Bevallingslijst 1 t/m 15 september 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mtr1982, 21 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Binby

Binby Actief lid

18 jan 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laurazoey, Fijn dat jou bmi onder de 40 is. Bij mijn eerste zwangerschap was ik zwaarder en mocht ik bij de vk blijven. Intussen verhuisd en in deze regio is de afspraak dat je naar de gyn toe gaat.

Hoe kan ik mij daar aanmelden? Ik heb daar geen idee van.

2. Flower0102

Flower0102 Actief lid

3 okt 2015
    128
    0
    0

Ok. Maar inmiddels wordt hier bijna nergens meer op gereageerd. Lijkt dan haast de moeite niet meer om dit bij te houden...

3. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Even de club opzoeken: septenber 2016 baby's.

Dan kan je jezelf toevoegen aan de club :)
    Iemand zal je dan moeten accepteren
    Er staat dat ze vol zitten en een ledenstop hebben maar ze accepteren nog wel nieuwe leden

4. Sanb

Sanb Lid

31 okt 2007
    31
    0
    6
    Drenthe
    Idd het is hier niet heel actief.

Zelf zit ik ook in het besloten clubje en je bent idd wat vrijer in het delen van bv foto's e.d. je kunt volgens mij gewoon vragen of je lid kunt worden de niet actieve leden worden daar binnenkort verwijderd

5. Binby

Binby Actief lid

18 jan 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    #825 Binby, 9 feb 2016
    Laatst bewerkt: 9 feb 2016
    Ik heb gezocht via het zoekscherm, maar kan het niet vinden? Komt dat omdat het besloten is?

Ik heb ook geen idee bij welk onderdeel van het forum ik moet zoeken :)

Gevonden

6. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Als je naar "clubs" gaat staat die er wel tussen in het begin scherm. September 2016 baby's

7. Flower0102

Flower0102 Actief lid

3 okt 2015
    128
    0
    0
    Ik heb een verzoek tot deelname gedaan. Hoop dat ik toegelaten word...

8. Hanna83

Hanna83 Actief lid

1 dec 2014
    314
    96
    28
    Ik ben eigenlijk niet zo van de besloten clubs maar als iedereen daar kletst ipv hier ga ik ook maar over... Kan iemand mij ook accepteren als lid?

Ik ben helemaal blij. Net de eerste intake bij de verloskundige gehad incl een prachtige echo! En dat uitwendig!
    Actief kindje, goede hartslag, armpjes en beentjes, en termijn klopt helemaal! Zelfs een dagje ingelopen (voor wat het waard is).
    Nu durf ik het eindelijk te gaan geloven...

9. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Tuurlijk worden jullie toegelaten. Het kan even duren want er is helaas maar 1 iemand die dit kan.
    De groep is vrij groot maar er zitten meiden bij die nooit iets hebben gezegd en die worden een deze dagen verwijdert.
    Zo blijft het een actieve groep en door de anonimiteit kunnen we daarin veel delen

10. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    jammer dat iedereen naar een besloten groep gaat.. ik vond het juist fijn dat er niet 5 pagina's per dag volgekletst werden.

hanna wat fijn een goede echo. ik mag over een uur.. Zo spannend 1e echo

geen idee hoe je je aan kan melden bij een gynaecoloog gaat dat niet via de verloskundige?

11. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Meid die groep valt prima mee. Er zijn drukke momentjes en minder drukke momentjes. Echt goed bij te houden

Heel veel plezier en succes met je eerste echo straks

12. Bumpie

Bumpie Bekend lid

28 dec 2015
    864
    523
    93
    Dan ga ik ook maar over...

13. Hanna83

Hanna83 Actief lid

1 dec 2014
    314
    96
    28
    Blijven hopen: hoe was je echo?!

14. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    echo was goed maar niet duidelijk genoeg voor een goede meting.. volgende week mogen we terug komen :) hartje klopte en kindje bewoog goed zo blij en verliefd

15. Bumpie

Bumpie Bekend lid

28 dec 2015
    864
    523
    93
    Nog 1 week en dan ben ik in de "safe" zone!

16. Binby

Binby Actief lid

18 jan 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hanna83, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad.

Blijven hopen, ik wordt door de vk aangemeld bij de gyn. Blijf nog eventjes bij de vk, wat ik begrepen heb willen ze eerst het termijn bepalen voor ik over ga. Volgende week vrijdag heb ik de termijnecho. En 5 maart heb ik een gewone controle. Volgens mij ga ik daarna naar de gyn.

Blijven hopen, fijn dat je een goede echo hebt gehad. En nooit verkeerd om een week later nogmaals je kleintje te kunnen bewonderen :D

Bumpie, dat geeft naar mijn idee toch een prettiger gevoel! En wat gaat het hard hè?

17. Lola2012

Lola2012 Lid

28 dec 2015
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Hanna fijn dat je een super echo hebt gehad.

@Binby mag ik vragen waarom je van de verloskundige overgaat naar de gynaecoloog?
    Bij mij is het net andersom namelijk, ik mag van de gynaecoloog nu na 2 mooie echo's naar de verloskundige in vervolg. Morgen me eerste intake daar. Hoop dat hij dit keer gewoon uitwendig kan maargoed het is het waard om een inwendige te laten doen als het niet zo'n helder beeld zou zijn. Kan niet wachten, terwijl ik vorige week nog een mooie echo heb gehad in het ziekenhuis :D

@Blijven hopen fijn ook een goede echo te hebben gehad en zo snel voor een meting terug mag.

18. Mlissa

Mlissa Actief lid

28 apr 2014
    219
    1
    18
    #838 Mlissa, 10 feb 2016
    Laatst bewerkt: 10 feb 2016
    Ik ga ook even de besloten groep opzoeken 😊

Kan het niet vinden, waar kan ik zoeken?

19. Hanna83

Hanna83 Actief lid

1 dec 2014
    314
    96
    28
    Fijn blijvenhopen dat het er goed uit zag!

Ik was ook zo blij om ons kleintje spartelend te zien. Moest er een klein traantje bij wegpinken. Zo bijzonder dat het na twee jaar nu eindelijk zo ver is!

Lola: bij mij was het met tien weken echt perfect te zien met een uitwendige echo! Had gevraagd om een inwendige (want dan zie je het beter dacht ik), maar was echt niet nodig!
    Moet er bij zeggen dat ik redelijk slank ben, misschien maakt dat ook nog uit.

Misschien moet de beheerder van de besloten groep ons even toevoegen?
    We voelen ons buitengesloten hier ;)

20. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Ik kan de besloten groep ook niet vinden!

Deel Deze Pagina