Echt de aller eerste foto van onze jongste is een beetje bloederig Weet niet of dat gepast is Wij hebben een aantal 'eerste' foto's. - tijdens de geboorte (spoedkeizersnede) - net na de geboorte - eerste keer bij papa - eerste keer bij mama - eerste keer bij papa en mama - en... eerste keer een rompertje aan (maatje 32 en nog veeeeel te groot ) Hier onder 1 van de eerste foto's, mocht je er nog meer willen zien hoor ik t wel
Wat een leuk en mooi topic. Ik krijg het er helemaal warm van en kan niet wachten om het weer mee te maken, is toch zo een prachtig moment als je je kindje voor het eerst ziet Hier onze zoon, nét geboren
Dit is één van mijn lievelingsfoto's. Het was een zware bevalling (arm kind had een punthoofd (sterrenkijker + vacuumpomp en inknippen) maar ze mocht toch al snel bij me en vanaf dat moment liet ze me niet meer los. Zo lief. Je zag haar toen ook snel rustiger worden, beter ademen en roze verkleuren Grote tante hoor voor 36+2, 3050 gram.
En hier papa en de kleine nadat ze was aangekleed. Pakje is maatje 50 hihi, hij is gauw de stad in gegaan voor allemaal maatjes 44. Hormonen denk ik maar ik krijg bijna tranen in m'n ogen hihi.
Twee foto's van net uit de buik en bij de opvang door de neonatologen. Zoals je wel kunt zien is hij prematuur geboren maar voor ons niet minder mooi <3
Wauw, wat een mooie foto's zijn erbij gekomen! Ellie, onvoorstelbaar dat zo'n prachtig en perfect ventje niet bij jullie mocht blijven. Zo volmaakt en af.....
Jeetje wat mooi weer. En je vlindertje is een heel mooi vlindertje. En het prematuurtje van jullie, baukje1985, is een mooi kindje, vind het wel lieflijk bij hem, zo klein. ♡
Ellie wat een prachtig ventje is/ was jullie 1e kindje. Hij is echt mooi. En wat erg idd zoals iemand al schreef dat hij stil is geboren zo voldragen