Hoi meiden, Zou ik er ook bij mogen? 😊 Ik denk 11 September te zijn uitgerekend , Net een positieve test in handen..
@Aanouk ik denk zelf ook een meisje ! @Daantjezelf ik voel me op dit moment ook nog niet echt zwanger ( besef is er eigenlijk nog steeds niet) maar ik kijk wel op de een of andere manier naar roze kleertjes hihi @Lucindalice lief van je ! Dankjewel ik hoop het ook ! Super knap dat je het zo lang volhoudt zonder het geslacht te weten ! Wel een grotere verrassing natuurlijk !
Bedankt laura 123 en aanouk! Lief van jullie. Gezellig om alles hier mee te lezen en erbij op te mogen
Je moet op de banner van iemand anders klikken. Dan je eigen gegevens. Invullen. Link kopiëren en in je handtekening vakje zetten
Dit zijn echt even onzekere weekjes. Hopen dat we ze allemaal goed doorkomen. Ik had vandaag ook een bezig druk dagje. En beetje grieperig. Ik had echt zo een last van mijn buik einde van de dag. Ik merkte dat ik automatisch al met mijn hand onder mijn darmenbuikje hield. Zal allemaal wel flink aan het werk zijn in onze buikjes !
Wat goed om te horen dat je testen oplopen, dat is positief. Hopelijk stopt het bloedverlies snel. Wie weet ben jij gewoon een super doorbloed persoon, omdat je dit bij ke vorige zwangerschap ook had! Ja heb vandaag m'n laatste test gedaan. 19dpo. Na 5 min was hij erg donker (donkerder dan 3 dagen geleden). Ging weer bed in en toen ik twee uur later terugkwam was dit het resultaat. Ik ben gerustgesteld (eventjes haha). Ga nu ook niet meer testen. Ik heb voorkeur voor een meisje omdat ik een mega roze freak ben, maar een mannetje is ook van harte welkom.
Ha vrouwtje gefeliciteerd! Als het lukt wordt het een meisje, derde van ons 5e van mn man. Ik denk dat mn man geen jongens kan maken 😂
Oja en ik heb een voorgevoel dat het en meisje is, dit omdat ik afgelopen jaar 2 keer een droom heb gehad dat we nog een dochter zouden krijgen, en mijn schoonzus heeft precies dezelfde droom gehad zonder dat ze er iets van wist, en met kerst zei mijn zoontje ; " mama je hebt een dochtertje in je buik " Toen wist ik zelf nog niet dat ik zwanger was .
Wat wen mooie test Frummels. Fijn dat je voor nu even gerust gesteld bent. Hopen dat het snel de 18e is. Wat bijzonder vrouwtje van je droom en je zoon. Ben heel erg benieuwd of het klopt.
Gefeliciteerd Vrouwtje! Leuk je hier ook te zien. Wat bijzonder die dromen en de voorspelling van je zoontje! Frummels; mooie test hoor! Die willen we allemaal wel 😍