Ik zou eerder investeren in een goede zwangerschapscursus waarin hij veel info over de bevalling krijgt en leert hoe hij jou kan steunen. Ik zou het persoonlijk geen prettig idee om de bevalling in te gaan met een man die denkt 'dat het allemaal wel mee zal vallen' en daardoor misschien geen goede steun kan zijn.
ik ben er zelf nog niet uit of ik nu wel op cursus wil.. heb het bij dl ook niet gedaan en weet nu wel wat me gaat gebeuren.. dus als ik al niet ga kan ik van hem ook niet verwachten dat ie gaat. misschien dat ie het zich ook gewoon niet voor kan stellen hoe pijnlijk het eigenlijk allemaal wel niet is dat ie er een beetje makkelijk over denkt.. hij zal me echt wel steunen als het weer zo ver is daar maak ik me geen zorgen om bij de vk vandaag wist ik dat ik wat vergat te vragen maar kon er niet meer op komen wat het was.. toen ik buiten stond wist ik het weer! nou ja komen nog afspraken genoeg..
Is paar maanden of weken terug een aflevering geweest met herhaling van het beste van proefkonijnen. Toen lag "stoere" marinier ook te creperen op bed. Omg. Als hij dat doet! Wat staat mij dan te wachten?! Wtf.... Onee mannen zijn gewoon mietjes
Hihi.. Mijn man dacht er een beetje hetzelfde over.. Totdat ik echt vloekend de pijn zat weg te puffen.. En nu ik weer zwanger ben doet hij totaal anders tegen me als in de eerste zwangerschap, hij is heel zorgzaam en laatst zei hij.. Pfff, nu zo misselijk en dalijk die mega buik en dan nog die bevalling! Dat was al helemaal geen pretje, dat je daar weer zin in hebt.. Hij trekt wel bij