Pff ondanks dat ik me echt zwanger voel en ook wel last heb van wat kwaaltjes blijft bij me de onzekerheid of het goed blijft gaan en het blijven testen ben ik daarin de enige Dus vanmiddag op mn werk net nadat ik naar de wc geweest was n opvlieging van ik moet testen. Dus test gehaald en echt met 3 druppeld urine die ik nog had toch getest haha (gek ben ik ook) Maja test was meteen knal dus nu voor de rest vd week weer gerustgesteld hoop ik.
Zoooo super mooi! Je bent vast niet de enige hoor! Ik ga volgende week ook weer testen, misschien eerder al
Blijf lekker plakken Vrouwtje! Gezellig en hopelijk gauw weer in verwachting! @Frummels, ik word volgende maand 34
Vandaag gelukkig niet meer gespuugd, wel echt mega spierpijn en hoofdpijn en 38.0, dus echt n griepje. Morgen wil ik de vk's en huisarts gaan bellen, eigenlijk moet ik onder controle bij de gynaecoloog/perinatoloog, maar ik wil graag met de vk's combineren als dat kan, morgen maar eens navragen.
Aantal positieve testen gezien, mooi zeg! Duidelijk zwanger! Hier vanmorgen aan proberen te melden via internet. 2 keer formulier ingevuld, 2 keer niet verzonden (veld sprong weer terug leeg). Geen zin om de derde keer in te vullen. Vanmiddag gewerkt en je kan de verloskundige praktijk alleen tussen 13 en 14:30 uur bellen voor aanmeldingen. Hoop dat ze bij onraad/vragen tijdens zwangerschap beter te bereiken zijn. Hoe voelen jullie je verder dames? Voor degene met meerdere kindjes, zien jullie overeenkomsten met eerdere zwangerschappen? Hier nog geen voorkeur voor eten of iets, wel een afkeer voor caramel. Waar het ook in verwerkt is, ik ga over mijn nek. Verder flink misselijk, wat gelukkig met kleine beetjes eten op gezette tijden redelijk te doen is. Soms vergrootte boobs en wat geïrriteerder. Maar ook bij mij is de onzekerheid er nog hoor! Eerst de echo afwachten. Herken veel in de zwangerschap van mijn dochter, maar denk dat dit dan ook een meid is.
Gefeliciteerd alle zwangere meiden! Mooie testen allemaal. Ik stop maar met testen denk ik. Zolang ik niet ga vloeien denk ik dat het wel goed zit. Ik heb nog geen kwalen een dik opgezet darmenbuikje meer nog niet. Af en toe een zeurderig gevoel onderin mijn buik. Bij mijn andere twee zwangerschappen erg ziek geweest. Maar dat begon rond de 7e week.. Dus het kan nog alle kanten op.. Nog een paar weekjes wachten totdat we naar de VK mogen.. Duurt dat lang dan hè ?
Zie mooie testen zie ik!! Ben nu alweer nerveus voor mijn test morgenochtend! Hopelijk mooi opgelopen!!
Hier voel ik mij buiten wat moeheid nog goed. Borsten zijn al vanaf 7dpo erg gevoelig aan de buitenkanten en ook wat voller. Verder af en toe wat rugpijn en veel afscheiding. Ik begin langzaam richting het termijn te komen waar het eerder mis ging met vruchtje 1. Toen had ik op de nacht van 5.4 naar 5.5 heftige weeachtige pijn en op 5.6 een grote bloeding. Bij 6.0 een echo waarop te zien was dat het andere vruchtje er wel zat met hartslag. Toen bij 7.6 geen hartslag meer. Ik weet dat ik niet kan vergelijken, maar toch zou ik al blij zijn als het volgende week maandag is en ik tot 6.0 ben gekomen zonder bloed!
Welkom Lola! Waarom sta ik niet op jouw lijst Zilver? Oudere lijst gebruikt? Spannende tijd dus Frummels. Die pijn waar je het over hebt heb ik een paar dagen geleden gehad. Ik trok wit weg van de pijn, midden in de nacht. Maar geen bloed en 2 dagen later getest. Deze was positief. Ondanks dat ik bijna zeker wist dat het voorbij was. Ik hoop zo voor je dat je dit niet nog eens krijgt!!
