Bevallingslijst 1 t/m 15 september 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mtr1982, 21 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aanouk

Aanouk Actief lid

25 nov 2015
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had in het begin veel last van kramp en steken in m'n buik/ rug. Nu voornamelijk een zeurend gevoel in m'n rug en echt heeeeeeeelll erg moe :(.

2. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Ik heb kramp, steken in mn buik (vooral rechts), gevoelige borsten aan de zijkant en bovenkant en soms heb ik last van hoofdpijn, rugpijn en zere tepels.

3. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Sorry dames, lees wel mee nog. Vandaag hele drukke dag gehad, maar ben kotsmisselijk en moe. Tevens heeft de wasdroger kerstavond besloten ermee te stoppen. Was was nog nat en kwamen daar vanmorgen achter. Vandaag dus nieuwe droger gehaald en de inmiddels stink was opnieuw gewassen. En er ligt weer nieuw was op de loer.

Mvm, zo discreet is het niet. Vond de flessen regelmatig voor de deur van onze buurvrouw. Wist gelijk hoe laat het was:).

4. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Volgens mij hangt het er vanaf waar je ze neer zet Koningsgezin. Ik verplaatste mijn kliko en verstopte het daarachter en daar werd dan ook keurig het krat op dezelfde plek weer achter geplaatst. Dus het is misschien ook wel hoe je er zelf mee omgaat?

Jeetje wat vervelend zeg van je droger en je stinkende was. Altijd een dure investering.

En naar dat je al zo vroeg misselijk bent :(

5. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kijk ff hoelaat ik dit berichtje stuur ! Pfff ik kan gewoon echt niet slapen. Al een week niet. Net een dag van 11 uur gewerkt erop zitten , ik dacht dan kan ik wel doorslapen maar nee hoor.

Ook verga ik van de oorpijn, dus net ff paracetamol ingenomen , hopelijk werkt dat snel.

En tja als je dan toch naar beneden gaat kun je net zo goed een testje wagen he.

Morgen is mijn nod. Dus nu 13 dpo

Bijgevoegde bestanden:

6. Koningsgezin

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Goede morgen,

Laura, jeetje, wat ben jij nog laat wakker! Sterkte met je oor. Vervelend zeg! Voel je je dan wel wakker genoeg de volgende dag? Beetje kunnen slapen na de paracetamol? Mooie test, duidelijk zwanger! De test van morgen wordt een knaller!

Frummels, aah vandaar! Lag dus aan haar in dit geval. Ik had het in ieder geval al door.

Wasdroger is inderdaad geen fijne uitgavepost. Van de zomer ging de wasmachine kapot en konden voor een hele mooie setprijs een wasmachine en droger van Bosch kopen, 8kg. Helaas toen niet gedaan.

Ik snap je onzekerheid heel erg goed, het is voor jou als vrouw gewoon ook een opdonder waarin je weer even met beide benen op de grond wordt gezet. Een man schijnt daar nuchterder in te staan, hoe vervelend ook. Al verwerkt iedereen het anders, zelfs mannen. Vervelend!

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hoi dames,

Ik klets graag mee, op 6 september mogen we als alles goed gaat een kindje verwachten :)

8. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Koningsgezin nee was al gaan slapen maar werd toen klaarwakker en ineens mega oorpijn brrr

Gelukkig wel daarna kunnen slapen na 1.5 uur hihi. Maar nu nog steeds oorpijn bah..

Ja hoop het ook ! Morgen een CB doen ben benieuwd

9. Koningsgezin

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    �� Bevallingslijst 1 t/m 15 september 2016 ��

1 september

2 september
    Aanouk - 28 jaar - 1e kindje
    Flower0102 - 31 jaar - 3e kindje

3 september
    Koningsgezin - 29 jaar - 3e kindje
    Zilver - 29 jaar - 2e kindje

4 september

5 september
    Frummels - 28 jaar - 1e kindje

6 september
    Lucindalice - ? jaar - 4e kindje

7 september
    Laura123 - 27 jaar - 2e kindje

8 september

9 september

10 september

11 september

12 september

13 september

14 september

15 september

Totaal: 7
    0 meisjes
    0 jongens
    0 verrassingen

Afspraken

Januari:
    08 - Frummels (intake VK)
    18 - Frummels (eerste echo)
    20 - Aanouk (intake VK)
    28 - Zilver (intake VK + eerste echo)

10. Koningsgezin

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Lucindalice, welkom bij de club! Vierde kindje, of eigenlijk vijfde, leuk! Gefeliciteerd!

Laura, heb je niet iets van oorontsteking? Sterkte!

11. Aanouk

Aanouk Actief lid

25 nov 2015
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd lucindalice!

Wat vervelend Laura dat je zo'n last hebt van oorpijn. Wat koningsgezin al zegt, is het niet een oorontsteking?

12. Eemse333

Eemse333 Actief lid

6 feb 2015
    124
    9
    18
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, iedereen gefeliciteerd!! Dat er nog maar veel meiden mogen volgen!!

