Hier nog flink boodschappen wezen doen en een flinke aanval van nesteldrang ( tuin gedaan, schoongemaakt) en wel wat hele lichte krampjes ( menstruatie gevoel) maar niet noemenswaardig. Om 1700 braken de vliezen opeens en 3 uur later was hij er al!!
Smorgens om 7.00 kreeg ik kramp, 20 minuten later weer, 20 minuten later weer, waardoor ik dacht dit zullen wel weeeen zijn Verder door niets bedacht dat het ging beginnen, Geen voorweeen, geen harde buiken, niets.....
Ik was de hele dag super aan het mokken. Kon niet veel verdragen en iedereen moest mij met rust laten. Zelfs nog mn beste vriendin super hard afgesnauwd. 's Avonds had ik wat rugpijn en menstruatiekrampjes. 45 min later braken mn vliezen.
Hier geen voortekenen. S 'avonds wat lichte krampjes die stopten. Toen gaan slapen en rond 1 uur snachts voelde ik *plop* en stond ik binnen een paar seconden naast mn bed en kwam de waterval. Onder de douche zette het door en om 19.35 uur was ze er (pas).
Ik werd ineens heel erg bang, en wist totaal niet waar die angst vandaan kwam. Aantal uur daarna kwamen de weeen opzetten.
Ik werd om 3.30 uur wakker met een enorme rugpijn dat er echt niet meer op kon liggen, ik had geen idee wat het was en heb de ochtend wat aangerommeld en de vk gebeld om 8.30 en om 9.00 kon ik komen en had ik 3 cm ontsluiting pas 24 uur na dat ik wakker van werd is mijn dochter geboren...
Ik had de hele dag voorweeën die om de 6 minuten kwamen (de verloskundige dacht echter dat het nog wel een week kon duren voordat het echt door zou zetten ), om 22u 's avonds verloor ik spontaan de slijmprop en nog geen half uur later braken mijn vliezen.
Nou, ik zit nu al te wachten whoehaha... maar goed laat ze nog maar even zitten natuurlijk, echter kan ik niet wachten om haar te ontmoeten! Bij mijn zoon ben ik maar liefst 2 x gestript...en erg weinig resultaat hoor! Ik was uiteindelijk met 41w en 4 dagen nog aan het hannesen...ik ben in de ochtend (vrijdag) nog snel naar de c1000 gegaan om de weekboodschappen te halen...ik zal al te irriteren bij de kassa dat ik zo een pijn in de rug had.. nou ja, op naar huis. Manlief vraagt nog, moet ik echt gaan werken? Ik zo ja, alsjeblieft wat wil je dan op mijn lip gaan zitten? Dus hij die avonddienst in tot 23 uur, kwam om 23.30 uur thuis. Hij vraagt; en was er nog wat gebeurt... ik zo nee alles is rustig... nou om 23.35 uur begon de ellende! Maar ook zo out of the blue! Slijmprop zit ik mij nu te bedenken, maar zelfs die heb ik niet voorbij zien komen... als hij ook die zaterdag niet was geboren, zou ik die maandag erop ingeleid zijn.. Nu ben ik weer zwanger, maar het voelt allemaal zo anders! Ik ben al 2 x in het ziekenhuis geweest voor harde buiken en het niet lekker voelen... Gisteren was het ook zoiets...gigantische druk onderin, veel harde buiken en flinke diarree tot 3 keer toe... en toen kneep ik hem wel even...maar gelukkig... she is still kicking in my belly!
Pfff ik heb al dagen voortekenen.. Het zet nog niet door. Bij mijn dochter had ik dat niet daar braken de vliezen en kwamen de weeen gelijk. Woensdag ben ik door de gynaecoloog gecheckt en had ik al drie cm ontsluiting. Donderdag en vrijdag verloor ik mijn slijmprop. Gisteravond en vannacht krampjes gehad maar nu is het weer helemaal rustig zucht......
Geen idee hoop het snel te kunnen vertellen. Tot nu toe is er geen enkel dingetje wat er op zou kunnen wijzen dat mn bevalling in aantocht is.
Pcomama hier zelfde! Eerste zwangerschap geen vuiltje aan de lucht. Met 39+2 op verloskamers gecontroleerd wegens weinig leven voelen, volgende dag moest ik terug komen voor nieuwe ctg. Was beide keren goed. Vervolgens de nacht na tweede controle om 23 uur naar bed, niets aan de hand. Half 1 braken de vliezen en lag ik tot mijn nek in vruchtwater. Met moeite uit bed gekomen en gaan douchen. Binnen 15 minuten een weeenstorm, half 3 in ziekenhuis al 4cm ontsluiting. Om 7 uur pas weer getoucheerd, had ik 10cm, zonder weeën. Uiteindelijk aan de hormonen gelegd en 9.51 bevallen! Nu: al paar keer op verloskamers geweest, vorige week met 32 weken opgenomen met weeën. Nu 33+3 en vandaag hele dag mrnstruatiekrampen, misselijk, hoofdpijn, diarree. Zal het dan op korte termijn komen? Krijg ik griep? Is mij hele zwangerschap verteld dat ik mogelijk uitgerekende datum niet haal wegens retroplacentair hematoom. Ben benieuwd!
Hier ook totaal geen voortekenen. Liep met 41 weken in de stad toen ik menstruatiekrampen kreeg, die op den duur niet meer prettig aan voelden. Thuis op de bank kon ik lichte weeen wegpuffen. Dit begon om 15.00 s' middags. De volgende dag om 14.30 is mn zoontje geboren.