Hallo dames! Ik heb gisteren enkele druppels bloed in mijn onderbroek gevonden. Ik dacht dat wellicht mijn menstruatie zou doorzetten, alhoewel die normaliter pas over 2 dagen zou moeten beginnen. Ik heb verder helemaal geen krampen gehad, die ik normaal altijd de eerste dag van mijn menstruatie heb EN mijn onderbuik is nog ontzettend vol en opgeblazen. Nu heb ik de afgelopen 3 dagen behoorlijk last van gas en obstipatie gehad, maar dat lijkt nu over (gelukkig!). De test was vandaag negatief, maar moet dus eigenlijk a.s. maandag officieel gedaan worden. Maar nog steeds vind ik het vreemd dat ik een kleine bloeding heb gehad. Mocht ik over enkele dagen nog niet ongesteld zijn, maar ook negatief zijn, dan neem ik sowieso contact met mijn HA op, want die gezwollen buik bevalt me niks... Ben overigens in maart gestopt met de pil en sindsdien keurig om de 28 dagen mijn menstruatie gehad. Ik heb foto's van mijn buik in mijn album gezet 1 dag voor mijn NOD nog steeds negatieve test. Wat is dit nu precies?
Het bloedverlies kan ook een innestelingsbloeding geweest zijn. Test voor de zekerheid over een paar dagen weer en ga inderdaad als je het niet vertrouwt naar de huisarts. Lonneke
Hoi Lonneke, Het "probleem" is al verholpen zoals je kunt zien aan mijn banner Wat een ramp waren de afgelopen dagen. Ik neem me plechtig voor me niet meer zo druk te maken