Hallo dames, Ik meld me graag aan. Woensdag (12dpo) getest en een licht streepje. Vervolgens de testen mooi zien oplopen tot een bijna knaller vanmiddag (15 dpo en test met middag urine). Hoop dat het blijft plakken! Uitgerekende datum komt rond 2 september. Wie wil mij op de lijst zetten? Flower, 31 jaar, 3e kindje
Ja heel erg ! Ik hoop dan ook echt dat deze zwangerschap beter gaat. Maar de gynaecoloog gokte dat we 1/3 kans hebben op weer een vroeggeboorte... Maar voor nu probeer ik wel van te genieten want dat heb ik bij de eerste veels te weinig kunnen doen
Koningsgezin, ik had met zes weken een forse bloeding. Dag erna echo, bleek het een miskraam maar er zat nog een vruchtje met hartslag (ze zagen het tussenschot zitten van het andere vruchtje). Twee weken erna met de volgende echo was het hartje helaas gestopt. Miskraam opgewekt met cytotec, erg heftig allemaal. Maar, ben nu weer positief gestemd en ik hoop ZO dat het nu allemaal goed gaat! Laura en Flower, gefeliciteerd en welkom!
Nieuwe leden, welkom en gefeliciteerd! Clubje groeit snel, leuk! Flower, leuk! Ook derde kindje! Frummels jeetje heftig om 2 kindjes te verliezen. Duimen dat alles goed gaat. Zo, het normale leven begint weer zo na de kerst.
Gefeliciteerd Flower! Frummels wat heftig zeg! Hoop voor je dat nu alles goed mag gaan. Hebben jullie ook af en toe last van buikkrampen? Ik had het gisteravond best erg, maar ik hoop dat het mijn darmen waren. Ondanks dat het mijn tweede zwangerschap is maak ik me toch best ongerust. Bang dat het misgaat, terwijl er geen reden is voor onzekerheid.
�� Bevallingslijst 1 t/m 15 september 2016 �� 1 september 2 september Aanouk - 28 jaar - 1e kindje Flower0102 - 31 jaar - 3e kindje 3 september Koningsgezin - 29 jaar - 3e kindje Zilver - 29 jaar - 2e kindje 4 september 5 september Frummels - 28 jaar - 1e kindje 6 september 7 september Laura123 - 27 jaar - 2e kindje 8 september 9 september 10 september 11 september 12 september 13 september 14 september 15 september Totaal: 6 0 meisjes 0 jongens 0 verrassingen Afspraken Januari: 20 - Aanouk (Intake VK) 28 - Zilver (intake VK + eerste echo)
Zilver bij mijn eerste zwangerschap had ik helemaal geen last van krampen, alleen maar steken. Nu heb ik al bijna een week krampen. Ergens ben ik blij, want mn vorige zwangerschap was natuurlijk niet succesvol, dus dat het nu anders voelt is wel positief. Aan de andere kanten vind ik krampen ook zorgwekkend. Ik heb het momenteel (nu al!) heel erg zwaar. Ik ben zo ontzettend bang dat het weer mis gaat. Ik probeer allerlei positieve dingen tegen mijzelf te zeggen, maar het werkt niet echt. Vanochtend het ziekenhuis gebeld. Krijg 18 januari mijn echo, dan ben ik precies 7 weken. Mijn intake bijn mn VK staat op 8 januari. MVM gaat ook contact met mij opnemen, daar ga ik weer aan meedoen. Doen jullie ook mee?
�� Bevallingslijst 1 t/m 15 september 2016 �� 1 september 2 september Aanouk - 28 jaar - 1e kindje Flower0102 - 31 jaar - 3e kindje 3 september Koningsgezin - 29 jaar - 3e kindje Zilver - 29 jaar - 2e kindje 4 september 5 september Frummels - 28 jaar - 1e kindje 6 september 7 september Laura123 - 27 jaar - 2e kindje 8 september 9 september 10 september 11 september 12 september 13 september 14 september 15 september Totaal: 6 0 meisjes 0 jongens 0 verrassingen Afspraken Januari: 08 - Frummels (intake VK) 18 - Frummels (eerste echo) 20 - Aanouk (intake VK) 28 - Zilver (intake VK + eerste echo)
Oh wat vervelend Frummels. Maar kan me heel goed voorstellen dat je bang bent. Hoop dat je na na de eerste echo wat beter voelt. Denk dat het al heel goed is dat je positieve dingen tegen jezelf blijft zeggen. Wat zegt je vriend/man, heb je steun? Misschien een domme vraag maar MVM staat voor moeders voor moeders toch? Maar wat doen ze en hoe werkt dat dan?
