Bevallingslijst 1 t/m 15 september 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mtr1982, 21 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Hoi dames, mag ik mij ook hier voorzichtig melden?

Ik heb compleet onverwachts vanochtend een positieve zwangerschapstest in handen. Ik ben er nog een beetje van ondersteboven want het was niet gepland voor de komende tijd.

Als alles klopt ben ik halverwege september uitgerekend. Als ik mijn normale cyclus aanhoud 13 sept :)

2. Hanna83

Hanna83 Actief lid

1 dec 2014
    314
    96
    28
    Eemse: wat fijn dat je echo goed was! nu genieten!

A1988: gefeliciteerd en welkom!

Hier vanochtend weer een echo gehad en ook wat beter nieuws! Vruchtje paste bij termijn van 7 weken, hartje klopte goed en vruchtzak zag er volgens de gyn normaal uit! Wel bloed naast vruchtzak, wat ook mijn bruine bloedverlies wat ik nog steeds heb kan verklaren. De reden van het bloedverlies was onduidelijk; ze zei dat bloed soms ontstaat doordat het vruchtje niet goed is, maar het hoeft ook niks te betekenen. Ik mag volgende week gelukkig al weer terug komen voor een echo. Voor nu ben ik dus wat gerustgesteld.

Desjavu: ik begrijp wat je bedoelt met je berekening, maar je moet echt uitgaan van de duur vanaf de eerste dag vd laatste menstruatie. Dat doet de gyn en het echo-apparaat ook. Ondanks dat het vruchtje zelf inderdaad 2 weken korter bestaat. Ik hoop voor je dat je beebje nog een groeispurt maakt en je echo volgende week goed is.

3. mjjf83

mjjf83 Lid

27 dec 2015
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ ESMEE en Hanna: gelukkig een mooie echo! Gefeliciteerd!

@A1988: gefeliciteerd en welkom hier!

4. Meersbergen

6 jan 2016
    28
    0
    0
    NULL
    NULL

Oh wat fijn hanna! ! Morgen echo, maar vind het dood eng....hoop op net zulk goed nieuws als jij!

5. Lola2012

Lola2012 Lid

28 dec 2015
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd a1988!

Super Hanna & Esmee!

Spannend Flower!

Vanmorgen is er iemand geweest van moeders voor moeders. Fijn dat ik nu iets terug kan doen.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,9 KB
      Weergaven:
      8
  6. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat een nare berichten komen er voorbij zeg ; (
    Sterkte !! Hopelijk komt het alsnog allemaal goed.

Ik heb over een anderhalf uur de eerste echo. Ben benieuwd !

7. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik mag volgende week donderdag voor de 2e echo komen.
    Ik zou eerst pas 9 februari gaan, de week na mn vakantie maar heb gevraagd of het eerder kon. Anders kan ik mindet genieten op vakantie haha.
    Dus ik mag donderdag 28 januari om kwart over 2 :)
    Dan ben ik 8 + 3 denk ik :)

8. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Eemse super meid.

Dejavu is het zakje 7 weken en mini prille 6, heb dit 2x gehad beide negatief nieuws, ook met langzame hartslag. Bij de eerste was alles 2 weken kleiner en ging goed.
    Afgelopen keer wist ik al dat de echo achter liep, want je kunt namelijk 2dpo geen positieve zwangerschapstest hebben. Theoretisch kon het niet. Late nesteling kan maar dat zal je moeten zien in de testen... Heel veel sterkte meid. Hopelijk is het laat op gang gekomen.

Hanna gelukkig zeg. Ben ik echt blij om. Hopelijk volgende week ook weer goede echo.

A1988 welkom! Jeetje zeg dat is wennen als je er eigenlijk niet mee bezig was. Wel even schakelen. Hopelijk ben je snel gewend aan het idee.

Hoe is de echo gegaan laura123?

