Hallo modjes, Ik zie dat er in de lounge verschillende topics gesloten werden en er verwezen werd naar het lekkere-gerechten-topic in de lounge. Zou het geen idee zijn om er een apart subtopic voor aan te maken (net zoals het subtopic clubs en film, nieuws en televisie) in de lounge waar dan alle vragen en onderwerpen op dit gebied gesteld kunnen worden? Ik zou het zonde vinden als vragen op het gebied van bv. hoe maak je een goede kaasfondue nu ineens zouden moeten verdwijnen, omdat er een topic is waarin over lekkere gerechten gesproken wordt. Voor mij werkt zo'n forum na verloop van tijd toch ook als een soort van naslagwerkje, waar je dan gericht kunt zoeken op onderwerp. En dan helpt het wel als ik met mijn vraag over voeding (bereiden) gelijk de weg weet te vinden naar een apart subtopic waarin allerlei vragen aan de orde mogen zijn. Is het de moeite waard om het hier eens over te hebben samen? smulpaapje Chipske
Met de nieuwe zoekfunctie kan je ook weer gewoon fatsoenlijk binnen berichten zoeken, voor zoekmogelijkheden is het dan niet nodig om voor elk recept een nieuw topic te starten.
Bedankt voor het meedenken. Echter denk ik niet dat er een apart sub-topic voor komt. Dit is en blijft natuurlijk zwangerschapspagina. De lounge is er om onderwerpen te bespreken buiten zwangerschap om en voor de recepten is er een lopend topic. Deze vraag is ook vaker gesteld. Ook toen is er geen gehoor aan gegeven omdat wij geen receptenforum zijn. Ik zal je vraag nogmaals voorleggen aan het beheer en mijn collega-moderators. Kwebbel
Bas, FIJN dat de oude zoekfunctie weer terug komt. Dat is inderdaad makkelijker zoeken. Kwebbel, Daar kan ik inderdaad ook wel 'inkomen' ja...dat het in de eerste plaats natuurlijk om zwangerschap gaat. Het leek mij gewoon een stuk overzichtelijker (en daar houd ik gewoon erg van ) Maar ik wist niet dat deze vraag als eens gesteld is TOP dus dat je 'm desalniettemin toch nog eens wilt voorleggen aan je collega's! Groetjes, Chipske
Nog even terug komend op bovenstaande. We hebben met elkaar overleg gehad en er komt geen apart subtopic voor recepten. Reden...zie mijn eerder gegeven antwoord. Nogmaals bedankt voor het meedenken. We staan altijd open voor ideeen. Kwebbel Moderator