Mijn man zegt dat ik van het positieve uit moet gaan. Snapt denk ik niet zo goed hoe angstig ik ben. Op het ene moment gaat het ook beter dan op het andere hoor. Maar als ik dan denk dat ik misschien weer mee moet maken wat ik heb meegemaakt, dan word ik helemaal onpasselijk. Maar probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken Moeders voor Moeders verzamelen urine van zwangere vrouwen. Ze halen het HCG eruit en gebruiken dit voor medicijnen voor vrouwen die niet zwanger kunnen worden (IVF behandelingen enzo). Als je meedoet komt er een consulente bij je thuis. Je krijgt een paar cadeautjes (waaronder een mooie omslagdoek en een tijdschrift) en je moet nog eens een test doen die ze meenemen om te bevestigen dat je echt zwanger bent. Dan kan je vanaf week 6 tot 16 in speciale emmers plassen en dat wordt dan elke week opgehaald (discreet) of je kan het zelf wegbrengen naar een speciale plek daarvoor in de buurt. Ik vond het zelf super mooi om te doen, om zo andere vrouwen te helpen die niet zo vlot zwanger zijn geworden. Toen het mis ging hebben ze het ook goed opgepakt. De bussen werden dezelfde week opgehaald, ik kreeg een lieve mail en een brief met een waardebon voor een bloemetje. Ik vond dat zo professioneel dat ik mijzelf nu meteen weer opgeef, omdat ik weet dat mocht t toch weer misgaan, het weer goed wordt opgepakt.
Frummels ik kan me je gevoel goed voorstellen! Hoop dat de tijd een beetje snel gaat, zodat het snel 18 januari is.. Ik ga ook meedoen met moeders voor moeders!
Even een domme vraag maar hoe krijgen jullie de ticker in jullie handtekening? Ik had gisteren een ticker aangemaakt, had de link in de handtekening geplakt maar blijkbaar doe ik iets verkeerd.. krijg steeds de melding dat de afbeelding niet goed is ofzoiets.
Wat goed Zilver dat je ook meedoet! Je kan via de ticker van iemand anders naar de site om een ticker te maken. Dan de volledige code die hij aan het eind geeft plakken bij je handtekening en dan opslaan. Misschien had je de code niet goed gekopieerd?
Opzich heeft je man natuurlijk gelijk Frummels, maar hij heeft amper een idee hoe het voor jouw voelt, dus hij zal het nooit helemaal begrijpen. En kan me geel goed voorstellen dat dat vervelend voor je je is. Ik snap je helemaal. Thanks voor de uitleg. Dat is inderdaad mooi om voor andere moeders te kunnen doen. En wat netjes hoe ze dat bij jouw toen hebben gedaan. Ik ga me ook aanmelden. Zilver om op je vraag terug te komen. Je moet inderdaad op de banner van iemand anders klikken. De link dan kopiëren en in het handtekeningen vak zetten. Niet in het vakje voor afbeelding en dan uploaden. Gewoon in het witte vak van de handtekening waar je zelf normaal nog het een en ander kan schrijven.
Bedankt dames, het is gelukt! Ik zat idd die link bij de afbeelding te uploaden maar dat moest dus niet
Lijst wordt steeds voller ! Gezellig hoor hihi Morgen toch nog een Kv 2v5 test doen en woensdagochtend CB test. Ik wou die vandaag halen maar was mijn portomonnee vergeten (terwijl ik op werk was) Dus zag ik net nog dat ik een testje had liggen van Kv. Man o man heb de hele dag zo'n buikpijn. ( beurs gevoel) Hoe is het met jullie? Al last van kwaaltjes of juist niet ?