Bevallingslijst 1 t/m 15 september 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mtr1982, 21 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Mooie testen.

Bloedverlies ook alle zwangerschappen vroeg of laat gehad. 2x goed 4x niet goed, het zegt niets, 2x missed abortion 2x mk. Hoop dat het goed zit meiden... Ik ken de spanning bah, zo vreselijk. Wanneer hebben jullie echo? En kan die niet vervroegd worden evt?

Ik moet nog bellen voor een echo, kan gewoon geen moed verzamelen om te bellen stom he. Heb zo iets kijk wel wanneer het komt of niet 😂 stomme gedachtegang. Maandag maar...

2. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Begrijp ik meijtje ! Maar misschien moet je toch bellen. Ook voor je eigen geruststelling

Bloed is hier over gelukkig... 3 dagen geduurd.

Hen wel ontzettende pijn in mijn lies. Ik draaide vanochtend om in bed, waarschijnlijk verkeerde beweging auw. Zometeen werken tot 17 uur.
    Mijn tepels zijn best gevoelig geworden. En borsten zijn nu al 1 cupmaat gegroeid. Hoe is het verder met jullie ?

3. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Laura dat is het juist, zo heb ik er niet zo last van als ik denk aan een echo word ik zenuwachtig. En omdat ik toch niet voor de 7 weken een echo wil is een dag langer wachten met bellen ook niet erg.
    Ik vind dat aftellen naar een echo slopend, maar ja dat komt, denk ik, omdat ik zoveel negatieve echo's gehad heb.

4. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Toch weer bloed bij afvegen. Ik heb de 19e de eerste echo. Ben dan net geen 7 weken.

Meijtje dan blijft het zo wel spannend voor je !

5. mjjf83

mjjf83 Lid

27 dec 2015
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    @laura123 :misschien stelt het je gerust, ik heb bij mijn 2de zwangerschap ook gevloeid vanaf het begin tot bijna 15 weken.
    Ik heb een gezonde zoon gekregen. ik zou wel vk bellen voor een echo.
    Die steken in mijn zij herken ik wel.dat heb ik als ik te snel opsta.

Ik heb een mk gehad tijdens mijn zwangerschap met 9 weken. Mijn zoon was van een 2ling. Ik durf nu de vk ook nog niet te bellen. Bang dat ik straks af moet bellen.

6. esya17

esya17 Lid

18 jan 2013
    37
    0
    6
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal!

Laura123 hoe lang heb jij gevloeid bij je eerste zwangerschap, en om de paar dagen of aan 1 stuk door?
    Ik ben wel "blij" dat ik niet de enige hier ben met bloedverlies.. :(
    Mjjf83- konden ze bij jou op de echo zien dat je zwanger was van een tweeling maar dat 1 vruchtzakje leeg was dan?
    Zit het trouwens bij jullie of bij iemand anders van jullie in de familie kans op tweeling??? Heeft er al iemand gevoel van dit wordt een tweeling ?:p

Wens iedereen een fijne dag en een gezellig weekend!!;)

7. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Wat vervelend van het bloedverlies. Ik heb het bij mijn eerste zwangerschap ook gehad maar heel in het begin en denk Max 2 dagen, meer bruin dan rood, maar wat de andere dames al zeggen het hoeft niets te zijn.

Ik heb ook echt last van steken in mij zij/eierstokken (zo voelt het) als ik plotselinge bewegingen maak.

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Welkom Kaaaat

9. mjjf83

mjjf83 Lid

27 dec 2015
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na twee jaar oefenen was ik ineens zwanger. ik had er dus geen flauw idee van hoever ik was. Cyclus was ook geen touw aan vast te knopen. ik verloor toen eigenlijk net al bij menstrueren bloed. maar had zelf een gevoel van zwanger zijn. een test wees uit dat het ook zo was.
    Ik heb toen een echo gehad en ik bleek 6 weken te zijn en er zaten 2 vruchtzakjes. Ze kon het niet goed zien of er 2 hartjes klopten.
    Met 9 weken vloeide ik ineens veel helder bloed en flinke krampen.
    Ik ben toen 's middags meteen bij de vk geweest voor een echo.
    Daar klopte mooi een hartje en bij bloedonderzoek bleek dat het HCG omlaag ging. Dit bewijst van een tweeling zwangerschap.
    Wij hebben tweelingen in de familie, maar het slaat altijd 2 generaties over.
    Ik heb zelf het gevoel dat dit er 1 tje is.
    Mijn beste vriendin heeft voor mij gependeld en ze had de maand goed. En er kwam ook uit dat ik nu zwanger ben van 1 kindje, een meisje.
    Ik heb 2 jongetjes en zou het leuk vinden als dit een meisje zou zijn. maar mijn gevoel laat e in de steek. van ene kant denk ik een meisje, van de andere kant ben ik ervan overtuigd dat mijn vriend alleen maar jongens kan maken.
    Ik wil wel een geslachtsbepaling laten doen omdat ik heeeel nieuwsgierig ben.

10. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vorige zwangerschap vanaf 4 +3 maar dat was ook zoveel meer. Leek wel een zware menstruatie dat een aantal dagen doorging. Toen weer stoppen en vervolgens weer tot 11 weken ging dat op en af. Nu gelukkig niet. Zolang het nog zo blijft ben ik niet heel erg bang. Blijf gewoon zenuwachtig . Blijft altijd spannend de eerste 3 maanden.

11. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Spannend Laura, dat wordt echt aftellen naar de echo!

Ja ik had vorige zwangerschap het gevoel dat het er twee waren en dat klopte. Ook het gevoel dat het mis was en dat klopte ook.
    Dat is de reden dat ik nu vrij rustig ben, omdat ik nu denk te voelen dat het goed is; het voelt iig,mop dit moment, goed.

12. Daantjezelf

6 dec 2015
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend zeg jullie bloedverlies meiden. Ik kan me voorstellen dat je daar heel onzeker van wordt. In mijn vorige zwangerschap heb ik het ook gehad. Maar dat kwam door de sex. Durf het nu amper nog te doen..
    Ik heb wel veel last van afscheiding en onwijs zere borsten. Gelukkig nog niet overgeven alleen soms een beetje een weeïg gevoel.

Knuf voor jullie allemaal

13. Bumpie

Bumpie Bekend lid

28 dec 2015
    864
    523
    93
    Misselijk in het kwadraat hier! Helaas ontspring ik deze dans niet.

14. harma00

harma00 Lid

12 dec 2010
    84
    0
    0
    Ik begin een beetje gevoelige borsten te krijgen, verder nergens last van.
    Alleen bij elke plasbeurt mn wc papiertje checken, is bijna een tik geworden😂
    1 feb de eerste echo.. Kan niet wachten!

15. Sanb

Sanb Lid

31 okt 2007
    31
    0
    6
    Drenthe
    Harma00 die tik heb ik ook! Word er echt gestoord van.

P.s. hier ook veel last van afscheiding en ik ben denk ik al 4 dagen niet naar de wc geweest voor ontlasting... iemand tips?

16. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Voor de ontlasting dat probleem ken ik, al heb ik daar altijd wel last van. Familiekwaal. Bij mij helpt roosvice laxo, volkorenproducten (van brood niet gewoon bruin, maar echt volkoren), veel bewegen. Hier moet ik ook weer aan de laxo.

Bij mij is de misselijkheid toegeslagen en gister voor het eerst boven de pot gehangen. Kreeg van een vriendin de tip om gemberthee te drinken. De lucht van gember deed mijn maagzuur al neutraliseren.

Tot nu toe 1 keer wat bruinverlies gehad, maar ik heb de tik om in mijn onderbroek te kijken.

Hebben jullie ook het gevoel dat je maag en darmen 'loshangen' in je buikholte? Bij mijn andere 2 is het nooit zo opgevallen, maar nu met iedere draaibeweging voel ik het gaan. Best appart gevoel. Weet dat darmen nu wel opgeschoven zijn.

26 januari echo, nog 2.5 week. Wat duurt het lang zeg!

17. harma00

harma00 Lid

12 dec 2010
    84
    0
    0
    Ik drink elke ochtend een flesje yakult! Wie weet wil dat helpen?

18. Grietjegrintweg

27 mei 2014
    19
    0
    1
    Ik wil ook graag meelezen en schrijven.
    Ik ben grietje en 21 jr wij gaan voor de 1e.
    2 december was de eerste dag van deze cuclus.
    Gister 9 januari voor het eerst positief getest. Ik heb een vrij lange cyclus. En daarbij pcos.
    Nu ga ik eerst jullie verhaaltjes eens bij lezen.

19. Grietjegrintweg

27 mei 2014
    19
    0
    1
    Het lukt mijn niet op mezelf op de lijst te zetten kan ieman gelpen 😊

20. Twinkelbell

Twinkelbell Actief lid

31 aug 2015
    364
    47
    28
    Vrouw
    Hoi zitten jullie ook in de besloten club 1-15? Ik schrijf nu in 3 groepen en wordt een beetje onoverzichtelijk...

Wat altijd goed helpt bij obstipatie is vlozaad (psyllium zaad). Iedere ochtend wat innemen met warm water. Langzaam beginnen met 1a2 theelepels, evt 3x daags. Wel veel water erbij blijven drinken. Als de obstipatie heel hardnekkig is en het moet er gewoon uit mag ook 1 eetlepel met een halve liter lauw water innemen. Vooraf even laten staan zodat de slijmeriger goed in het water komen. En niet langdurig achterelkaar want dan wennen je darmen teveel en worden mineralen niet meer goed opgenomen. Het is een natuurlijk middel. Het schaadt de darmflora niet.

Deel Deze Pagina