Hi meiden, Ik zal mijn verhaal in het kort proberen uit te leggen . Ik heb diverse relatie's gehad, en helaas zijn ze allemaal op niks uitgelopen. Ik heb tijdens die relatie's ook aantal keren IUI behandelingen moeten ondergaan, omdat spontaan zwanger worden (op natuurlijke manier) nog maar zeer gering is....ongeveer 45%. Aangezien "mijn prins op witte paard" lang op zich laat wachten, en mijn bio-klokje nu erg hard gaat tikken (wordt dit jaar 35) en mijn slagingskans op normale manier van zwanger worden per jaar steeds meer zakt..... Zit ik nu steeds meer te denken aan om een BAM moeder te zijn/worden. Mijn kinderwens is erggg groot, maar als ik van het ziekenhuis krijg te horen dat mijn eicellen per jaar steeds minder worden....Ga ik het BAM gevoel steeds meer krijgen. Ik weet dat het moeilijk en evt. zwaar zal worde in het begin, en hier sta ik uiteraard ook wel bij stil. Maar waar een wil is, is een weg......!!! De donor zoek ik zelf op, waarvan er wel een aantal eisen zijn aan vastgesteld....Ook hier heb ik héél goed over nagedacht . Zoals, donorcontract enzo ondertekenen. Daarnaast zou ik ook graag jullie ervaring willen weten betreft het spermabank. Moet je dit bv. zelf betalen of wordt dit vergoed! Hoe gaat dit verder te werk..... En hoe gaat het verder te werk in het ziekenhuis, betreft donorzaad...moet de donor bv. ook diverse onderzoeken ondergaan?? En worden deze ook vergoed?? Kortom, ik zou graag jullie ervaring willen horen, en/of ideeen/sugesstie's. Liefs Duivinnetje
Hi Duivinnetje, Hierbij een handig linkje naar dames (waaronder ik) die hiermee ervaring hebben. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/229832-bam-bewust-alleenstaande-moeders-3-a.html
Ik snap je gevoel duivinnetje. Ik kan je helaas geen raad en advies geven. Weet wel dat er diverse ziekenhuizen zijn die hieraan meedoen. Bij jou in de omgeving weet ik het niet. Succes in ieder geval en hopelijk komt je wens ooit uit.