Zegt de bewegelijkheid van de baby iets over het moment dat je gaat bevallen of dat de weeen beginnen? het is namelijk zo dat onze beeb 's avonds echt tot leven komt. dus vroeg ik me af hoe dat bij jullie zit!
nee dat denk ik niet. Onze beeb komt de hele zwangerschap al s avonds pas tot leven, is een bepaalde structuur waar ze inzitten. Soms merk je wel een aantal uren voor je bevalling stilte voor de storm, maar dan heb je meestal ook wel andere tekenen van een naderende bevalling gemerkt.
Hier was mijn zoon net als altijd 'Alive and kicking' in m'n buik net voor de bevalling.. Niet anders als anders nu..
savonds kom jij in de rust en komt de beeb tot leven dus veel bewegen. hier savonds erge drukte in de buik maar de kleintjes zijn alle drie na een erg goede nacht rust begonnen met de bevalling
Hier wel een drukke baby in de buik de dag voor de bevalling, veel druk vanonderen, net of 'tie nog verder aan het indalen was en zich klaar aan het maken was om eruit te komen. Is dus vannacht gebeurd
Als dat zo is, is dat voor mij een goed teken sjaccie....het lijkt namelijk wel alsof ze er van onder uit probeert te kruipen vandaag! Hahaha!
Hier ook s avonds en s nachts altijd erg druk. Ze is rond 10 uur s ochtends geboren en overigens ook de hele bevalling mega druk geweest.
Hier ging dat voor mn zoon niet op,die is 's ochtends om 10:45 geboren. Onze dochter wel 's avonds geboren om 23:05 Overdag wordt je baby door jouw bewegingen van het lopen enz in slaap gewiegd en als je tot rust komt 's avonds en 'snachts gebeurd dat niet dus is het vaak wakker
Nee, helaas!!! Wel voor de derde keer regelmatige oefenweeën gehad gisteren, dus ik dacht nog even dat het ging beginnen! Hihi! Maar ik wacht geduldig af....