Oktober 2011 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door anz87, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Jaja daar zijn we weer! alweer tijd voor deel 3 :D

2. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    En deze link nog voor lolly

Boxmatras Janine Wit

Het is een matrasje van 4cm dik zit een afritsbaarhoesje omheen (ademend) die kan gewassen worden.. Alleen deze dient alleen ter bescherming van t matrasje dus je moet er nog wel een lekkere zachte hoes voor (laten) maken.. Klusje van niks :)

3. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Eén goedemorgen!

Cool!!! Er is een deel 3!!! :D Ja, dat is toch wel bijzonder hoor, dat dit dus het deel wordt waarin we allemaal onze kleintjes gaan zien! SPANNEND!!! :D

Wat heb ik heerlijk geslapen! Nu vroeg wakker, om zo naar de kapper te gaan! Gelijk weer even gewogen en opgemeten. Doe ik normaal gesproken op vrijdag, maar gisteren waren de batterijen van de weegschaal leeg! ;) Weinig veranderd met vorige week.

Qua gewicht overigens wel heel grappig dat ik nu nog een kilo ONDER mijn gewicht zit van vóór mijn zwangerschap!!! :$ :)

Nou, hier mijn antwoorden vanuit 't deel 2:

@Princi: Ja, het was eerlijk gezegd wel mooi symbolisch, die droom met mijn moeder en oma. Wel heel apart ook! :)

Kun je ons ook vertellen hoe het dan bij de novembermama's is gegaan? :(

@Worst: Wauw meis, dat is een prachtige gipsen buik!!! :D Wat ga je er nu mee doen?!

@Emma: Prettig vooruitzicht, nietwaar. Dat je binnenkort de kleine al in je armen kan sluiten! Spannend dat het voor jou al zo dichtbij komt! Enne... Foto? Als mijn nieuwe look bevalt, komt die zéker hahaha! ;) :D

Nou, ik ga ff mijn yoghurtje ontbijten en een stukje fruit, voor bij m'n pilletjes.

Fijne zaterdag allemaal! :cool:

Liefs,
    Caroline

4. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

goedemorgen meiden!

en idd een deel 3 alweer!! leuk leuk.
    hier heerlijk geslapen weer.

@anz: ik wist ook niet dat dat bestond, een boxmatras!
    @caatje: veel plezier bij de kapper!

zometeen even een paar boodschapjes halen en dan morgen vast naar mijn ouders toe, een bbq bij mijn tante.
    blijven slapen bij mijn ouders en dan maandag nog maar een paar kilometers naar landal toe.... heb er wel zin in.

5. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Ik zal mijn gezicht ook even in het nieuwe deel DRIE laten zien :D!.

@caatje voor nu blijft hij even zo, we maken er van de week nog een aangezien we nog wat gips over hebben en er zeker van zijn dat hij niet kapot gaat als we er aan gaan knutselen. (nu ik het typ heb ik al meteen wat minder zin om eraan te beginnen hehe)
    Ik wil hem heel graag gaan bewerken met mozaïek.

@sjoon de vakantie is begonnen, geniet ervan en veel plezier bij de BBQ bij je tante.

@lolly handig hoor een man die zelf klossen maakt hehe, een extra matras is geen optie, vriendlief heeft al rugklachten dus het word hoogstwaarschijnlijk gewoon zelf het bed verschonen, als de kraamzorg mij ziet ( bijna liliputter :p ) moeten ze dit maar begrijpen. En anders ga ik wel op de dressoir liggen voor onderzoek hahaha...

@princi heerlijk geen hulpmiddelen meer nodig :).

@anz hoe is het met jou ?

Hier poeh poeh, ga me zo aankleden en boodschappen doen denk ik. Heb ik dat ook weer gedaan.

Even een vraag over de drukte van de baby, ik dacht dat er minder ruimte zou komen en de baby dus minder vrijheid heeft om te bewegen, maar hier is het zoo druk, kan er gewoon niet van slapen, normaal van zitten of liggen. Is dit normaal ?

6. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@worst: ik had gisterenavond en vanochtend ook een super drukke beeb in de buik!!!

7. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Worst, ja hoor kan best....als ze beweegt moet ze steeds harder werken door het ruimtegebrek....ik ben af en toe bijna bang dat Tinus gewoon door mijn buik naar buiten komt....pfffff

Haha jullie zijn lekkere ondeduldigjes....op tijd over schakelen naar deel 3 :D!

Ik kreeg het gisteren wel even benauwd...oh wat wil ik nog een joop doen voor de baby komt en die mag zich in principe al over twee weken aandien......jaiks....haha nestelstress....

8. Female

Female Niet meer actief

#8 Female, 3 sep 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 sep 2011
    Hoi allemaal,

Alweer een nieuw topic!!

Sorry maar ik heb even niet zoveel tijd om op iedereen te reageren en gister ook heel druk geweest.
    Ga zometeen met de kindjes naar pap en mam tot morgenavond.