9. Lola2012

Lola2012 Lid

28 dec 2015
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laura ik hoop dat je een goede echo hebt gehad?
    Ik moet over 2 uurtjes

10. ggitty

ggitty Actief lid

6 aug 2008
    188
    0
    16
    Ik ben aan het twijfelen om mee te doen aan mvm.
    Ik twijfel eigenlijk omdat mijn schoonmoeder hier 2 dagen in de week oppast en ik denk dat ik de zwangerschap dan voor haar niet meer geheim kan houden.
    Wie heeft er hier nog meer meegedaan? En wat waten jullie voors en tegens?

11. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Nee niet meegedaan in dit dorp weet gelijk iedereen dat we zwanger zijn. Niet echt grappig.

12. Hanna83

Hanna83 Actief lid

1 dec 2014
    314
    96
    28
    Het is ook onwijs spannend. Ik duim voor je hoor!

Lola, laura: hoe waren jullie echo's???

13. Paulinemama

Paulinemama Actief lid

15 sep 2015
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de eerste 2 ook meegedaan aan MvM.
    Voor deze zwangerschap ook meegedaan maar toen helaas miskraam gekregen.
    Op dit moment wonen wij tijdelijk in het buitenland dus kan niet meedoen.

In het begin was ik altijd vol goeie moed en spaarde ik alles maar na een tijdje werd het wel steeds minder.

14. Lola2012

Lola2012 Lid

28 dec 2015
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hem over een half uurtje Hanna :)

15. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw

Je hoeft ze ook niet van kleurtjes te voorzien, maar de bestaande kleurtjes laten staan! Ik weet niet op welk apparaat je het doet, misschien heeft het daarmee te maken? Ik doe het altijd op mn tablet en dat gaat in ieder geval goed :)

16. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Hanna wat fijn dat je echo goed was vandaag, jeuj!

Laura hoe ging het bij jou?

17. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Ik heb elke keer meegedaan aan mvm, en heb vandaag ook meteen weer gebeld. Hoe makkelijk zwanger voor ons is, daar hebben we zo'n geluk mee. Dan pis ik graag in een potje om het voor andere moeders makkelijker te maken :) Donderdag komt de informatrice even langs voor een intake.

Ik ben een beetje gewend aan het idee, manlief is heel positief en vond dat we het moesten vieren, dus we zijn net met z'n viertjes uit eten geweest :D

18. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    #558 Frummels, 19 jan 2016
    Laatst bewerkt: 19 jan 2016
    Hier gisteren weer kramp en helderrood bloedverlies, weer vrij veel. Ziekenhuis weer gebeld en ik mocht vandaag komen. Hartje klopt nog steeds gelukkig. Wel grote bloeding te zien naast en onder het vruchtzakje dus ik doe nu rustig aan en hoop dat de bloeding niet het vruchtje mee naar buiten trekt als naar buiten komt. Kan ook dat het bloed wordt opgenomen door het lijf, ik hoop zo dat dat gebeurt!

19. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Frummels pff spannend . Hopelijk komt alles goed !!

Ik hen de echo gehad. Klopt bij de termijn die ik had kwa grootte . Hartje was ook duidelijk te zien. Was nog wel inimini hihi

20. Hanna83

Hanna83 Actief lid

1 dec 2014
    314
    96
    28
    Oh frummels, wat een schrik steeds. Maar gelukkig houdt je kleintje zich nog goed vast. Ik heb wat onderzoek gedaan op internet over bloedingen/hematomen naast de vruchtzak (aangezien ik dat ook heb). Ik las dat er bij forse hematomen door sommige gynaecologen wordt geadviseerd echt (platte) rust te nemen. In Belgie schijnt dit standaard te zijn, maar hier in NL adviseren ze dit nog niet. Misschien helpt het bij jou om het bloeden te beperken en zo te voorkomen dat het vruchtje mee gaat? Ik hoop natuurlijk dat het bloeden gewoon stopt en je lichaam het vanzelf resorbeerd. Ik blijf voor je duimen.

Laura: wat fijn van je goede echo! Heb je een foto?

Deel Deze Pagina