Hoi Mod's Bij de bevallingslijst staat aangegeven als 4de kolom bevallen. Aangezien er al vele zijn die aangeven dat ze bevallen zijn van hun zoon cq dochter, terwijl dit niet mogelijk is. Is het dan niet een idee om er een kolom aan toe te voegen met de daadwerkelijke geboortedatum, zodat het er niet zo vreemd uit ziet? En de 4de kolom zoon of dochter laten staan. Groetjes, Aquarius
Het was mij ook al opgevallen. De bedoeling is dat die kolom pas gebruikt wordt na de bevalling. Een extra kolom lukt niet want dan kom je qua breedte in de knoei en heeft ook niet zoveel nut want ook die gaat dan gebruikt worden. Sommige meiden zetten hele zinnen in het vak naam. Je zou ook kunnen regelen dat je bijvoorbeeld pas vanaf de vermoedelijke bevallings datum die kolom pas kan gebruiken maar wanneer je dan eerder bevalt dan moet je wachten. Het nadeel van dat soort lijsten is dat je ze nooit waterdicht krijgt, ook al zet je er een kolom bij dan wordt die ook gewoon gebruikt hoor. Lotte.
idd dit moeten ze eigenlijk niet doen pas invullen als ze daadwerkelijk bevallen zijn naam kan wel en dan kan je daar al uit opmaken wat het wordt toch? dit wordt idd een overzichtelijk zo....
Kun je dan niet beter van die kolom met zoon, dochter of tweeling de datum maken dat je daadwerkelijk bevallen bent? En dan in de laatste kolom invullen wat het is geworden met de naam erbij?
dan moet het script weer helemaal herschreven worden nee zo is het goed alleen geen zoon dochter invullen wordt ook niet gevraagd he ja als je bevallen bent
Als je wilt kun je mij het scriptje wel sturen, misschien dat ik iets voor je kan betekenen. Heb momenteel nog een beetje tijd over, mijn oudste is geopereerd geworden en mag het huis niet verlaten. Erg lastig.
zal het doorgeven aan de man van Lotte die beslist uiteindelijk goh beterschap met je oudste , toch niets ernstig hoop ik?
ja ken het operatie's zijn nooit leuk kan mijn oudste dochter ook over mee praten en ik natuurlijk die heeft acht operatie's gehad in 3 jaar aan haar oor nou hopelijk werkt het weer een beetje mee zodat je nog een beetje buiten kan zitten sterkte
Het probleem is juist het warme weer, als het kouder is zoals gisteren mag hij juist buiten komen al is het maar beperkt.
Het script is aangepast !! De velden Bevallen en Naam kindje(s) zijn pas in te vullen na de vermoedelijke bevallingsdatum. Bevalt men dus eerder moet men even de datum aanpassen waarna de gegevens ingevuld kunnen worden. Beval je op of na je vermoedelijke bevallingsdatum, niks aan het handje, dan kun je gewoon je gegevens invullen. Lotte.