Bevallingssymptomen

Discussie in 'De bevalling' gestart door Regenboogmam, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    Up!

2. m0es

m0es Actief lid

25 jun 2012
    243
    0
    0
    Ik had de laatste weken van de zwangerschap erg de behoefte om gewoon lekker op bed te liggen 's ochtends tot wel een uur of 9.. Die dag niet.. Ik schrok om 6 uur wakker weet niet waarvan en ben gelijk opgestaan.. Ik ben gaan douchen, heb de vaat weggewassen, de was weggestreken en de planten water gegeven.. Toen even tijd voor de hond en toen ik bij z'n mand knielde braken mijn vliezen.. Dit was om 7.45 en 's avonds 22.14 was ons mannetje er... Misschien toch voorgevoel geweest en t huis n setje aan kant.. Ik weet het niet

3. Juni83

Juni83 Actief lid

6 nov 2011
    431
    1
    16
    NULL
    NULL
    Verliezen van slijmprop, en binnen 24 uur bevallen (in 5 uurtjes )

4. Ranu

Ranu Actief lid

23 aug 2012
    339
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vannacht zijn mijn vliezen gebroken. Ik weet dat ik gister de hele dag met een depri gevoel rondliep. Was heel erg emotioneel en moedeloos. Daar had ik heel de zwangerschap geen last van gehad. Ik voelde me in ieder geval anders dan normaal.
    En daarnaast wilde ik ook alleen maar eten. Zat echt heel de dag te eten en te snoepen. Een nicht van mij is een paar weken geleden bevallen en zij had ook een dag ervoor een vreetkick.

5. Bri

Bri Niet meer actief

Mijn symptomen waren weeën en verlies van véél dik slijm met wat bloed erbij.
    Totaal geen andere dingen.

6. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Bedrijfsleider cafetaria/eethuis
    Waddinxveen
    Leuk om te lezen allemaal! Ik moet nog 2,5 week, ben erg benieuwd wanneer het gaat komen! Was al druk aan het googlen op voortekenen, hier eindelijk gevonden :p

7. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Een maand ervoor begon mijn propje in delen los te laten... Eem week voor de bevalling had ik constant harde buiken en ik dacht dat dat de weeen waren ( was dat maar zo )

En het echte moment braken mijn vliezen

8. McSusan

McSusan Actief lid

3 jan 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Licht bloedverlies de avond van tevoren. Ik stond op met lichte hoofdpijn en in de loop van de dag wat ongesteldheidskrampjes.
    's Middags controle bij vk. Bloeddruk was wat hoger en dat in combi met hoofdpijn, dacht ze aan zwangerschapsvergiftiging. Doorgestuurd naar het zk en daar bleek uit de ctg dat ik weeën had en 2 cm ontsluiting. De volgende ochtend werd onze zoon geboren.

9. Bonsje79

Bonsje79 Actief lid

6 jan 2013
    194
    0
    0
    Ik draaide me om in bed om 05:00 uur en verloor ineens sloot vruchtwater, ondanks BI uit bed "gesprongen" (weet nog steeds niet hoe ik zo snel naast m'n bed stond, haha)
    Uur later m'n eerste wee in t ziekenhuis (ivm stuitligging)
    Om 15:20 uur is ze uiteindelijk met spoedkeizersnede geboren.

Ik had absoluut geen voortekenen! Geen voor weeën, verlies slijmprop oid.

10. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    De maandag begon met menstruatie pijn, heel erg zeurende pijn.
    Hele dag op bank gelegen en s'avonds vroeg naar bed gegaan.
    Dacht dat het verder niets was aangezien ik 36 wk was.
    Om 2 uur die nacht zijn mijn vliezen gebroken.
    4 dgn later is hij geboren!

11. Yaraa

Yaraa Actief lid

3 mei 2013
    289
    1
    16
    Vrouw
    Zoetermeer
    Ik had helemaal geen voortekenen.. Na het opstaan voor een plasje braken mijn vliezen en kwam de slijmprop er achteraan. Erna had ik meteen een weeën storm.
    (de dag ervoor was ik wel gestript door de vk)

12. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Hier bij beide kinderen al een week of twee voorweeën.
    Steeds in de avond en dan de volgende ochtend weer weg.
    Bij de oudste zette het op een dag toch door en had ik 36 uur later mijn zoon in mijn armen.
    Bij de tweede zonder weeën gaan slapen en rond 1 uur begonnen de weeën.
    Ik ging er vanuit dat deze weer om te oefenen waren maar het zette door en in de middag was zoon twee er.
    Maar geen slijmprop verloren of bloedverlies.

13. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

dag ervoor heftige menstruatiepijn, en kon beter op de wc blijven zitten, ik liep helemaal leeg. ook de slijmprop verloren, toen gaan slapen. snachts werd ik wakker van de weeen.

14. Minnimouse

Minnimouse Actief lid

15 nov 2009
    311
    0
    0
    Ik verloor de slijmprop op de wc, was toen 38+6 weken. Daarna mijn lieve man besprongen, haha, omdat ik had gehoord dat het sperma de bevalling kan opwekken :D De arme schat wist niet wat hem overkwam, opeens zo'n emorm gevaarte dat je bespringt :D werkte wel want een paar uur later was m'n meisje er!

15. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    Met 33 weken slijmprop zei de eerste keer wel wat maar deze keer niet.
    De nacht voor de bevalling afscheiding als vruchtwater. Was het niet bleek uit onderzoek in het zh.
    Menstruatiepijn die aanhield een paar uur later en wat bloed in mijn maandverband waren deze keer het startsein!

16. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Leuk topic dit! Ben ook erg benieuwd wanneer het bij ons gaat beginnen!
    Toch opvallend dat er bij velen de vliezen zijn gebroken, terwijl dit statistisch gezien bij een klein percentage gebeurd...
    Heb de laatste dagen wel wat meer menstruatiekrampen, onderin mn rug. Echt dezelfde pijn die ik altijd had toen ik ongi was. Is natuurlijk alweer ff geleden, maar wel opvallend... Maar goed, stel me er ook maar op in dat het misschien nog vier weken kan duren...

17. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    savonds ging ik naar bed met harde buiken en lage rugpijn, voelde als menstruatiepijn.
    die nacht werd ik steeds wakker van krampen, om half 3 kon ik er niet meer van slapen.. had toen ook slijm met bloedverlies.

savonds om 19:37 is hij geboren

18. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    ik vond opeens mijn urine anders ruiken. Was erg sterk in geur. En ik had ergens op internet gelezen dat dit een teken kon zijn. Nou 6 uur later begon de bevalling dus.

19. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik verloor in de avond met 38.4 weken een gedeelte van me slijmprop en ik moest vaak naar de wc:) diezelfde nacht kreeg ik weeën en in het begin van de middag bevallen met 38.5 weken..

20. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    Ik loop op het moment al 2 dagen met weeën. Maar ontsluiten staat stil. Was ervoor erg onrustig huis moest schoon en dat soort dingen

Deel Deze Pagina