Het is bijna elke dag raak; ik open de lounge en zie wel weer iets over mishandelde/dode baby's en kinderen. Ik weet dat dit de realiteit is en ik snap ook dat juist mensen die hier komen zich dat meer aantrekken en er daarom misschien ook een topic over willen openen. Maar de lounge zie ik zelf eigenlijk nog het meest als ontspanning en ik wil niet steeds zo naar worden van al dat babyleed Als ik nieuws wil lezen ga ik liever gewoon zélf naar een nieuwspagina, dan weet ik iig wat ik kan verwachten. Kunnen we niet afspreken dat dat soort topics óf niet meer worden geopend óf alles samen in 1 topic, dat bv 'nieuws' heet zodat ik (en waarschijnlijk meerderen met mij) er niet elke keer mee worden geconfronteerd?
Oeps, sorry, kom eigenlijk heel toevallig hier eens lezen want anders kom ik hier nooit Heb heel toevallig net zo'n topic geopend in de lounge (wist ook niet waar ik dat anders kon doen ) Heb er totaal niet bij stil gestaan dat anderen het niet zo fijn vinden zulke topics te lezen (wat ik me heel goed kan voorstellen hoor) Dus hierbij mijn excuses Zal proberen dat topic te laten sluiten (mods...kan dat aub?) groetjes Mobius
Je hoeft geen excuses aan te bieden hoor Mobius Misschien vraag ik ook wel te veel met dit topic... maar goed, proberen kan altijd toch?
Nee nee Caitlin, je hebt gewoon groot gelijk. Er is al zo veel ellende in de wereld en dit forum is er eigenlijk voor ons, vrouwen die wel dolgraag een kindje willen of hier komen lezen voor leuke weetjes over hun kindjes Dus vind ik eigenlijk ook dat al die nare, afschuwelijke topics niet hoeven Had blijkbaar gewoon een berichtje zoals dat van jou nodig om dat te beseffen
Ook ik vind al die nieuwstopics veel te ver gaan. Alleen maar ellende lezen dat gekopierd wordt van een andere site. Ik denk dat we het allemaal erg vinden als er ergens leed is maar om dat hier pagina's lang te schrijven ..... vind ik onnodig en storend.
Ik erger me er ook aan. Vind het nogal sensatiebelust. Soms lijkt het er wel op wie het het snelst kan plaatsen. Ik negeer de topics meestal, maar vind het idee van caitlin van 1 topic wel een goede optie. Dan heb je de keuze het te gaan lezen of niet.
Ik had zo'n topic geopend. Al het nieuws onder 1 onderwerp. Maar dat werkt blijkbaar niet. Ik ben het dus met je eens Caitlin.
Ik vind het ook 3x niks, ik lees het ook nooit. Zet er dan neer wat voor weer het word, is iets interressanter.
Heb er ook net eentje geopend. Ik snap het wel, kom ook niet op de Lounge voor dit soort nare berichten. Het idee van een topic of geen is misschien inderdaad een betr plan. Maar moet zeggen dat er voor mijn gevoel ook wel sensatiezoekers op reageren. Op een leuk bericht waarin staat dat een meisje van elf al een miljoenencontract kreeg, en daar pas aan het werk hoeft wanneer ze 18 is.... (die ik dus in de 1 topic voor alle berichten) had gepost, werd niet op reageerd. Iedereen reageerde alleen maar op de nare topics die er boven mijn berichtje stonden.
Zoals ik ook al op een ander topic schreef, als dit soort berichten niet mer mogen dan zouden alle dingen die ergens anders al op internet staan verboden moeten worden, toch? Persoonlijk denk ik dat het niet gaat om het neerzetten van wat ergens anders ook al staat, maar om het delen van de meningen en gevoelens met andere moeders.. Sommige dingen kunnen erg aangrijpend zijn die in het nieuws gebeuren denk aan de ramp in het WTC gebouw of de brand in Volendam, mag er dan helemaal niet meer over gepraat worden hier? Is het niet iets om een nieuwe soort van lounge te openen alleen voor het delen van gevoelens en meningen over nieuwsfeiten? Vrouwen die hier graag over willen discusieren kunnen er dan terecht en wie het niet wil lezen kan het ook overslaan.
En toch ga ik nu toch maar me mening geven, er word vaak gezegt waarom dit soort dingen niet meer mogen geplaats worden. Maar het is realiteit toch? Waarom zou het niet mogen worden geplaats? Als de gene die er tegen aan hikken het gewoon niet lezen dan? Want je zoekt het dan toch ook op, als je dit soort dingen leest en eigenlijk niet wilt lezen? Ik denk dat er ook zat meiden zijn die dit wel willen lezen, wat er in de wereld gebeurt toch? Of kijken jullie (de gene die dit soort dingen niet willen lezen) ook geen nieuws? Want dit soort dingen komen ook in het nieuws. Kijk ik lees het ook niet omdat ik het leuk vind, maar het is en blijft realiteit. Het gebeurt eenmaal. Helaas. En ik wil echt niet iemadn aanvalen met me mening hoor, echt totaal niet. en wat denk je van de "sex"topic, die mogen wel dan? Ik denkl dat er ook zat meiden zijn die dat liever niet willen lezen (ikke niet hoor, ik lees en reageer gerust). Dus waarom kan er net zoals "lounge"en al die adnere hoofd topics. een nieuws topic geopend worden? Ik vind het onzin om het helemaal te te verwijderen, er zijn zat topic waar ik moe van word hoor, waar ik me aan erger, of onzin vind. xxx