Precies Mtr1982, dat is de juiste instelling Ik denk inderdaad ook dat de geruststelling pas komt met de Echo, maar ben blij om te horen dat het niet helemaal onbekend is voor jullie die onzekerheid . En inderdaad er kan altijd iets fout gaan, maar daar ga je toch liever niet vanuit. Ik heb het gister ook aan mijn ouders verteld. Die waren helemaal in tranen. Is natuurlijk heel snel, maar we willen het ook delen als het mis gaat. Wij hebben ook een fijne kerst, lekker genieten en eten met de familie en vooral ff lekker rusten
Lieve meiden, ik mag me bij jullie afmelden. Ik heb al licht bruin verlies en dat in combi met een Omo witte test, ga ik er vanuit dat het vandaag doorzet in een miskraam. Ik wens jullie veel succes met jullie zwangerschap en dat jullie in september een mooi kindje in de armen mogen sluiten.
Aah wat ontzetten k*t zeg! Dikke knuffel. Sterkte, hopen op al snel weer een nieuwe positieve test en een zwangerschap die je uitdraagt met een mooi kindje.
Oohhh nee toch Mtr! Wat naar voor je! Heel veel sterkte. Ik hoop voor je dat je alsnog snel weer een nieuwe positieve test in handen hebt. Sterkte en een dikke knuffel
Dank jullie wel! Hopelijk komt het snel op gang en kunnen we op naar de volgende ronde. Ik ben verdrietig maar ook nuchter genoeg om te bedenken dat het nog heel pril was en het niet goed heeft gezeten. Vanavond maar een borrel nemen 😐. Nogmaals veel succes voor jullie en alvast de beste wensen voor een heel mooi jaar 🍾!
�� Bevallingslijst 1 t/m 15 september 2016 �� 1 september 2 september Aanouk - 28 jaar - 1e kindje 3 september Koningsgezin - 29 jaar - 3e kindje Zilver - 29 jaar - 2e kindje 4 september 5 september 6 september 7 september 8 september 9 september 10 september 11 september 12 september 13 september 14 september 15 september Totaal: 3 0 meisjes 0 jongens 0 verrassingen Afspraken Januari: 20 - Aanouk (Intake VK)
Ach nee toch Mtr1982. Wat een verdrietig nieuws!! Ik wens je heel veel sterkte toe om dit te verwerken. Hopelijk in 2016 meer geluk voor jou!
Ik wil mij hier ook graag melden. Eerste kerstdag op 11dpo positief getest. Vind het mega spannend, mede door mn miskraam in juli, maar probeer zo 'zen' mogelijk te blijven. Mtr1982 wat verdrietig dat jij alweer afscheid moet nemen van dit clubje. Goed dat je een borrel neemt straks. Ik hoop dat je je snel weer bij een nieuwe lijst kan voegen!
�� Bevallingslijst 1 t/m 15 september 2016 �� 1 september 2 september Aanouk - 28 jaar - 1e kindje 3 september Koningsgezin - 29 jaar - 3e kindje Zilver - 29 jaar - 2e kindje 4 september 5 september Frummels - 28 jaar - 1e kindje 6 september 7 september 8 september 9 september 10 september 11 september 12 september 13 september 14 september 15 september Totaal: 4 0 meisjes 0 jongens 0 verrassingen Afspraken Januari: 20 - Aanouk (Intake VK)
Gefeliciteerd Frummels! Wat een leuk kerstcadeau . Ik duim voor dat het een voorspoedige zwangerschap wordt .
Welkom Frummels, ook al zo'n vroege tester! Leuk! Ik hoop dat deze beeb blijft zitten. Al is het wel erg spannend hoor, ook in een later stadium. Met hoeveel weken had je de miskraam?
Hoi iedereen ik meld me hier ook voorzichtig aan. 11 dpo vandaag en positief getest ! Als alles voorspoedig zou gaan ben ik 7 september uitgerekend, alleen denk ik dat er een grote kans bestaat dat het weer een vroeggeboorte wordt... Maar zover is het nog niet. Nu heel lichtjes zweven op een roze wolk. Morgen nog een CB test halen die doe ik dinsdagochtend , en dan zou het officieel moeten zijn ; ) O ja ik zou graag op de lijst willen uiteraard hihi Laura - 27 jaar- 2e kindje
�� Bevallingslijst 1 t/m 15 september 2016 �� 1 september 2 september Aanouk - 28 jaar - 1e kindje Flower0102 - 31 jaar - 3e kindje 3 september Koningsgezin - 29 jaar - 3e kindje Zilver - 29 jaar - 2e kindje 4 september 5 september Frummels - 28 jaar - 1e kindje 6 september 7 september Laura123 - 27 jaar - 2e kindje 8 september 9 september 10 september 11 september 12 september 13 september 14 september 15 september Totaal: 6 0 meisjes 0 jongens 0 verrassingen Afspraken Januari: 20 - Aanouk (Intake VK)
Gefeliciteerd Laura! Welkom bij de club en ben ook benieuwd naar je test dinsdag. Zag dat je oudste 8 weken te vroeg is geboren. Jeetje, heftige periode zeker?