Bevallingsnachthemd

Discussie in 'De bevalling' gestart door Spritsmetmelk, 26 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.144
    15.212
    113
    Hoe lang zat er dan tussen bevallen en wassen? Misschien dat dat het verschil maakt tussen wel of niet schoon worden?
     
  2. Wollig

    Wollig Bekend lid

    25 nov 2017
    878
    537
    93
    Vrouw
    Ik had eerst gewoon kleding aan en langzaamaan ging er steeds meer uit :p. Dus ik beviel in een strak zw.t-shirt. Omhoog geschoven boven mijn buik. En sokken :D.

    Moet er niet aan denken dat er steeds stof langs mijn kont zou vallen. Hangt alleen maar in de weg. Strak en kort aub.

    Na de bevalling huid op huid, dus ook tshirt en bh uit. Lag ik nog in 1 sok :roflmao:
     
    Mvm2018 vindt dit leuk.
  3. Afua32

    Afua32 Bekend lid

    21 okt 2018
    567
    239
    43
    Vrouw
    @Spritsmetmelk mss kan je dat bonprix jurkje gewoon naar n coupeuse brengen die er wat extra knoopjes of drukkers in zet. Lijkt me niet zo moeilijk.
     
  4. Striae

    Striae Fanatiek lid

    16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    In had dat bij mijn vorige bevalling ook helemaal bedacht, achteraf had ik totdat ik volledige ontsluiting had gewoon een tshirt met netbroekje met kraamverband aan (gebroken vliezen) en heb ik mijn nachthemd pas na de bevalling aangetrokken om ik te slapen haha.
     
  5. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik had grote t-shirts van katoen gekocht, gewoon bij de hema een maat of 2 groter dan ik normaal zou dragen en dan een wat langer model. Katoen vond ik heel fijn en zo’n groot shirt zit overal lekker los, heerlijk vond ik dat. Ik had een witte en die werd natuurlijk vies, maar eenmaal thuis (72 uur na de bevalling) werd hij door de kraamzorg gewassen en is helemaal schoon gegaan. Bij de tweede droeg ik diezelfde shirts, maar toen had ik zwangerschapscholestase en kon ik heel slecht kleding tegen mijn huid verdragen, dus heb ik meer naakt gelegen met een katoenen lakentje losjes over me heen.

    Met voeden gewoon t-shirt omhoog. En na douchen etc ging ik van die voedingshemdjes dragen, shirts waren enkel voor vlak voor, tijdens en vlak na de bevalling.
     
  6. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw

Deel Deze Pagina