Bevallingslijst 1 t/m 15 september 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mtr1982, 21 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Hier weet ik echt niet meer wat ik moet eten. Mn crackers die ik in bed eet komen er zelfs uit. K had gele vla gekocht, komt er ook uit. Zodra ik wil gaan koken komt hetgeen erin zit eruit.. hihi wat ee al niet over hebben voor een wondertje in onze armen

2. ggitty

ggitty Actief lid

6 aug 2008
    188
    0
    16
    Wat vervelend zeg. Ik hoop voor je dat dit snel over gaat.
    Ik heb in al mijn 4 zwangerschappen niet 1 keer over hoeven geven vanwege de misselijkheid. Wel later in de zwangerschap vanwege maagzuur..

3. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Oh laurazoey, dat is wel echt vervelend zeg!
    Hier is het qua eetlust ook minder dan normaal, ik vind het wel prima :) Bij de zwangerschap van de eerste heb ik mij helemaal laten gaan en daar verschrikkelijk veel spijt van gehad, bij de tweede ben ik juist een beetje gezonder gaan eten en daar heb ik nu nog profijt van :) Ik hoop dat bij deze zwangerschap door te zetten :D

Behalve weinig eetlust begin ik ook weer erg moe te worden, als in 's avonds om 19.00 uur in mijn bed willen kruipen moe. Ik hoop niet dat dit doorzet, dat zou jammer zijn :(

4. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Voor de lijn is het wel goed haha ;)

5. Flower0102

Flower0102 Actief lid

3 okt 2015
    128
    0
    0
    Zijn er meer dames die het de hele dag door steenkoud hebben? Net een half uur onder de douche gestaan om maar enigszins iets op te warmen...

6. Meersbergen

6 jan 2016
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik heb het ook steeds koud...nog niet echt misselijk hier, maar wel gevoelig voor wat ik kan eten. Aan sommige dingen hoef ik echt niet te denken!
    Voor de rest wel een beetje over de shock heen dat we een drieling krijgen...veel lezen over wat ons te wachten staat. Het heeft nogal impact op je leven, gelukkig wel positief!

7. ggitty

ggitty Actief lid

6 aug 2008
    188
    0
    16
    Niet meer normaal zo koud. Zou het liefst een hele dag met mn dekentje rondlopen...

8. Flower0102

Flower0102 Actief lid

3 okt 2015
    128
    0
    0
    Gelukkig zijn er meer ijsbeertjes ;)

Soms echt vervelend. Daardoor ook totaal geen zin om ook maar iets extra's uit te voeren dan echt noodzakelijk is. En die misselijkheid ben ik wel een beetje zat nu. Weet dat het erbij hoort, begrijp me niet verkeerd! Maar merk dat ik daardoor minder eet en met de dag slapper en futlozer word... Moet mezelf echt dwingen om te blijven eten!

9. liefje1989

20 jan 2016
    61
    0
    0
    Owh wat fijn die herkenning en ik maar denken dat ik de enige was die het steeds koud heeft zelfs in bed blijf ik het koud hebben gelukkig een elektrische deken die me bedje voorverwarmt
    krijg hier in het huishouden ook niks gedaan hopelijk word dat rond de 12weken minder!

10. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ow hier ook koud, maar komt omdat de jongste al een week bijna niet slaapt snachts door tandjes, ongemakken, niet lekker zijn.... Dus ben de hele dag en nacht in de weer. Vannacht ook weet 3 uur geslapen gisteren 2,5 en de rest van de nacht met kindje op me gelegen zodat alle anderen in huis wel hebben kunnen slapen. Ik ben gesloopt, maar geen keuze moeten door.
    Dus niet slapen overdag en snachts toch niet.

Daar word ik moe en koud van. Verder eigenlijk geen kwaaltjes.

11. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    @Meijtje: Hier ook tandjes bij zoonlief. Knap vermoeiend op het moment ;) Ik wil alleen maar slapen, maar meneer zorgt er voor dat dat niet lukt haha.

Ik merk dat ook al is het de 3e zwangerschap, ik nog steeds erg onzeker blijf of alles wel goed is. Of het geen leeg vruchtzakje is ofzo. Ik ben zo blij als ik die eerste echo heb, maar de afspraak is nog niet eens gemaakt, dus ook geen datum waar ik naar uit kan kijken :( (heb nog geen vk gevonden, mijn eigen vk is zelf met verlof op dat moment, en zij is voor mij een vervanger aan het zoeken).

12. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    A1988 leuk he Pffff.... Hier kom ik ook niet aan slaap toe. Hier 50% dat het een misser is door de vele mk/ma.
    Nog even wachten voor een echo. Ga je zelf geen vervanging in de buurt zoeken? Hopelijk heb je snel een echo. Ik mag donderdag. Ben benieuwd....

13. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Meijtje, dat is wel heel spannend dan weer! Ik hoop voor je dat het goed zit! Ik ben gewoon altijd erg onzeker hierover, heb echt even die bevestiging nodig :)

De vk praktijken hier in de buurt zijn niets voor mij, ik ben bij de jongste overgestapt naar een één op éen verloskundige die iets meer in de natuurlijk bevallen sfeer zit. Niet te zweverig, want dat is niets voor mij, maar wel een verloskundige die terug naar de basis gaat. En die zijn erg dun bezaaid hier, veel vk die vastklampen aan protocollen, weinig die echt daar vanaf durven/mogen wijken. Vandaar dat zij voor mij zoekt, want ze weet wat ik wil en kan in haar kringen daar makkelijker iemand voor vinden :)

14. Bumpie

Bumpie Bekend lid

28 dec 2015
    864
    523
    93
    Lees nog wel mee dames maar ben zo bang voor een missed abortion. Je leest er zo veel over hier op t forum! :(

15. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Bumpie ja die kans zit er altijd in. Je voelt je op en top zwanger en blijkt de kleine al 2 weken niet meer te leven. Wanneer heb je echo?

Wat balen zat de goede vk zo slecht te vinden zijn daar ik zit bij mijn vaste gynaecoloog. Ik ken dat probleem ook niet want al vanaf de eerste zwangerschap loop ik daar. Ik heb mn vk alleen de eerste afspraak gezien. En bij controle na bevalling. Meer niet.

16. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ohh daar ben ik zo ontzettend bang voor. Er opeens achter komen dat t ukje allang is gestopt met groeien. Dan is je vertrouwen bij een volgende zwangerschap echt tot 0 gezakt denk ik :(

17. Desjavu

Desjavu Actief lid

29 dec 2015
    306
    0
    0
    Dag dames,
    Ik had nooit gedacht dat ik deze week heel rustig kon doormaken. Maar echt het steun wat ik van mijn vriend krijg is echt ideaal. Hij heeft er een positieve gedachten bij dat het hartje van de kleine beter klopt en dat we de echo te vroeg hebben gehad.
    Na mijn mening ga ik van het ergste uit en is er geen hartactie meer.
    Morgen is mijn verjaardag en tevens ook onze echo dat we meer te weten komen...
    Verschrikkelijk, maar heb nog nooit naar mijn verjaardag zo toegeleefd.

18. liefje1989

20 jan 2016
    61
    0
    0
    @bumpie
    Ik heb een missed abortion gehad half jaar later een miskraam nu weer zwanger en zo bang dat het mis gaat ookal heb ik nu een goed kloppend hartje gezien ik denk dat de angst er bij de meeste vrouwen wel zit dat het mis kan gaan

@desjavu
    Sterkte morgen! Fijn dat je zoveel steun hebt gehad! Hoelaat heb je morgen je echo? En natuurlijk toch alvast gefeliciteerd met je verjaardag!

19. Desjavu

Desjavu Actief lid

29 dec 2015
    306
    0
    0
    Dankjewel. Ik heb de echo om 13.45 uur, heel spannend... Aangezien ik het de vorige keer al heel spannend vond om de echo inwendig te hebben, heb ik hem waarschijnlijk dit keer weer inwendig. :(
    Ik vind het echt een vreemd idee. Maar dat komt wel goed hopelijk.
    Morgen cake bakken, omdat ik dinsdag ga trakteren op mn werk. Misschien dat dat wat rust bied.

20. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    desjavu ik ga voor je duimen!

ik heb het nog niet meegemaakt en bij de 1e had ik ook zoiets van het komt allemaal goed. Maar hoe meer ik hier en daar lees Hoe meer er in mijn hoofd omgaat van wat als.. straks is het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ofzo heel gek.. ik moet nog wachten tot 9 februari..

Deel Deze Pagina