Binby helaas kennen veel van ons die angst. Ik zou de vk gewoon bellen hoor, ik redt het ook echt niet tot de termijnecho op 22-2. Meersbergen wat stom dat er geen plek meer is. Hopelijk is het snel woensdag! Heb je nog steeds bloedverlies?
Pff meersbergen wat spannend. Lees sinds een paar dagen mee. Had je een Pb gestuurd. Wij zijn ook zwanger van een drieling. Maar wat vreselijk spannend en rot dat je niet langs kunt komen vandaag
Meersbergen, wat stom zeg dat is 5 minuten werk... Waarom zo moeilijk. Ik heb ook een keer gehad dat mn man moest bellen... Weet je wat ze zeiden, ja uw vrouw klonk niet genoeg in paniek... Wtf. Dus hij heeft even zn ongezouten mening gegeven. Als ik bel, voor het eerst in 7 zwangerschappen om iets extra, dan zal het niet uit de lucht komen vallen. Henrikewt ook, wat spannend zeg. Een 3ling gefeliciteerd. Ook zo'n schok geweest of niet?
Ha binby welkom. jij hebt ook al een heel traject gehad zeg. Ik zou zeggen bellen om met 9,5 week nog een echo te doen. Jij hebt zoveel meegemaakt en dan kun je echt wel een keer extra terecht. Hier nog niets, geen bloed, of iets eerder meer symptomen dan minder. Als de kleine het weer niet haalt is het weer een missed abortion.... Zwanger worden geen probleem, zwanger blijven des te meer Het is hopen op een wonder dat mini nog leeft en gegroeid is, maar ja echo 1 was de kleine goed alleen het termijn niet...
Bij mij is het bloeden door blijven gaan. Afgelopen vrijdag nog een goede echo gehad. Helaas vanochtend geen hartje meer te zien. Ik word donderdag opgenomen en dan wordt de miskraam opgewekt met medicatie (bij vorige mk ook gebeurd). Ik ben heel erg verdrietig. Wil iemand mij van de lijst halen?
O meiden ik kijk nu naar one born Every minute en de tranen biggelen over mijn wangen. Ik ben zo bang dat het mis gaat en dit me ontnomen word.
@meersbergen jammer dat ze geen plek hebben lijkt me toch een spoedgeval zeker met 3 kleintjes in je sterkte! nou hier net ook even de gyn gebelt maakte me toch wel veel zorgen in een kleine 2 weken 2,5 kg kwijt en weinig eten en drinken maar het enige wat ze zei was zolang je geen bloed verliest zou ik me geen zorgen maken al moet je wel ookal is het tegen je zin in eten en drinken dat is toch wel belangrijk met andere woorden kijk maar hoe je het doet je bent toch niet misselijk...
Lieve frummels, hele dikke knuffel! Had zo voor je gehoopt dat het goed zou komen! Wat een verschrikkelijk nieuws dat inimini gestopt is. Ik weet hoe het is. Jouw nachtmerrie is waarheid, had zo geduimd dat het je bespaard zou blijven. Dikke knuf, zo verdrietig frummels. Ik denk aan je en aan de verdrietige periode die voor je ligt. Hopelijk mag je aankomende keer een blijvertje ontvangen die uitgroeit tot een wereldkindje. Sterkte.... Weer... Het is niet eerlijk!
Liefje dat je zo aan jouw lot overgelaten wordt. Het klopt de kleine pakt wat die nodig heeft en daarom val je ook zo snel af. Hopelijk vind je iets wat je lekker vindt, dat je dat na een boterham of fruit als beloning aan jezelf kan geven. En ja dan lukt het niet, je probeert het. De reactie is een beetje raar maar de vk kan idd niets doen om eetlust op te wekken.... Tegen je zin in eten is ontzettend moeilijk....
@meijtje ja snap ik ook niet vandaag 2 kommen soep op en een kom melk niet veel maarja wat erin zit zit erin
Oh Frummels wat een ontzettend verdrietig nieuws Na al die dagen angst, hoop en onzekerheid dan nu helaas deze uitkomst. Ik had het je zo gegund dat deze mini frummel was blijven zitten. Heel veel sterkte *knuff*
Frummel heel veel sterkte, weer idd! Zo oneerlijk!! Liefje ze kunnen er idd niet veel aan doen, wanneer heb je weer een afspraak staan?
Frummels wat een verschrikkelijk bericht! Ik wens jullie echt heel veel sterkte toe voor de komende periode. Hier op het forum hebben veel meiden al zoveel meegemaakt tijdens deze korte zwangerschap. Of al ervaring van vorige zwangerschappen of mk. Je wilt graag vergelijken maar dat kan gewoon niet. Elk lichaam en elke zwangerschap is weer anders. Aankomende vrijdag heb ik pas mijn allereerste echo van mijn allereerste zwangerschap maar door al jullie ervaringen zie ik er gewoon wat tegenop. Niet best Super zenuwachtig. Alle dames die nog bloed verliezen, ik hoop zo met je mee dat alles goed gaat. Dat het loos alarm is. Sterkte! En dan de misselijke meiden! Je zal maar constant ziek zijn! Hoe moet je dat op je werk verkopen! Dat kan hier echt niet hoor! Veel succes! Probeer er van te genieten... Wanneer komt dat gedeelte? 3e trimester?
Je geniet anders als het mis is gegaan. Eigenlijk kun je van momenten genieten als je jouw kindje voelt genieten. Het blijft tussen hoop en vrees. Een gereserveerdheid die ik de eerste zwangerschap niet kende. Ik was toen ook super zenuwachtig en zag ik in ene ook een klein spartelend kindje. Dacht 10 weken te zijn maar het waren er iets meer dan 8, maar die wolk daar kreeg je me echt niet vanaf. Nu is het anders, maar betekent niet dat ik niet geniet, het is alleen geen regenwolk meer die blijft drijven. Het is meer een regenboog, het komt en het gaat en dat zijn hele mooie momenten die je nog meer waardeert. Uhhh snap je het nog 😂. Nu geniet ik niet echt, ik sta er wel elke dag even bij stil en ik hou alles bij in mijn schriftje. Maar ja dat is meer omdatde.kams groot is dat het een sterrenkindje wordt.
Op een roze wolk zitten doe ik zeker niet. Ik ben erg nuchter en dit forum houdt mij met de beide benen op de grond. Bijhouden doe ik ook. In het weekboek: Oei, ik groei. Besteld op bol.com en een aanrader. Jij hebt donderdag de echo toch? Wat een onzekerheid meid. Ik hoop voor je op een wondertje!