Hallo allen. Ik heb de verkeerde datum ingevuld bij de bevallingslijst nl. 16-01-2007 ipv 16-01-2008. Hoe kan ik dit veranderen?
als je naar jou datum gaat waar je het in gevuld heb. zie je bewerken staan.... zo kan je dan ook en andere datum invullen
Ik heb 'm op 2008 gezet voor je ... één nadeel: januari wordt nog niet weergegeven, maar daar wordt aan gewerkt. Lotte
dan heb ik ook nog een vraagje over de bevallinslijst. Ik sta er nu in bij de april 2007 mama's Nu wil ik me ook toevoegen aan januari 2008 en dat gaat niet. Dan geeft ie aan, de datum staat al in de lijst.... Komt dat omdat ik bij april 2007 ook al sta? en moet ik even wachten tot april komt te vervallen?
ja dat vermoeden heb ik wel Meliske ander moet Jan even kijken of hij die bevalling's datum van april eruit kan halen want na mijn idee is april al vervallen dus zou het nu wel moeten lukken
okido, bedankt he! Nou ja, van mij hoeft die lijst van april nog niet eraf hoor, er moet nog 1 meid zich melden, maar ik ga er vanuit dat ze toch al wel bevallen zou moeten zijn.... Ik heb iig nog tijd genoeg hoor Als ik het maar kan invullen voor januari