Zoo ff een test van vanochtend. Ik hen nog 1 test liggen en daarna kap ik ook hihi Hoe is het verder met iedereen?
Ondanks dat ik een mooie test had gistermorgen, voel ik me niet zwanger. Ik moet wel vaak plassen. Maar bij de eerste begon het spugen met de 5de week. Bij de 2 de helemaal niet misselijk,wel me gehad met 9 weken van 12 je.
Ik meld me ook aan! Al een tijdje een positieve test en een vroege echo gehad ivm voorgeschiedenis waarbij er enkel een zwangerschapsring te zien was. Nu spannend want heb nog geen hartje gezien!! Ben begin september ergens uitgerekend.
Welkom Bumpie en gefelciteerd! Wil je ook in de lijst, want dan heb ik nog even je leeftijd nodig en hoeveelste kindje dit gaat worden. Als je Ticker klopt ben je 2 september uitgerekend.
Wat een prachtige knaller! Hoe is het nu met je bloedverlies, is het al gestopt? Hier erg moe, pijnlijke borsten en af en toe en kleine steek. Heb wel het gevoel dat de dagen voorbij kruipen. heb een aftel-app geïnstalleerd op mijn telefoon. Nog 49 dagen tot de 12 weken haha.
Hoi meiden! Ik kom ook graag meepraten Ik lees al vanaf het begin mee en ik wilde eigenlijk pas mee gaan praten als ik een echo heb gehad en dus meer zekerheid heb, maar kan het nu toch niet meer laten Hierbij even mijn "verhaal". Wij wilden eigenlijk pas januari voor een kindje gaan. Dan kon ik namelijk alles nog even lekker eten en drinken tijdens de feestdagen. Ik ben een enorme wijn liefhebber, dus het zou iedereen meteen opvallen als ik geen wijn zou nemen. Wel was ik in december al mijn temperatuur aan het bijhouden. Ik vond het wel leuk om alvast te zien hoe mijn cyclus verloopt. Fertillity Friend gaf aan dat mijn eisprong op cd14 geweest moest zijn. Zelf denk ik echter op cd12 (aan de hand van mn afscheiding). Op cd6 hadden we wel gevreeën zonder condoom. Dat kon nog makkelijk zonder zwanger te worden dacht ik.. (Nou schijnbaar leeft het zaad van mijn man erg lang, want ben daarvan toch echt zwanger geworden) Een paar dagen later (dag 16 van mijn cyclus) hadden we een feestje met mijn schoonfamilie. Ineens zegt mijn nichtje van 4: "heb jij een baby in je buik?" Als ze dat nu zou zeggen zou ik behoorlijk rood aanlopen, maar aangezien ik toen echt dacht dat ik niet zwanger was, vond ik het alleen maar grappig. Nu achteraf vind ik het wel heel bijzonder dat mn kleine nichtje dit zei! Ik ben overigens slank, dus kan niet zijn dat ze dit vroeg omdat ik een buikje heb haha Tijdens mijn "nod" kreeg ik krampen in mijn buik, zoals ik altijd heb als ik ongesteld wordt. Dus ik ben die dagen tienduizend keer naar de wc gerend als ik dacht dat ik wat voelde lopen, maar de ongesteldheid kwam maar niet! En aangezien ik altijd netjes op tijd ongesteld wordt, was het al vrij snel duidelijk Dus.. met de kerst en oud en nieuw maar gezegd dat ik me niet zo lekker voelde en daarom geen wijn nam. Maar ik vraag me af of mijn moeder en schoonmoeder daar in zijn getrapt. Mijn vader en schoonvader zijn er sowieso wel ingetrapt, mannen hebben dit ook niet zo snel door denk ik Voor mijn ouders wordt dit overigens hun eerste kleinkind. Ik hoop het nog even geheim te kunnen houden totdat ik een echo heb gehad. Zo, nou dit verhaal is nu wel lang genoeg! Ik ben trouwens 24 jaar, dit is ons eerste kindje en voor nu denk ik dat ik 1 september uitgerekend ben.