Bevallingslijst 1 t/m 15 september 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mtr1982, 21 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Jij82 licht slapen is een kwaal van de zwangerschap.
    Ik had tot een week na de positieve test kwaaltjes nu ook niets meer. De zwangerschappen met kwaaltjes gingen mis en zonder gingen goed. Zegt dus helemaal niets.... Ook dit zegt niets want het kan zomaar dat deze wel mis zit. Het is afwachten. Hele tijd voelen heeft geen zin, want het ene moment hebben mensen toch meer kwaaltjes dan het andere moment.
    Succes en jezelf niet gek maken.

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Fijn Flower!

3. liefje1989

20 jan 2016
    61
    0
    0
    owh bah en al 4 jaar bezig geweest ik vind 2,5 jaar al zo'n hele rit 3x per week naar het ziekenhuis echo's teleurstellingen bah zwaar traject knap dat je het zo lang vol gehouden hebt! en met een hele mooie uitkomst!geniet ervan meid het is je gegunt!

4. liefje1989

20 jan 2016
    61
    0
    0
    #604 liefje1989, 21 jan 2016
    Laatst bewerkt: 21 jan 2016
    jij82 ik slaap ook echt vreselijk en ben ook echt constant moe
    probeer je niet gek te maken zolang je geen krampen hebt of bloed verlies zal alles vast goed zitten!

5. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Net MvM op bezoek gehad, gelukkig ook hier de test positief haha. Stom, maar toch altijd spannend ;)

6. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    A1988 vriendin van me had dus een negatieve test bij mvm , hoe ze het in haar hoofd haalde hun tijd te verspillen (terwijl ze wel positieve test had alleen niet wist dat het dus mis zou gaan). Dus in shock bleef ze achter na een kort en bot monoloog van mvm. Kreeg niet eens sterkte of iets. Alleen de tip om voortaan een test te doen voor ze kwamen. Botte muts. (zacht uitgedrukt). Je hebt er heksen tussen zitten....
    En ja je kunt dus denken zwanger te zijn, alleen dat niet zo.... het is nog niet op gang gekomen.
    Het is en blijft spannend.

7. Paulinemama

Paulinemama Actief lid

15 sep 2015
    424
    0
    0
    NULL
    NULL

Ze heeft toch wel een klacht ingediend?

Net of je zomaar voor de grap zegt dat je zwanger bent:(

8. liefje1989

20 jan 2016
    61
    0
    0
    @meijtje
    jeetje zo herken ik mvm helemaal niet kreeg zelfs een kadobon na mijn miskraam om een bloemetje van te kopen maar idd als ik zo behandelt zou worden zou ik zeker een klacht in dienen je vriendin zou zich wel rot gevoelt hebben zeg onbegrijpelijk

9. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ze was er zo van geschrokken dat ze er niets meer mee te maken wil hebben. Ze heeft geen klacht ingediend, ze wilde er niet meer mee geconfronteerd worden. Ondertussen heeft ze gezonde jongen gehad, maar dat 'geintje' van toen heeft echt impact gehad. Dat mensen zo bot kunnen zijn....

10. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Zo, dat lijkt mij echt een rotervaring zeg :(
    Deze dame heb ik nu voor de 3e keer gezien en zij is echt heel lief. Hoe kunnen mensen het in hun hoofd halen zo te reageren zeg :(

11. Aanouk

Aanouk Actief lid

25 nov 2015
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij82 ik slaap ook echt verschrikkelijk. Ben ook vaak wakker snachts en kom bij lange na niet aan m'n minimaal te slapen uren waardoor ik overdag natuurlijk ook moe ben. Als ik vrij ben dan ga ik smiddags ook slapen en slaap dan zeker zo n 2.5 uur.

Gister dit ook aangekaart bij de vk, zei gaf aan dat de klacht wel voorkomt maar dat het nu opzich nog niet zo erg zou moeten zijn. En als het langer duurt ik even contact met m'n huisarts moet opnemen om eventueel te kijken of er iets is wat me zou kunnen helpen.
    Maar dit gaf ze aan omdat ik een geschiedenis heb van slecht slapen ivm ploegendiensten en werkstress waardoor ik melantoninepillen met een hoge dosis kreeg. Maar heb die al 2 jaar niet meer geslikt omdat ik nergens last meer van had met een nieuwe baan.

