Ik heb bijna geen last van kwaaltjes. Op de vermoeidheid na voel ik me eigenlijk heel goed. Dit maakt me idd wat onzeker, al had ik bij onze jongste ook weinig kwaaltjes. Als ik het me goed herinner tenminste, het is alweer zo lang geleden. Mijn geheugen laat me nogal eens in de steek de laatste tijd....
Nou meiden hier weer echo gehad, zal ongeveer 6 weken zwanger zijn (4,2mm). Hartje is er, dooier, zit op de goede plek. Alleen klopt het termijn niet met de positieve test en loopt 1,5-2 weken achter. (1-1 positief). Volgende week terug. We zullen zien.... Hopelijk een tijdelijke stilstand, of echt late nesteling of iets. De echoscopiste was absoluut niet negatief, maar het feit blijft dat het raar is als ik de eerste positief test en nu maar iets over de 6 weken zou zijn. Zou ik 2 dpo positief getest hebben.
Hier nog steeds heel bang. Kan echt nog niet goed genieten. Voel me op en top zwanger en meer misselijk zelfs maar lees hier zo veel ellende. Ben er echt vatbaar voor.
Meijtje klopt het hartje wel mooi regelmatig en snel? Want dat is positief! Ik hoop dat het inderdaad even stil heeft gestaan met de ontwikkeling, maar het blijft wel vreemd. Late innesteling kan dan niet als je weet wanneer je positief getest hebt toch? Ga voor je duimen vrouw!
Bumpie het blijft onzeker. Internet is leuk maar daardoor lees je heel vaak negatieve verhalen en die blijven altijd bij. Je moet maar zo proberen te denken dat het vanaf nu heel vaak goed gaat en echt vaker goed dan niet goed. Probeer te genieten want anders krijg je denk ik wel spijt. Je leest vaak dat meiden achteraf zeggen dat ze meer hadden moeten genieten
Laurazoey genieten heeft bij mij al een hele andere lading. Onbezonnen genieten deed ik bij de eerste na 3 missers bij Vayènne niet meer. Wel op het moment de bewegingen toch weer een goede echo, maar het wordt gereserveerder/ anders. Ja het klopt niet met de test en het kan zo zijn dat het volgende week een inhaalslag gemaakt heeft of gestopt. Met beide houd ik rekening. Ik ken beide voorbeelden, de inhaalslag en ondanks goede hartslag en dat het er goed uit zag maar toch stopte. Kunnen niet meer doen dan wachten. Ik had minimaal 7 weken moeten zijn, maar 6 weken is echt onmogelijk, dus ik ga eigenlijk uit van het 2e.
@Meijtje. Ik hoop voor je dat alles goed komt, zal voor je duimen. Je leest hier idd veel verdrietige dingen. Ik weet dat de eerste 3 maanden zijn altijd onzeker, maar toch... Niet leuk!!!
@meijtje sterkte meid hoop dat je volgende week gewoon een goede echo hebt! hier in 1,5week 2kg afgevallen maak me daar best druk om kijk het weekend nog even aan en anders bel ik volgende week toch even de gyn
Sinds ik niet meer s avonds warm eet kan ik goed naar de wc en heb ik minder last van obstipatie. Echter toch zeker 1-1,5kg aangekomen zo vroeg al. Balen!
Heb nog geen weegschaal gezien haha, zal ook wel aangekomen zijn, ondanks ik weinig eet is mijn lichaam gelijk aan het hamsteren geslagen. Ben niet zo benieuwd naar de echo, heb toch wel beetje het idee dat het einde verhaal is. Heb zo ondertussen een hele verzameling sterrenkindjes. Hoeveel komen er nog bij voor ik een derde kindje in mn handen kan sluiten....
Meijtje, ik hoop zo voor je op een wonder in plaats van nog een sterrekindje Wat zegt je gevoel? Lijkt me moeilijk om nu alleen maar te kunnen afwachten. Wanneer heb je de echo? Heel veel sterkte!
