Bevallingslijst 1 t/m 15 september 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mtr1982, 21 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Desjavu succes morgen en uiteraard gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat jullie een heel leuk cadeautje krijgen :)

2. Meersbergen

6 jan 2016
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dejavu sterkte morgen met de spannende dag!

3. Bloempjuh88

24 sep 2014
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dejavu, sterkte morgen!

4. ggitty

ggitty Actief lid

6 aug 2008
    188
    0
    16
    Desjavu, gefeliciteerd met je verjaardag! En veel sterkte vandaag!
    Ik zal voor je duimen

5. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd desjavu. succes vanmiddag

6. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Succes Desjavu! En gefeliciteerd natuurlijk!

7. liefje1989

20 jan 2016
    61
    0
    0
    voor mij is dat precies andersom ik heb al 2 jaar 3x per week inwendige echo's achter de rug dus uitwendig is straks voor mij iets heel nieuws haha
    sterkte straks meid hoop dat je een mooie verjaardags echo krijgt!

8. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Desjavu gefeliciteerd en heel veel succes zometeen! Ik hoop op goed nieuws!

Hier vorige zwangerschap ook een missed abortion. Ik had wel heel weinig symptomen de dagen ervoor en de meeste vrouwen geven ook aan dat ze voelen dat het niet meer goed zit. Probeer dus nu vooral op je lijf te vertrouwen. En hoe verder je bent, hoe kleiner de kans fat het mis gaat!

Hier gisteravond weer een echo in het ziekenhuis gehad, omdat ik bijna een halve liter bloed weer was verloren. Wat een stress. We hebben echter een volhoudertje, want het hartje klopt nog steeds mooi regelmatig.

9. Hanna83

Hanna83 Actief lid

1 dec 2014
    314
    96
    28
    Ach jee frummels, het houdt maar niet op! Maar wat ontzettend goed en bijzonder dat je kleine frummel het nog steeds goed doet!
    Ik hoop zo voor je dat het allemaak goed blijft gaan. Sterkte!

Desjavu: van harte meid! Ik duim voor een mooi verjaardagscadeautje voor je.

10. liefje1989

20 jan 2016
    61
    0
    0
    @frummels
    wat je zegt klopt helemaal! vanaf dat ik de positieve test in handen had zei ik al het zit niet goed toen had ik me echo nog niet gehad 2 weken later licht bloed verlies en een zwak kloppend hartje op de echo's gezien hoe mensen ook op me inpraatte van het komt wel goed bleef ik nee zeggen het zit niet goed en dat zegt mijn gevoel ook 2 weken later kreeg ik helaas gelijk
    nu ook erg onzeker mede daardoor maar iedergeval al een kloppent hartje gezien
    maar wat een kleine vechter heb jij in je buik meid! probeer ondanks alles toch te genieten!

11. liefje1989

20 jan 2016
    61
    0
    0
    @desjavu
    ik heb even gespiekt in je andere topic maar meid toch! heel veel sterkte!
    hoop op nog een groot wonder! en dat je volgende week toch het hartje wel ziet kloppen weer een week in de stress *hug*

12. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @frummels och wat een schrik weer. Je hebt een vechtertje. Gelukkig is alles goed daarbinnen. Hoe is het met het bloed eromheen. Is het al minder?

@missers.... Ja ik wist het bij de 4 missers ook eigenlijk net ma de test, terwijl ik echt 5x zoveel symptomen had dan degene die wel goed gingen. Misselijk, hoofdpijn plassen bekkens alles er op en er aan.

O ja mn bekken spelen nu ook alweer op. Bij de eerste begonnen met 20 weken en alle andere zwangerschappen bij 7 a 8 weken al... En dat terwijl ik echt wel sportief ben en veel beweeg op een dag. Het is nu nog wel te doen hoor, maar ik merk het met de kleine tillen werken (thuiszorg). Over een paar weken zal de pijn niet te harden zijn en zal ik niet meer sporten, (vechtsport), werk ik op kantoor en rustig aan doen. Eerst donderdag afwachten. Als de echo goed is dan vertel ik het de manager. Die heeft alle missers ook meegemaakt en weet van mn wens. Ondanks alles afgelopen januari toch een vast contract gekregen. Hij is zo makkelijk. Ik ben er zo blij mee, hij had ook kunnen zeggen, we hebben je niet nodig en contract niet verlengen, maar ondanks de wens voor een derde is hij van mening dat het een vast contract niet in de weg moet staan :)

13. Paulinemama

Paulinemama Actief lid

15 sep 2015
    424
    0
    0
    NULL
    NULL

Ook even gespiekt! Desjavu, hopelijk zit jou ik dje bij die 20 procent.

Frummels; wat een stress wat een ellende, hopelijk kom je snel in een rustige periode!

14. Hanna83

Hanna83 Actief lid

1 dec 2014
    314
    96
    28
    Goedemorgen dames! Hoe gaat het bij jullie?

Ik heb vanochtend weer een echo gehad en het zag er helemaal goed uit! Kindje was twee keer zo groot als vorige week, je zag zelfs al mini-armpjes en beentjes! En een mooi kloppend hartje. Het hematoom was ook verdwenen en ben ik dus waarschijnlijk kwijtgeraakt met het bloedverlies van vorige week. We durven eindelijk een beetje blij te zijn!
    Ik hoef nu ook niet meer terug te komen bij de gynaecoloog en mag naar de verloskundige. Ben ik eindelijke weer een "normale" zwangere :D

Wij gaan er even van genieten vandaag!
    Ik hoop dat jullie ook goede berichten hebben!

15. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    @Hanna83: Wat een fijn bericht! Super, inderdaad lekker van genieten :D

Wij hebben een verloskundige! :D En nu ook onze eerste echo gepland, volgende week dinsdag om 17.10 uur. Nog een weekje een beetje in spanning en dan hopelijk het verlossende bericht dat het kleintje er zit en goed zit :)

16. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat fijn hanna! geniet ervan

hoop dat de week snel voor je gaat A1988. word hier steeds nieuwsgieriger naar ons ukkie wij moeten nog 2 weken wachten :(

17. ggitty

ggitty Actief lid

6 aug 2008
    188
    0
    16
    @hanna83. Wat fijn zeg! Nu lekker gaan genieten.

Wij moeten nog een weekje geduld hebben.

18. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik heb donderdag al mn 2e echo haha :)

19. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Hanna wat een goed nieuws zeg!

Hier weer/nog steeds bruin verlies, maar zo ging het vorige keren na de bloedingen ook...hopelijk stopt het snel.

20. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Had even jouw berichtje genist hanna.
    Wat fijn. Ik ben ongeveer even ver en heb donderdag een echo. Hopelijk kan ik dan idd ook wat kleine armpjes en beentjes zien. Lijkt me zo bijzonder om te zien dat hij of zij zo groeit elke keer

Deel Deze Pagina