Misschien heb je er wat aan.

12. Bumpie

Bumpie Bekend lid

28 dec 2015
    864
    523
    93
    Gefeliciteerd met de drieling dame! Ben even je Nick kwijt haha.

Hier slaap ik goed en ben gewend aan de misselijkheid. Ben zo benieuwd naar de echo. Moet nog twee weekjes.

13. liefje1989

20 jan 2016
    61
    0
    0
    @meersbergen
    al een beetje gewend aan het idee?

hier slaap ik nog steeds erg slecht en voel me ook flink beroert maar of dat door de zwangerschap komt of omdat ik misschien wel dat griepje heb waar half nl mee kampt ik weet het niet durf ook niet zo goed een paracetamol te slikken

14. mjjf83

mjjf83 Lid

27 dec 2015
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden,
    Ik heb een week ziek op de bank gelegen.
    Erg veel last van misselijkheid.
    Sinds gisteren tablet voor reis,zee en luchtdichte via de huisarts gekregen.
    Mocht 1 per dag voor de nacht nemen. Maar omdat ik de gehele dag door misselijk ben zei de vrouw in de apotheek dat ik hem gistermorgen mocht nemen. Het gisteren weer gewoon wat kunnen eten!
    Gisteravond weer tablet ingenomen maar vanmorgen toch weer misselijk. Baal hier zooo van. Bij de eertse 9 maanden lang moeten braken en niets binnen houden.

15. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    hallo dames hoe gaat het met jullie?

loop een paar pagina's achter haha heb wel veel meegelezen

welkom nieuwelingen gezellig

flower0102 wat vervelend dat je de hele dag zo misselijk bent.. is het al iets minder geworden?

hanna83 wat schrikken van je afscheiding en verschrikkelijk dat je in die onzekerheid moet zitten ik ga duimen dat je baby lekker blijft plakken.
    ook fijn dat het er nu goed uit ziet

laurazoey fijn dat je voor je vakantie nog even langs mag komen. is wel zo'n fijn idee om met een gerust hart weg te kunnen

desjavu ook al die onzekerheid.. knuffel

eemse333 wat fijn een goede echo

lola2012 mooie echo

wauw meersbergen wat bijzonder een drieling. word een drukke gezellige boel bij jullie

frummels hoe gaat het nu bij jou?

vervelend die kwaaltjes.. het is voor een goed doel gelukkig.
    ik ben wel een beetje moe maar heb ook slechte nachten omdat mijn dochter ziekig is. verder heb ik tot nu toe weinig kwaaltjes

16. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Blijven hopen, hier nog steeds bruinverlies. Geen krampen meer gehad. Ben er redelijk rustig onder. Als die giga rode bloeding met krampen geen miskraam is, kan ik een beetje bruin ook wel hebben. Ik lig nog steeds veel in bed. Hoop echt dat het snel stopt!

17. liefje1989

20 jan 2016
    61
    0
    0
    dames hoe zit het met jullie eetlust? heb nu al een paar dagen dat ik totaal geen honger heb moet me echt dwingen om iets naar binnen te krijgen ben verder niet misselijk of iets

18. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    vervelend frummels.. Hoop dat het snel stopt..

eetlust.. ik heb echt lekker honger en soms als ik aan eten denk krijg ik al kippenvel vooral met avond eten..

19. littlesunshine

3 jan 2016
    57
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    8 september uitgerekend!! 1e kindje 💛

20. Hanna83

Hanna83 Actief lid

1 dec 2014
    314
    96
    28
    Met mijn eetlust zit het ook wel goed! Sterker nog, ik sla een beetje door: heb werkelijk de hele dag door honger en eet onwijs veel (en niet alleen gezonde dingen...). Ben ook al ruim 2 kg aangekomen:$
    Nou had ik een uitgangs bmi van 18 dus er mag best wat bij maar of dit goed is weet ik ook niet...

Het bruin verlies is bij mij gestopt! Vandaag weer prachtig witte derrie; hoe je daar toch blij mee kan zijn ;)

Frummels ik hoop dat na rood en bruin ook bij jou weer snel een ander kleurpallet te zien is.

Misselijke moeie dames: hang in there! Nog maar 32 weken ;)

Deel Deze Pagina