Ik word gek! Ik blijf alles er maar uitgooien. Niet eens zozeer omdat ik misselijk ben, maar omdat ik zo enorm veel lucht in mijn maag en darmen heb! Ik kan (nooit gekunt) geen harde geforceerde boeren laten, ik borrel alleen lucht op vanuit m'n keel. Maar dit gebeurd dus ook als ik probeer te eten. Maar het eten gaat niet omlaag als t lucht omhoog wil. Uiteindelijk moet ik dus half boeren/kokhalsen en dan uiteindelijk overgeven. ik hou dus bijna niets meer binnen nu. Ik heb al emesafene, maar dit helpt niet tegen alle lucht. Rennie deflatine kots ik zo weer uit. Vanille vla, gember, cola en gingerale helpen niet meer.... Wie kan mij helpen? Wie heeft er tips? heb net al de huisartsenpost gebeld, maar die moest t overleggen, dus daar heb ik ook nog geen antwoord op gehad.
Hier hielp het om een slok CocaCola (niet teveel, want dat veroorzaakt veel lucht) te drinken en dan op mijn linkerzij te gaan liggen. . Dan kwam er echt een gigantische boer.... Maar dat luchtte wel flink op.
Flink wat water drinkt, dat kotst iets minder geweldadig dan elk ander iets wat je maar uit kan kotsen... Ik kan ook niet tegen ginger..