Ook ik wil graag mee kletsen hier. Als het goed is ben ik 2 september uitgerekend en ik vind het echt mega spannend. Dit omdat ik sinds een tijdje in de MMM zit ivm zeer lange en onregelmatige cyclussen. Nu was ik vorige ronde ook zwanger, en dat is uitgelopen op een miskraam, en moet zeggen vond dat toch erg heftig. En nu de volgende ronde dus weer zwanger, en om de een of andere reden totaal niet verwacht. Ik hoop zo dat het dit keer wel goed gaat, na 1,5 jaar dromen over ons eerste wondertje!!

13. Eemse333

Eemse333 Actief lid

6 feb 2015
    124
    9
    18
    NULL
    NULL
    Bevallingslijst 1 t/m 15 september 2016 ��[/B] [/COLOR][/SIZE]

1 september

2 september
    Aanouk - 28 jaar - 1e kindje
    Flower0102 - 31 jaar - 3e kindje
    Eemse333 - 28 jaar - 1e kindje

3 september
    Koningsgezin - 29 jaar - 3e kindje
    Zilver - 29 jaar - 2e kindje

4 september

5 september
    Frummels - 28 jaar - 1e kindje

6 september
    Lucindalice - ? jaar - 4e kindje

7 september
    Laura123 - 27 jaar - 2e kindje

8 september

9 september

10 september

11 september

12 september

13 september

14 september

15 september

Totaal: 7
    0 meisjes
    0 jongens
    0 verrassingen

Afspraken

Januari:
    08 - Frummels (intake VK)
    18 - Frummels (eerste echo)
    18 - Eemse333 (intake VK + eerste echo)
    20 - Aanouk (intake VK)
    28 - Zilver (intake VK + eerste echo)

14. Eemse333

Eemse333 Actief lid

6 feb 2015
    124
    9
    18
    NULL
    NULL
    Oeps er is iets mis gegaan met die mooie paarse kleur bovenaan, wie kan dit repareren, het lukt mij niet 😁

15. Aanouk

Aanouk Actief lid

25 nov 2015
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Eemse! Ik hoop met je mee dat het deze keer wel goed gaat.

16. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja oorontsteking zou kunnen . Ben ook zo ziek bah. Verkouden , keelpijn, ontstoken ogen en nu ook oorpijn hihi.

Ik heb ook geen zwangerschapsklachten alleen wat bandenpijn.

Wel gezellig om zo met alle bij te praten ;)

17. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Luci en Eemse gefeliciteerd!

Wat verdrietig Eemse, na hoeveel weken ging het mis? Wel super fijn dat je zo vlot weer zwanger bent geworden.

Ik zou niet meer testen maar heb er toch twee gekocht vandaag, wil toch graag een knaller zien!

Ik slaap al een paar dagen heel slecht in, super naar :(

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Dankjewel Koningsgezin en Aanouk en Frummels

Welkom Eemse! En ik kan snappen dat het nu extra spannend is

Beterschap Laura!

Hopelijk knalt je test Frummels, idd dat wil je gewoon zien.

Voor het lijstje: ik pas het maar niet aan, ben daar niet handig in, maar ik ben 33 (bijna 34) jaar.

De huisarts en gynaecoloog heb ik nog niet gebeld. Ik vind het nog steeds spannend om te geloven :). Voor ons derde kindje en afgelopen najaar heb ik helaas een miskraam gehad. Voor de 8 weken maken ze hier toch geen echo, dus ik wacht nog even met bellen.

19. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    @lucinda ik had bij mijn vorige zwangerschap met 7.3 w mijn eerste echo gehad ivm vele bloedverlies.

@frummel tuuuuurlijk gaan we voor de knaller he ! Ik heb net een 2 pak CB digi gehaald. Ik wil het gewoon zien !
    Testen blijft zo verslavend zucht. Tot je de eerste echo krijgt is dat je enige houvast ...

@eemse welkom, wat naar zeg, maakt het nu idd extra spannend

Ik ben nu net thuis. Net wat lichte menstruatiekramp gehad voor 5 sec .. voor de rest ( ff afkloppen) nog niets..

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Laura, die kramp kan ook een goed teken zijn toch? Al blijft het hopelijk wel gewoon weg.
    Is alles wel nog goed gekomen toch ondanks het bloedverlies de vorige keer?
    Ik lees dat je zoontje met 32 weken geboren is, wat heftig!
    Denk dat het hier met de apparatuur te maken heeft? Bij de tweede zwangerschap woonden we nog ergens anders en had ik een mooie echo op 7 weken. Bij de derde zwangerschap met 8 weken zowel vanaf buik als vaginaal een minder mooi plaatje. Ik belde toen op de dag van testen naar het ziekenhuis en kreeg toen commentaar dat ik te vroeg belde. Nu wacht ik dus even n weekje af en bel dan de huisarts en daarna als de verwijzing binnen is de gynaecoloog, vrees dat ik toch weer niet voor 8 weken mag komen.

Deel Deze Pagina