�� Bevallingslijst 1 t/m 15 september 2016 �� 1 september blessings - 24 jaar - 1e kindje Sanb - 37 jaar - 2e kindje 2 september Aanouk - 28 jaar - 1e kindje Flower0102 - 31 jaar - 3e kindje Eemse333 - 28 jaar - 1e kindje Paulinemama - 28 jaar - 3e kindje blijven hopen - 26 jaar - 2e kindje 3 september Koningsgezin - 29 jaar - 3e kindje Zilver - 29 jaar - 2e kindje 4 september Ansie84 - 31 jaar - 2e kindje Cateye - 35 jaar - 1e kindje Meersbergen - 32 jaar - 1e kindje 5 september Laurazoey - 24 jaar - 1e kindje Hanna83 - 32 jaar - 1e kindje 6 september Lucindalice - 34 jaar - 4e kindje Vlindertje - 25 jaar - 1e kindje 7 september Laura123 - 27 jaar - 2e kindje 8 september Broedkip - 32 jaar - 1e kindje harma00 - 27 jaar - 1e kindje Littlesunshine - ? - 1e kindje 9 september mjjf83 - 32 jaar - 3e kindje Meijtje - 31 jaar - 3e kindje 10 september Lola2012 - 42 jaar - 1e kindje Binby - 30 jaar - 2e kindje 11 september 12 september Monique93 - 27 jaar - 2e kindje 13 september A1988 - 27 jaar - 3e kindje 14 september Lola1982 - 33 jaar - 3e kindje Esther1991 - 24 jaar - 1e kindje 15 september ggitty - 34 jaar - 3e kindje Datumloos Liefje1989 - 26 jaar - 1e kindje Bumpie Kaaat Hendrikewt Totaal: 33 0 meisjes 0 jongens 0 verrassingen Afspraken Februari: 05 - Sanb (termijnecho) 09 - blijven hopen (eerste echo en intake VK) 10 - Laura123 (termijnecho) 10 - Monique93 (intake + termijnecho) 17 - Ansie84 (eerste echo)
Bij mij is mijn allereerste zwangerschap fout gegaan bij 18 weken. Voor mij dus ook helaas geen onbezorgde zwangerschappen meer. Gelukkig heb ik daarna bij allebei de kids rond deze termijn extra echo's gekregen. In ieder geval om mijzelf gerust te stellen. Erg fijn als de vk's met je mee denken. Ik ben ook altijd erg blij als de periode aanbreekt dat je je kindje voelt bewegen. Dan heb je elke dag die bevestiging dat het nog goed gaat...
Dat lijkt mij ook zo bijzonder ggitty! Het kindje voelen bewegen! Vanaf welke week zal dat ongeveer zijn?
Dat heb ik ook Gitty. Je kindje voelen bewegen gaf mij altijd veel rust! @Cateye: Het verschilt heel erg per vrouw. Sommige voelen het al vanaf 11 weken ofzo, ik voelde het bij de eerste rond de 20 weken, bij de tweede rond de 15 weken. Nou dames, ik heb sinds gisteravond ook bloedverlies. Helemaal nieuw voor mij, niet eerder gehad bij de andere zwangerschappen. En ik ben deze zwangerschap al veel onzekerder dan bij de andere, komt dit er bij. Godzijdank heb ik om 17.00 uur de afspraak voor de echo vandaag, hopelijk met goed nieuws
@al1988 bah ook al bloedverlies lees het hier iets te vaak sterkte meid hopelijk straks toch een mooie echo!! @meersbergen wanneer mag jij naar je 3 wondertjes kijken en hoe is jou bloedverlies nu? hier flink beroert maar of het door de zwangerschap kom of misschien toch een griepje ik weet het niet ben ook flink verkouden blegh
Heel veel sterkte Frummels! Welkom Binby! @A1988, hopelijk blijft alles goed gaan Vervelend Liefje, hopelijk kun je jezelf er toch toe zetten wat te eten. Knuffels voor iedereen die het nodig heeft!
Verschrikkelijk Frummels.... Heel veel sterkte.. Voor de andere met bloedverlies hoop ik dat alles goed is. Al deze verhalen maken me soms best bang maar ik blijf toch af en toe bij lezen. Vanavond weer een echo, kan niet wachten.
Ik had vanmorgen ook licht bloedverlies. Schrok me eigen rot!! Gelukkig geen buikpijn en voor morgenochtend staat onze 1e echo al gepland. Nu loop ik echt om het half uur naar de wc. Collega's zullen wel denken...
Jeetje wat een boel dames met bloedverlies Bij mij is het tot nu toe gebleven bij 4 dagen wat oud bloed ronde de 7 weken. Nu is het gelukkig al bijna 2 weken weg (afkloppen). Ik heb volgende week, met ruim 10 weken mijn eerste afspraak bij verloskundige. Weet iemand of ze dan ook een echo maken? Ik hoop het wel want in die weken tussen de echo's komt de onzekerheid steeds weer terug... Pfff nog een paar weekjes meiden! Dan bevinden we ons in de wat veiliger zone (al heb je nooit garantie helaas).
Ja herken me zelf in wat jij doet! Gelukkig stopt het bij mij weer elke keer, maar je wordt er wel gek van!
Hier de dagen aan het aftellen tot 11 februari. Dan hebben we weer een echo en gaan ze de termijn bepalen. Naast extreem misselijk en moe zijn hebben we hier geen kwalen. Succes voor de dames met bloedverlies. Lijkt mij geen pretje
@voelen kindje, ene met bijna 15/16 weken (eerste) dikke placenta aan de achterwand, dan voel je de kleine relatief snel en de 2e placenta voor, toen pas rond 20/21 weken dat ik de kleine voelde, placenta over de hele voorwand. Maakt nogal verschil. @bloedverlies meiden sterkte het geeft zoveel twijfel.... @hier de week is alweer bijna voorbij, gaat zo snel haha.
Vanavond de echo gehad, en we hebben een mooi kloppend hartje gezien. Ik ben een week terug gezet, met UD nu 20 september
Ik heb a.s. vrijdag intake bij de vk, morgen neem ik contact op met de vk om te vragen of ze dan ook een echo willen maken voor mijn geruststelling. Frummels heel veel sterkte! Meersbergen, fijn dat je geen bloedverlies meer hebt gehad. Wat enorm bijzonder dat je zwanger bent van een drieling. A1988, fijn dat je een goede echo hebt gehad. Kindje voelen, mijn placenta lag voor, geloof dat ik het rond de 21e week voelde bewegen.