@meijtje eigenlijk wil ik zeggen positief blijven meid maar ik weet ook dat als je dat al zo voelt dat het vaak ook zo is ik hoop voor je op een wonder en dat het toch volgende week allemaal goed gekomen is *hug*
Dank jullie meiden. Het feit dat ik linksom of rechtsom dat welke berekening je erop los laat ik positief getest zou hebben voor mn eisprong.... Dat gaat gewoon niet. Al neem je in ergste geval dat de 7e nod was, dan was ik de 28 alsnog 7 weken. Kindje is net 6 weken en 28 dec had ik tuurstreepje, als he 28 januari 6 weken terug gaat kom je uit op 17 dec en zou ik 31e eisprong gehad hebben. Enige wat nog kan is dat het een stilstand meemaakt en nu een inhaalslag maakt, maar die kans is niet zo groot ondanks dat alles er prima uit ziet, het klopt gewoon niet en wat ik na al die keren geleerd heb, als het niet klopt dan is het eigenlijk altijd een sterretje...
heel veel sterkte meijtje.. ga duimen op een wonder. ik lees elke dag mee maar klets niet zo veel sorry de verhalen hier maken mij soms ook een beetje onzeker. hier nog weinig kwaaltjes wel moe en geen zin om iets te doen.
Hier ook veel onzekerheid, ik leef wel een beetje naar dinsdag toe, dan de eerste echo. Als we die hebben gehad en het is goed, weet ik dat er zo'n last van mijn schouders valt. Maar het idee dat ik niet zwanger zou zijn (leeg vruchtzakje bijv.) terwijl ik mij wel zo voel, daar wil ik niet aan denken 😞
Ik heb mij hier eens gemeld maar verder niet veel gekletst! Zit echt in een coconnetje tot de 12 weken denk ik! Maar Meijtje wat een onzekerheid! Ik ben zwanger via ICSI dus weet de bevruchting heeft plaats gevonden. Maar toen ik mijn eerste (pret) echo plande dacht ik 6.3 te zijn. Er was alleen een vruchtzak en dooierzak te zien en een mini vruchtje zonder hartslag. Ik kreeg ook het verhaal het kan stil hebben gestaan maa het kan ook fout zijn gegaan. 5 dagen later had ik een echo bij de vk. Er was een prachtig kindje te zien en werd gemeten op 6 weken. Weer 5 dagen mocht ok al terug naar mijn lieve vk en toen was het kindje 6.6! Afgelopen donderdag naar het ziekenhuis om de behandeling af te sluiten, daar was het kindje al tot 7.3 gegroeid dus zijn mijn eerste echo heeft het nu 2 dagen ingehaald maar loopt nog steeds 6 dagen achter! De fertiliteitsarts gaf mij ook weer hetzelfde verhaal het kan fout zijn of ergens hebben stil gestaan, mijn hcg steeg ook niet erg snel in het begin maar wel naar de norm. As donderdag mag ik nog een keer naar het ziekenhuis omdat hij met eigen ogen wilt zien dat het goed zit zodat wij iig de behandeling kunnen sluiten. Wat ik wil zeggen het is echt mogelijk. Al lees ik dat jij dan 2 weken achter zou lopen. En jezelf je lijf het beste kent en aanvoelt, duim ik nog even voor je door.
Ja ik weet dat het kan. Bij de eerste was ik ook 2 weken terug gezet. Maar was al verder, dacht 11 weken te zijn bleek ik pas 8.5 maar alles deed het dus het kan. Bij de missers is elke keer achterstand was dat de kleine et mee op hield. Had er al rekening mee gehouden dat het een week kon schelen, maar 2 is eigenlijk teveel. We zullen zien of het weer fout zit of dat we wel mogen genieten van een kindje. Donderdag zullen we zien.
Hier langzaamaan gewend aan de misselijkheid. Kan niet ver van huis. Wil ook niet van huis. Herken me heel erg in de vermoeidheid en het cocoonen thuis. @meijtje: Hoop op een gezond kindje ♥️