A.s. week is Jurgen voor 't eerst 2 dagen vrij, en dus gaan we dinsdag met z'n allen naar de Efteling!! Heb met de kindje de hele zomer ons kleingeld gespaard en nu gaan we, eindelijk na zo'n lange zomer iets leuks als gezinnetje doen!! Heb er echt zin in :).

Fijne dag allemaal, geniet vd zomerdag! ;)

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    worst: wow wat gaaf, dat gips!
    ik heb ook een drukke beeb hoor, vreselijk. Vooral als ik op mn zij lig gaat ze tekeer... Had ook gehoopt dat het rustiger zou worden, maar deze wil dat blijkbaar niet ;)
    ik denk ook wel eens dat ze door mn buik naar buiten komt, ongelofelijk!

altijdvrolijk: laminaat is altijd even een karweitje inderdaad, maar best goed te doen hoor!

emma: haha, stomme mensen soms ;) Maar ik laat me niet op mn kop zitten hoor!

@zindelijkheid: mn petekindje besloot deze week zelf dat hij maar eens op de wc ging plassen (2 jaar en 2 weken). Nu nog even kijken hoe lang het goed blijft gaan, maar hij vond het dus zelf wel tijd.
    hij is sinds 6 weken grote broer, dus ja, dan hoort het he? ;) Zo kwam het in ieder geval wel over, hihi

lolly: wow voor 5 euro een tummytub, geweldig!

female: geniet van je gezinnetje dit weekend, heerlijk!

ow een nieuw deel, maar goed dat jullie het aangeven, haha! Anders zat ik lekker in het oude te reageren.
    het deel inderdaad waarin we allemaal ons kindje gaan krijgen (als we niet nog even 5000 berichten posten ;) )

zo naar scouting, vanmiddag even uitrusten, vanavond een bbq met verjaardag en morgen dagje familie, dus wordt me t dagje wel...

10. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Mijn vriend stelt zich graag beschikbaar voor alle zwangere dames om in te gipsen, gouden handel zegt hij :D

11. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hahahah nou worst bij mij heeft hij wel een week werk .... dus kijk maar uit met wat hij wel FF wil doen hihi
    ga je nog naar de jumbo ... doe man de groetjes !

sahi wat een druk dagje maar op tijd zitten en voetjes omhoog !! veel plezier

female wat leeeeeeeeeeeeeeeeeeeuk !!! oh super gezellig ! alvast heel veel plezier voor mocht ik het vergeten

prici hier ook die benouwdheid !! maar heb al zo veel af ... dus ik kan wat rustig weer adem halen .. maar de "oer" drang is wel heel sterk nu hoor

sjoon goedemorgen en wat een drukke dagen maar dan .... op naar het BAD !!! jeeeeeej

caatje dat doe je goed met je gewicht !! wouwwwww wou dat ik dat had ... en have fun bij de kapper... volgensmij zit je er al

anz ! goed bezig met deel 3 openen ! we kletsen wat af
    en hoe gaat het verder met jou ? verbouwing helemaal af ? en met je zoontje ? gaat het goed met hem

hier dagje thuis ! ff douchen zo
    lekker buiten zitten en straks gaat de bbq nog maar snel eens aan ...

12. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Yay! Deel III :D

Ik zag een mooie gipsen buik voorbijkomen van Worst! Wat doe je ermee? Hang je dat op? Lijkt mij ook leuk om te doen maar ik weet niet waar ik hem zou kunnen plaatsen in huis... Ideeën?

En als ik het goed begrijp, Emma & Fleur weten de data al?

Sinds gisteren zijn we in Maastricht bij familie, jeetje wat is het hier warm & benauwd! Tegen 22u nog 24gr gisteren, en nu is het ook al weer warm. We genieten dus maar van wellicht het laatste warme zomerweer hier, en de 80% luchtvochtigheid.....

Die kleine meid schopt en duwt me helemaal beurs vanbinnen.... Ik dacht ook, minder plek, ze worden wat rustiger.... No way ;)

Laters!!!

13. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    #13 anz87, 3 sep 2011
    Laatst bewerkt: 3 sep 2011
    Worst; haha op t dessoir liggen voor onderzoek:p tja het kan wel
    Hier vorige keer op de keukentafel hechtingen laten verwijderen, ging prima haha
    Maandag he laatste spuitje he!

Emma; jaa de verbouwing is helemaal af en Cenn heeft door de ontstekingsremmers (die hij helaas nog 2 keer per dag moet nemen)geen last van benauwheid meer gehad :)
    Hoe gaat t nu met jou? Al iets beter in je vel?

Hier gaat t prima, laatste werkdag zit erop dus ik heb nu dan toch echt verlof :D
    Heb mn tijd lekker volgepland met schrobben, poetsen en achter de naaimachine kruipen om het een en ander in elkaar te flansen :)
    Dus de komende twee weken hoef ik me iig niet te vervelen haha

Verder veel last (alleen snachts) van oefenweeen.. S ochtends ben k onderin helemaal beurs.
    maargoed de kleine was volgens de vk lekker aan t indalen dus het is niet voor niks :D

Van de week is een collega bevallen na 8 dagen overtijd en vandaag word een andere collega ingeleid omdat ze al 13 dagen overtijd is..
    k mag toch hopen dat onze kindjes niet zo eigenwijs zijn !
    ik ga uit van 3/4 oktober.. Daarna zal k pas ongeduldig worden(hoop ik)

Spannend!!

14. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @anz matrasje is besteld. Ik leg er denk ik gewoon een boxkleed op. Die heb nog van Fabian. Maar ligt een stuk zachter met een matrasje eronder lijkt me.

@sjoon heel veel plezier met z'n drietjes.

@caatjem ik zeg showen.

@worst die kleine bij in de buik is af en toe ook erg druk. 's nachts valt het nog mee moet ik zeggen. Het is alleen druk als ik net in bed lig.

@female wat heerlijk zeg een dagje weg met je gezin. Jullie hebben het echt verdiend. Geniet ervan.

15. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Holaaaaaaaaaaaaaa!

Weer lekker terug van de kapper, zie onder voor het resultaat! ;) :D Ben er erg blij mee. Voelt weer heerlijk zomers, mag ook wel weer bij de 27 graden die we vandaag krijgen! :cool: ;) :p

@Sjoon: Geniet van je vakantie en veel plezier bij de BBQ!!! :D

@Worst: Wat leuk zeg, met dat mozaïek. Ben erg benieuwd hoe het wordt! Enne... Wordt toch wat lastig om je vriend naar Spanje te halen voor een gipsen buik... ;) :D

@Female: Wat lekker zeg, dat Jurgen 2 weken vrij is! Geniet er lekker van!!! En ik wens jullie nu alvast heel veel plezier bij de Efteling!

@Sahi: Veel plezier bij de BBQ vanavond en morgen met je familiedag!!

@Emma: ja, ik ben ook erg blij met m'n gewicht! :D Goh, jij ook al een BBQ! Veel plezier daarmee!

@Goldduke: lol Nee, minder ruimte betekent echt niet een rustiger kindje!!! ;) :D Hier hetzelfde hoor, lekker beweeglijk en soms beukt ie er gewoon ontzettend op los hahaha. Vind het een heerlijk gevoel! :D

Nou, ik ga ff ontbijten. Over een uurtje gaan we naar de zus van m'n lief om met hun naar de locatie voor hun bruiloft te gaan. Ze trouwen volgend jaar juni, vind het erg leuk dat we hierbij betrokken worden! :D

Liefs,
    Caroline

16. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    zo nu nog even een abo-tje.

Net de geboorte tens elle binnen gekregen. Woensdag besteld en nu al in huis. Ik ben benieuwd.

17. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Lolly; dat kan natuurlijk ook!
    Ga je de tens van te voren testen? Mn schoonzus heeft m 10 min gebruikt die omschreef het als 'met weeen op de electrische stoel gezet worden ' hahaha
    Kan me voorstellen dat dat voor velen anders is:p

Caatje; goeie nieuwe coupe!

18. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    nee ik denk niet dat ik het ga testen van te voren.
    Vind ik het tijdens de bevalling niks dan gooi ik het alnog aan de kant. Je kunt het vaak gratis aanschaffen via de zorgverzekering. Ik vond het daarom de moeite waard om te proberen. Vind ik het niks heb ik pech gehad.

19. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Goedenmorgen, (kan nog net)

Wilde al wel eerder reageren, maar me schoonmoeder kwam net een cadeautje brengen! Heeft een erg mooie badcape gemaakt voor ons! Zo leuk! Verder lekker uitgeslapen met manlief en we hebben samen vrij weekend! Heerlijk, is erg lang geleden!

gisteravond laat thuis van de verjaardag van me broertje! Bedankt voor alle felicitaties!! Ga vanaf nu gewoon weer meekletsen, maar er is zoveel gekletst gister dat ik het niet meer kan bij kan houden! Er vroeg nog iemand of ik ver moest rijden, ja ik vind van wel 1,5 uur heen en dus ook weer terug. Moet zeggen dat ik er nu voorlopig wel voor de laatste keer geweest ben. Na de bevalling weer. Lang eind in de auto is niet zoveel meer!

Fleurop: wilde toch even zeggen dat je prachtige foto's hebt!! Heel mooi geworden!
    Worst: Leuk die gipsenbuik! Denk ook niet dat je vriend hierheen komt om mijn buik in te gipsen. Beetje ver weg!

Zo dat wist ik me nog even te herinneren! Verder sorry allemaal! Ik ga nog even wat shoppen vanmiddag en verder lekker niks!!
    Fijne zaterdag!!

20. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Worst....ik kan voorlopig geen gips meer zien :p! Maar het resultaat is wek echt leuk. Ik ben benieuwd hoe het mozaïek zal zijn!

Historisch moment: Alle hulpmiddelen zijn terug gebracht naar de thuiszorgwinkel. Jippie!!!

Lolly, ik zou wel ff testen....
    ik had er vorige bevalling ook een en die heb ik twee keer getest. Ik vond het toch fijn om te weten hoe het werkte en moest enzo
    Tijdens de bevalling moest ik er niet aan denken overigens....aan stickers plakken :D.

Mara slaapt dus ik ga ook snel ff!

Deel Deze Pagina