@Setje, verschrikkelijk balen meid. En de 2e keer al. Rustig aan, en ik hoop dat als jullie er weer klaar voor zijn het allemaal goed zal verlopen. @Elif, Balen zeg. Is er nog een kans dat het wel goed gaat? Dan duim ik in ieder geval voor je. LInda, rokjes zijn idd leuk. Meiden mijn buikfoto (met nieuwe rokje, had het kaartje er nog niet afgehaald) Bekijk bijlage 45022 vanochtend genomen. keurig netjes nog toch. Oja, hoe krijg ik hem nu op de site? moet ik hem PB'en oid? mijn laatste bericht nog maar een keertje.
haha we zijn amper een maand bezig met kletsen in deel 1 en nu moet er al een deel 2 komen ik vond het ook geen leuke opmerking, of het door de hormoontjes kwam of niet ,dat weet ik niet, maar ik kon wel janken..!! heb me maar groot gehouden toen ze zei dat zij nog steeds rookte heb ik het niet kunnen laten om te zeggen hoe verkeerd ik dat vind.( ik heb zelf 8 jaar gerookt maar toen ik zwanger was van zoonlief, huppa zo de prullebak in !! ) anders zou ik er waarschijnlijk niets van gezegd hebben, want ja, het is toch ieders eigen keuze, @ lizab,ook mooi buikje hoor, is indd keurig buikje ! ik ga ook even mijn buik erop zetten moment ff downloaden van camera naar pc
Mooi buikje heb je hoor Lizab. En eh .. een deel twee alweer. Het maakt het wel weer overzichtelijk misschien Tenminste voor de nieuwkomers wel.
Ook ik heb gerookt (24 jr ), maar zodra ik wist zwanger te zijn van onze zoon, zijn wij ook direct gestopt met roken (én dan zijn we per februari alweer twee jaar nicotine vrij ). Mijn lichaam vond het wat minder fijn, want ik ben daardoor wel behoorlijk aangekomen.
ook hier een ex roker ben er nu al bijna 2 en half jaar van af goed dat je er wat van zei. lizab mooi buikie en een mooi rokkie.
Goedemorgen, Beetje raar dat die topics nu allemaal gesloten worden.... was 'vroeger' niet zo! Nou ja..... Nieuwe meiden: gefeliciteerd en welkom! Lizab: wat een prachtig buikje (en wat een slank lijf!!). Roken: ben al bijna 8 jaar gestopt!
ik rookte best veel vond het heerlijk, maar ben in juli 2 jaar rookvrij, manlief is samen gestopt met mij hij vond dat wel zo eerlijk, en ik vond dat wel zo lief van hem het downloaden wil niet lukken doet ontzettend raar hier, ik probeer het vandaag of morgen nog even !!
ik heb ook gerookt tot 1 december 2009, op 6 dagen gestopt met niquitine pleisters en op 24 december positief getest, juist op tijd gestopt
lizab mooi buikje.... En deel 2???? hoeveel delen krijgen we wel niet in die 40 weken dan...??!!! was "vroeger" idd niet zo... gewoon een deel... en kon je nog goed terugzoeken... als je iets niet wist.. (ik vergeet veel) nu moet ik straks ook nog onthouden welk deel....... nouja het is niet anders.......
nou deze heb ik vanochtend gemaakt, dus buikje van 8 weken zwanger. valt best mee toch ... oke hier sta ik en word mijn buik dus was "strakker" getrokken... maar toch ik vind het persoonlijk echt een ietsie pietsie flubber buikje
Hoi alweer! Ik krijg de GUO ook eerder dan 20 weken hoor! Denk ook met 18 weken ongeveer. Waarschijnlijk ook nog een echo met 15/16 weken omdat ze de evt. afwijkingen die Jasmijn had dan zelfs al kunnen zien. De onzekerheid is echt killing! Jasmijn is geboren bij een zwangerschap van 22 weken. Voor het hele verhaal en foto's mogen jullie haar site bekijken. www.jasmijneilander.vlindersite.nl wachtwoord=roos Liefs Alien
Nouuww... kom weer even kijken, weer allemaal nare berichten te lezen @Setje; heel veel sterkte voor jou en je man. Hoop dat wanneer jullie er aan toe zijn het een goede zwangerschap gaat worden. Sterkte hoor! @Elif; wat een rotnieuws zeg, wens jullie veel sterkte en ik hoop dat je man nog gelijk krijgt... Sterkte! En dan deel 2 alweer, gaat lekker vlot Zullen nog wel heel wat delen volgen gok ik zo! @Lizab; mooie buikfoto @Mejojo, achtelijke opmerking vind ik dat zeg van zo'n vrouw, en heel goed dat je wat van 't roken gezegd heb! Pff snap niet dat iemand dat durft te zeggen uberhaupt.
Alien: ik ga zo graag even lezen! Mejojo: ook al zo'n mooi beginnend buikje.... en zo'n slank lijf erbij....!!! Hier nog niets te zien hoor, maar is logisch bij 5 weken. Al denk ik dat het een stuk sneller zal gaan nu dan bij de 1e. Toen zag je het pas na de 20 weken....
Haha in de tijd dat ik dat berichtje zat te typen heeft ons beebje weer 100 hersencellen erbij gekregen (zie banner). En nu waarschijnlijk weer 100 hahahahaha
Hoi! Ik vind het ook wel jammer dat de site de keus heeft gemaakt om te grote topics te sluiten maar het is blijkbaar niet anders. Mejojo: Ik vind het een mooi buikje hoor! Verder iedereen een fijne dag vandaag! Ow en als jullie Jasmijn haar site bekijken laten jullie dan ook even een berichtje achter in het gastenboek? Liefs Alien
Alien Ga straks even kijken..... al kan ik altijd slecht tegen zulke dingen..... niet rot bedoeld, maar het lijkt me echt zo'n nachtmerrie.... We hadden bij januarimama's ook twee vlindermama's, eerder kindje had ook een "afwijking" en kwamen ze na geboorte achter..... En een kindje van januarimama's was in de buik overleden met 32 weken.... Zou daar echt niet mee kunnen leven....... maarja.. je moet eigenlijk wel he??!!! iig een hele dikke knuffel van me....
mejojo begin is gemaakt hoor ennuhhhh dat flubberbuikje wordt straks ook weer strak getrokken..... Ik heb de mazzel dat ik van mezelf echt geen buikje heb, had vroeger echt buikspieren.... (dat is dan wel minder).... zit bij ons echt niet in de familie... hoop dat het na deze zwangerschap ook weer snel straktrekt.... maarja.. ben nu 30 he???