Bevallingslijst 1 t/m 15 september 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mtr1982, 21 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Ik duim voor je Meijtje!

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Ik kom gewoon elke week n halve kilo aan :(, ik ben niet de zwaarste, maar kom elke zwangerschap 20-30kg aan. Het gaat er ook wel weer vanaf, maar toch vind ik het vreselijk. Vooral omdat ik gewoon normaal eet :(. Ach ja, alles voor het goede doel :)

3. ggitty

ggitty Actief lid

6 aug 2008
    188
    0
    16
    Ik ben nog niets aangekomen, zelfs wat afgevallen. Hier verder nog steeds geen symptomen, voel me ook absoluut niet zwanger.
    Onzekerheid wordt steeds groter...
    Gelukkig woensdag de eerste echo, dus dan zullen we het zien.
    Ben nu al zenuwachtig.

4. Bumpie

Bumpie Bekend lid

28 dec 2015
    864
    523
    93
    Hoe snel ben je het weer kwijt ? :p

5. mjjf83

mjjf83 Lid

27 dec 2015
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha dames,
    Hier gaat het niet zo goed. Al verschillende keren naar de huisarts geweest voor mijn extreme misselijkheid.2x wat anders gekregen maar nu gaat het zelfs over in braken.Maandag moet ik terug en word het ws opname.weet het ff niet meer. Bij de eerste begon het spugen met 5 weken en hield 9 maanden aan.omdat we nu al 2 kids hebben wil de huisarts niet langer wachten.We weten waar we het voor doen.maar soms vraag ik me af waarom wilde we een 3 de?
    Sorry voor mijn geklaag,het het ff kwijt.
    X

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @Bumpie, in de eerste 2 weken de eerste 15kg en de laatste kilootjes gingen geleidelijk in n maand of 9

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Knuffel mjff wat zwaar is dat, ik hoop dat ze je kunnen helpen, HG is killing!

8. liefje1989

20 jan 2016
    61
    0
    0
    Mjjf83
    lekker klagen meid dat mag ook wel als je zo beroerd bent! Sterkte

ik ben inmiddels 2,5kg kwijt denk er nog steeds aan om aankomende week toch de gyn maar te bellen lijkt me niet goed om dat kwijt te raken in zo'n 1,5 a 2 weken

9. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mjjf83 wat vervelend zeg !!

Ik zelf ben ook hartstikke beroerd. Meerdere keren overgeven per week. Bah. Deze week was het gelukkig nog te doen. Maar bij bepaald voedsel.. alleen de gedacht al brr..

Sorry dat ik lang niet meer heb laten horen. Maar was echt beroerd :(
    Niet zo erg als jij @mjjf83 maar ik weet wel hoe je je voelt tot zover. Bleh

10. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik wordt trouwens met mijn 11e week overgenomen door het ziekenhuis. Tuurlijk is het goed dat ze het doen. Maar ik vind onze verloskundige praktijk zo leuk.

11. Meersbergen

6 jan 2016
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook onzekerheid met de drieling...al paar dagen last van licht bloedverlies. Ben super bang om er eentje kwijt te raken! Morgen gyn bellen of ik langs kan komen...

12. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Och jeetje wat onzeker. Goed dat je even belt hoor :)
    Bloedverlies heb k gelukkig niet. Dan zou ik ook heel erg onzeker worden. Waar ik wel last van heb zijn ontzettend vervelende stekenin mn maag. Gelukkig niet inmn baarmoeder want dan zou k bang worden, maar echt mn maag die in elkaar krimpt enzo. :(

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @Liefje, een paar kilo verliezen is volgens mij niet heel erg, maar wel goed dat je even belt voor overleg.

@Laura123, hè vervelend jij ook al zo spugen. Jammer is dat als je afscheid moet nemen van de vk :(, ik ga ook liever naar vk dan gyn.

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    O Meersbergen, wat naar :( kun je niet gewoon vandaag al bellen? Ze hebben ook gewoon weekenddienst toch daar?

15. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Meiden met misselijkheid heel veel sterkte! Ik ken het (gelukkig) niet. Wel elke zwangerschap aankomen. Kan alles wat ik eet op mn heupen smeren. Ik kom echt aan.

16. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Meersbergen wat verschrikkelijk! Hopelijk zijn ze alle 3 oké.

O jee wat een ramp als je zo misselijk bent. Dat de medicijnen niet aanslaan, bagger zeg. Jammer dat je voor opname moet, hopelijk houdt het deze zwangerschap geen 9 maanden aan.
    Mn ma had het ook 9 maanden behalve de dag van bevalling, toen was er niets aan de hand....

17. Binby

Binby Actief lid

18 jan 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Mag ik hier mee kletsen? Ik had mij enige tijd geleden al een keer gemeld bij 1-15 september zwangerschap club. Alleen doordat ik niet durfde te genieten gezien mijn verleden met 4 buitenbaarmoederlijke zwangerschappen en 2 miskramen heb ik de echo's afgewacht. De eerste echo was gelukkig al positief, het zit in mijn baarmoeder. Een week later had ik weer een echo met een beginnende hartactiviteit. Ik ben nog steeds erg onzeker, moet nu wachten tot 18-2 voor de termijnecho. Ben zo ontzettend bang dat het kindje niet verder gegroeid is. Hoop dat mijn angst ongegrond is. Eigenlijk wil ik het liefst de vk bellen en vragen of ik ergens deze week nog een echo mag, alleen lijkt het mij stom omdat te vragen.

Ik weet niet of jullie een lijst bijhouden, zo ja zou iemand mij dan toe willen voegen? Mijn naam is Binby, 30 jaar, 2e kindje, uitgerekend volgens eigen telling 10 september.

18. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Hoi Binby welkom. Ik heb ook n extra echo gevraagd en ze vonden het helemaal niet erg. Dus als je er niet gerust op bent gewoon uitleggen en dan komt t vast goed :)
    Gefeliciteerd met deze goede zwangerschap

19. Bumpie

Bumpie Bekend lid

28 dec 2015
    864
    523
    93
    Binby het is alsof je mijn verhaal tikt. Ben ook verschrikkelijk bang maar heb deze week een echo en dan ben ik 10 weken. Hierna ga ik het gewoon behandelen als een gezonde zwangerschap. Alleen dan toch dag en nacht die angst dat het niet meer is gegroeid of dood is. Ik Google me suf.

20. Meersbergen

6 jan 2016
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas hebben ze geen plek voor een echo vandaag...dus dan maar wachten op de echo van woensdag...

Deel Deze Pagina