Ow vrouwtje, wat een triest berichtje.... Heel veel sterkte & suc6 de komende tijd. En als je van plan bent om te blijven meelezen dan kan je net zo goed blijven schrijven toch! Huge Laura? Nu al? Kan dat omdat het de 2e is? Ondanks dat er van alles lijkt te gebeuren in mijn lijf is de buik nog hetzelfde. Alleen wat vollere borsten.
Goedemorgen meiden, Net in alle vroegte een test gedaan. Moet ik me zorgen maken? Had verwacht dat ie veel duidelijker zou zijn.........😔 (Test 12 en 14 dpo)
Goodlife ziet er netjes uit hoor ! @ vrouwtje ging alles goed met je dochter na de geboorte ? @cateye ja echt groot. Zo kan ik het niet lang verbergen. ( kan natuurlijk altijd de feestdagen de schuld geven )
Hij loopt mooi op toch Goodlife? Geen zorgen maken hoor. Laura123.. Ja ging wel goed, sterke meid al vanaf het begin, Was allemaal alleen wat rommelig want ze is op vakantie in Thailand geboren :-D pas toen ze al een maand was kwamen we thuis. Hoeveel woog jouw zoontje? Zij was 1805 gr en een dag later nog 1500gr
Gewoon er bij blijven hoor Vrouwtje, tenzij het te confronterend wordt! Maar hopelijk ben je straks in de eerste ronde gewoon zwanger. Ook bijzonder eigenlijk dat ze in Thailand geboren is, maar de reden waarom is minder prettig. Gelukkig dan dat ze een sterke meid is! Laura, hier ook al een buikje hoor, darmenbuikje dat wel. Vandaag werken en heb er maar een vest overheen gedaan om mijn buikje te bedekken. Mjjf, duidelijk zwanger
Vrouwtje25, wat verdrietig, sterkte! Goodlife geen zorgen maken hoor! Mooie test. mjjf83 ook een mooie test! Vanmorgen is moeders voor moeders langsgeweest. Weer even een bevestiging met die test hihi. Ik heb nog geen symptomen eigenlijk!
Goedemorgen! Mag ik meeschrijven!? Ik zit nog voor nod, maar fout kan het altijd gaan! (spreek uit ervaring meerdere miskramen in het verleden en zelfs nog met 16 weken) Ik heb al 2 dochters, 1 van net 7 en 1 van bijna 1. Vriend wilde eigenlijk niet meer, maar toch over de streep gekregen en anderhalf maand later dus zwanger. Volgens de calculator zal ik rond 14 september uitgerekend zijn. Ik krijg een geplande keizersnede ivm 2 eerdere sectio's,l. Voor het lijstje Lola1982, 14 september, 3e kindje
�� Bevallingslijst 1 t/m 15 september 2016 �� 1 september 2 september Aanouk - 28 jaar - 1e kindje Flower0102 - 31 jaar - 3e kindje Eemse333 - 28 jaar - 1e kindje Paulinemama - 28 jaar - 3e kindje 3 september Koningsgezin - 29 jaar - 3e kindje Zilver - 29 jaar - 2e kindje 4 september Ansie84 - 31 jaar - 2e kindje 5 september Frummels - 28 jaar - 1e kindje 6 september Lucindalice - ? jaar - 4e kindje 7 september Laura123 - 27 jaar - 2e kindje Daantjezelf - 31 jaar - 3e kindje 8 september 9 september mjjf83 - 32 jaar - 3e kindje 10 september 11 september 12 september Goodlife - 34 jaar - 2e kindje 13 september 14 september Lola1982 - 33 jaar - 3e kindje 15 september Totaal: 10 0 meisjes 0 jongens 0 verrassingen Afspraken Januari: 08 - Frummels (intake VK) 18 - Frummels (eerste echo) 18 - Eemse333 (intake VK + eerste echo) 20 - Aanouk (intake VK) 27 - Daantjezelf (eerste echo) 28 - Zilver (intake VK + eerste echo)
Welkom Lola, gefeliciteerd! Bedankt meiden voor de reacties. Ik maakte me ineens zo zorgen want had een knalstreep verwacht 😔 Voel me mega zwanger. Heel erg misselijk en cupmaat groter ☺️ Buik ook opgezet. Heerlijk gevoel weer!! Straks vk bellen voor afspraak. Zo leuk!
Geen zorgen maken goodlife!! Ik had op 14 dpo precies dezelfde streep, gaat nu alleen maar oplopen!! Vrouwtje, wat verdrietig, fijn dat je zo positief bent, gun je snel weer een nieuwe zwangerschap! En so lijkt me best heftig als je bevalt in Thailand, ook zonder je dierbaren om je heen neem ik aan. Gelukkig dat alles nu goed gaat. Welkom alle nieuwe meiden, gezellig!! Hier vandaag nog maar een testje gedaan, testlijn is donkerder als controlelijn gelukkig. Nu stop ik er mee en ga ik afwachten tot 18 januari. Maar had de test toch nog liggen dus kon het niet weerstaan, is je enige houvast op dit moment. Alhoewel het ook niet alles zegt. Pff wachten duurt lang he, nog 2 weken en dan weet ik weer iets meer! Tijd lijkt voorbij te kruipen haha..
=Zilver25;19364414]�� Bevallingslijst 1 t/m 15 september 2016 �� 1 september 2 september Aanouk - 28 jaar - 1e kindje Flower0102 - 31 jaar - 3e kindje Eemse333 - 28 jaar - 1e kindje Paulinemama - 28 jaar - 3e kindje 3 september Koningsgezin - 29 jaar - 3e kindje Zilver - 29 jaar - 2e kindje 4 september Ansie84 - 31 jaar - 2e kindje 5 september Frummels - 28 jaar - 1e kindje 6 september Lucindalice - ? jaar - 4e kindje 7 september Laura123 - 27 jaar - 2e kindje Daantjezelf - 31 jaar - 3e kindje 8 september 9 september mjjf83 - 32 jaar - 3e kindje 10 september 11 september 12 september Goodlife - 34 jaar - 2e kindje 13 september 14 september Lola1982 - 33 jaar - 3e kindje 15 september Totaal: 10 0 meisjes 0 jongens 0 verrassingen Afspraken Januari: 08 - Frummels (intake VK) 18 - Frummels (eerste echo) 18 - Eemse333 (intake VK + eerste echo) 18 - Ansie84 (eerste echo) 20 - Aanouk (intake VK) 27 - Daantjezelf (eerste echo) 28 - Zilver (intake VK + eerste echo) Net het zkh gebeld voor mn eerste echo, 18 jan mogen we komen. Wachten duurt laaaaaang haha
Ik zou me geen zorgen maken goodlife. De testen lopen mooi op. Misschien dat je lichaam wat langzamer hcg aanmaakt, maar zolang de test oploopt is het goed. Duidelijk toch mjjf gefeliciteerd ! Dat lijkt me heel pittig vrouwtje. Maar dijn dat het zonnestralen meid is . Gefeliciteerd Lola!
Lola gefeliciteerd ! Ik mag op 19 januari eerste echo plus intake. Wel vroeg ! Dan ben ik 6+6 dus net geen 7 weken .
Vanmorgen de vk gebeld. Mag 26 januari komen voor intake en echo. Ben dan bijna 9 weken. Eerder afspraak maken lukte niet. Kan niet wachten...