Je hebt gelijk Duikster. Maar eigenlijk weet ik nu al dat ik met 2 kindjes niet klaar ben, maar goed, wie weet kom ik daar over een paar maand op terug en smeek ik om deze weer terug te stoppen Hoelang zit er eigenlijk garantie op baby's? Groetjes van Kiki
tja, een jaar of 18 á 20??? Zo lang moet je ze in elk geval ondersteunen, maar dat is niet echt garantie he. Je garantieperiode is al lang en breed voorbij, dus ...... Je zult ze echt samen met je man/vriend moeten gaan opvoeden. Ach en die derde.... laat het maar gebeuren als je er weer klaar voor bent!! Karin
Spannend Kiki nog maar twee dagen. Ik zat idd ook met m'n leeftijd. Ben nu 34 jaar en had ook als grens voor mezelf gesteld voor m'n 35e wil ik zwanger zijn anders word ik te oud. Als jij nog een derde wil dan heb je daar idd ook nog even de tijd voor. Maar ikke niet hoor, ik vind twee genoeg . Heel veel succes a.s. woensdag en wel gauw iets laten horen hè. Silly
Overmorgen is het zover, dan wordt je kleine wondertje geboren. Heel veel succes toegewenst alvast! Liefs kathy
Morgen, maar dan 20 jaar geleden, ben ik geboren! Leuk, op dezelfde dag! Veel succes morgen, en geniet ervan meid! Liefs Sinnamon
heel veel sterkte vandaag bij je bevalling en niet vergeten zodra je thuis bent ons op de hoogte te houden we duimen voor je en denken aan jouw en natuurlijk je gezonde mooie baby