Bevallingslijst 1 t/m 15 september 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mtr1982, 21 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Super a1988

2. Cateye

Cateye Actief lid

31 jul 2015
    104
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nou A1988 dan zit je hier nu op het verkeerde forum :p Nee geouwehoer, fijn dat je een goede echo hebt gehad!
    En ggitty & Meersbergen hopelijk stopt het bloeden snel. Wanneer krijgen jullie weer een controle?
    Bumpie, sterkte met je misselijkheid meis!

3. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Fijn dat je echo goed was A1988! Ik heb je trouwens een pb gestuurd.

Vervelend Bumpie zo misselijk, hopelijk wordt dat snel wat beter.

En hopelijk snel duidelijkheid en stoppen ervan bij de meiden die bloedingennhebben.

4. ggitty

ggitty Actief lid

6 aug 2008
    188
    0
    16
    Hier helaas ook geen goed nieuws. We hebben vanmorgen een echo gehad en het zag er niet goed uit. Het kindje liep nu al bijna 3 weken achter en er was vertraagde hartactie te zien.
    Vk zag het ook niet positief in, 3 wkn is gewoon teveel.
    Volgende week terug voor een echo, maar moet ernstig rekening houden met een miskraam.

5. Sanb

Sanb Lid

31 okt 2007
    31
    0
    6
    Drenthe
    ggitty wat een verschrikkelijk nieuws. Heel veel sterkte. Lijkt me raar om zo'n bericht te krijgen. Aan de ene kant nog hoop maar aan de andere kant de slechte voortekenen.

6. Lola2012

Lola2012 Lid

28 dec 2015
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    #766 Lola2012, 3 feb 2016
    Laatst bewerkt: 3 feb 2016
    Ik heb gisteravond ook weer een geweldige echo gehad, we hebben ook een stukje gefilmd.
    Voordat ze ging kijken vroeg ze wel of ik helemaal niet gebloed had, dus denk dat het inderdaad vaak voorkomt anders vraag je zoiets toch niet?
    Ze was in ieder geval heel blij verrast en vond het ongelofelijk, ik heb volgens haar echt een goeie dobbelsteen gehad :D
    Vandaag mag ik contact opnemen met de verloskundige en hoeven ze me niet meer in het ziekenhuis te zien.

7. liefje1989

20 jan 2016
    61
    0
    0
    @ggity
    jeetje wat verschrikkelijk! heel veel sterkte

8. Lola2012

Lola2012 Lid

28 dec 2015
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verschrikkelijk ggitty, las het pas nadat ik me bericht gepost had...
    Heel veel sterkte..

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Wat een vreselijk naar nieuws Gitty.... Verdrietig zeg :(, heel veel sterkte.

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Fijn Lola dat jouw echo goed was!

11. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ggitty dat heb ik al met 2 weken met goede hartactie.
    Jouw geval is zoals mn 2e mk. Was ook ver achter met vertraagde hartactie. Sorry meid hier geen goede berichten met zulke echo's. Dikke knuf :(

Lola fijn dat jouw echo goed was. Klopt 1 op de 4 vrouwen heeft bloedingen eerste 16 weken, dus dat zijn er nog aardig wat.

12. Paulinemama

Paulinemama Actief lid

15 sep 2015
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een bloedverlies hier! Het lijkt wel of we in de verkeerde maand zwanger zijn,..
    Echt ellende!

Hopelijk krijgen jullie allemaal wat positiever nieuws!

Door de vele bloedverlies verhalen en slechte echo's maakt dat mij ook onzeker!
    Deze zwangerschap geen bloedverlies maar de vorige keer wel en die zwangerschap is niet goed afgelopen.

Nu liever allemaal positieve echo's !:):) maar ja dat willen we gewoon allemaal,..

Sterkte!

13. Hanna83

Hanna83 Actief lid

1 dec 2014
    314
    96
    28
    Oh ggitty wat naar van je echo :(

Heel veel sterkte. Kan me voorstellen dat de teleurstelling en verdriet groot is. Een raar laat ei kan dus echt niet?

14. Desjavu

Desjavu Actief lid

29 dec 2015
    306
    0
    0
    Dag dames, even een update vanuit mij. Ik heb gisteren nogmaals een echo gehad om te kijken maar naar ons weten wisten we al dat er niets meer te zien was.
    Het was een miskraam. Vanaf gisteren definitief. Er was alleen nog maar een vruchtzakje op zichtbaar. Ik moet nu weer een hele week wachten tot 11 februari (langer dan een week) tot ik de keuze mag maken voor curettage of medicijnen. Vind het nogal dat ze me aan het lijntje houden dus ik heb ze vandaag op gebeld dat ik het beu ben en er zo snel mogelijk van af wil.
    De hele dag wordt ik er mee geconfronteerd en ik houd me er nog al mee bezig.

Maar ook vandaag mag ik pas weer maandag komen ipv donderdag, wel een eerdere afspraak kunnen regelen gelukkig. Ze willen het natuurlijke miskraam afwachten, maar goed, ik loop misschien al 2,5 week met niets in mijn buik 

15. liefje1989

20 jan 2016
    61
    0
    0
    @desjavu wat erg meid sterkte
    idd belachelijk dat ze je zo aan het lijntje houden toen het bij mij definitief mis was werd ik gelijk doorgestuurd naar de gyn daar de keuze gehad en gelijk een afspraak mogen maken voor de curretage een paar dagen later was ik al aannde beurt (4dagen later ofzo) de curretage zelf is me reuze meegevallen alleen de emotionele klap kwam daarna pas nogmaals heel veel sterkte!

16. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    ggitty verschrikkelijk.. heel veel sterkte. .

desjavu wat stom dat ze je zo lang laten wachten. sterkte meid..

het maakt mij ook onzeker al deze berichten daarom schrijf ik ook niet zo veel mee.. ben blij als het dinsdag is dan eindelijk de 1e echo..

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @Desjavu, wat naar meis... En dan ook nog zo moeten wachten.... Heel veel sterkte!

18. ggitty

ggitty Actief lid

6 aug 2008
    188
    0
    16
    Nee helaas niet, weet dat ik mn eisprong op 24 december heb gehad.
    We gaan dus gewoon van het ergste uit.
    Ben heel erg teleurgesteld, maar we hebben al 2 mooie kids dus dat scheelt veel. En we hebben ook besloten dat we het hierna gewoon verder gaan proberen.
    Ik hoop wel dat dit zo snel mogelijk achter de rug is.

19. Meersbergen

6 jan 2016
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ggitty, wat een slecht nieuws! Heel veel sterkte!

Desjavu, belachelijk dat ze je zo aan het lijntje houden, zou ik ook niet accepteren. Sterkte!!

Lola, wat fijn een goede echo geniet ervan!!

Hier ook goed nieuws: alle drie gezien op de echo! Ondanks bloedverlies perfecte echo! Nu 9w3d en zag al gezichtje, armpjes en beentjes en ze waren ook al aan het bewegen. Alle drie ook goede lengte voor termijn! Ik ben dus super blij! Wel moeten we nu naar academisch ziekenhuis. Hebben voor amc gekozen.
    Maar voor degene met bloedverlies: het hoeft dus niks te betekenen en kan nog prima gaan met de kleine.

20. Bumpie

Bumpie Bekend lid

28 dec 2015
    864
    523
    93
    Dames die een slechte echo hebben gehad of bloedingen hebben: heel veel sterkte!

Hier juist een goede echo gehad gisteren. Beweeglijk kindje met een mooie hartslag. We zijn dol verliefd en zijn eindelijk niet meer bang.

Deel Deze Pagina