het gevoel dat het niet lang meer duurt?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Amfy, 9 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb al sinds gister het idee dat het niet lang meer gaat duren voor ons dametje er is.
    bij fynn had ik dit helemaal niet en had ik juist zo iets van die blijft ook nog wel even zitten. maar nu bekruipt mij telkens het gevoel dat het niet lang meer duurt.

wie heeft of had dit ook en wat gebeurde er?

2. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik had dat op een gegeven moment ook. Ik had echt het idee dat mijn tweede weleens (flink) voor de uitgerekende datum geboren zou kunnen worden, maar niets bleek minder waar, bij 41w3 dagen ben ik maar ingeleid omdat meneertje maar niet uit zichzelf kwam.

Ik hoop voor jou dat je gevoel gelijk heeft en dat je niet meer te lang hoeft te wachten op je meisje!

3. theeleut

theeleut Actief lid

19 aug 2008
    314
    2
    18
    Toevallig heb ik dat gevoel ook al 2 dagen...
    Ook al heb ik nog 3 weken te gaan. Ook vaak last van een gespannen buik / harde buik en af en toe iets wat voor een oefen weeen door kan gaan...
    We wachten rustig af, voor het zelfde geld loop ik nog even door, maar ik zou het echt niet erg vinden als hij wat eerder komt.

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

@ speentje ik hoef sowieso niet heel lang meer maar ik heb echt het gevoel dat ik zelfs de inleiding niet haal

5. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ik heb t al weken gezegd en ze kwam ook met 36 weken he?hihi

6. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    ik dacht het ook maar nee hoor!!

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

ja haha die van jou was er in turbospeed hahaha. gaat goed met d'r hè?

8. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    ik zelf ook dat gevoel. maarja eerst zien dan geloven.

9. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik heb hetzelfde gevoel en de VK dacht ook dat ik de 40 weken niet ga halen. Het rommelt ook al lekker. Maar ja, we zullen zien.

10. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

whahahaha jaaa ik had niet eens tijd om zenuwachtig te worden terwijl ik een stress kip ben hihi ideaal doe mij nog zo'n bevalling;)
    het gaat super!!

11. Tja ik dacht bij 26 weken al dat het niet lang meer zou duren :p Maargoed dat kwam door vroege weeen. Toen het eenmaal weer beter ging heb ik tijden geroepen dat ze eruit zou komen zodra ik 37 weken zou zijn, maar ze zit er nog steeds :) Dus helaas hier zegt mijn gevoel me niks meer.

12. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Hier ook idd. Vorige week ook al een nachtje in het ziekenhuis gelegen ivm soort van weeen en 1cm ontsluiting. Maar niets gebeurd verder! Maar je zult zien dat Meneertje of Mevrouwtje lekker tot 40 weken blijft zitten ;)

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo voelt het hier ook al dagen maar helaas

14. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.424
    448
    83
    Limburg
    Hier dat ik de vorige zwangerschap vanaf het begin ook heel sterk het vermoeden dat ik de 40 weken niet ging halen en ik had gelijk, precies 37 weken en toen kwam de kleine meid.
    Geslacht had ik geen idee van, en ook dit keer hier geen idee van maar wel weer hetzelfde gevoel dat ik de 40 weken niet ga halen. Verwacht weer tussen de 37 en 38 weken.
    De vorige keer waren bij mij met 36,5 mijn vliezen gebroken, dus nu maar alvast de waterdichte molton op bed liggen.

15. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Hier ook het gevoel dat de kleine zichzelf veel eerder zou melden, zo rond de 38 weken dacht ik.
    Maar nee hoor niets ;)
    Wel een hoop gerommel al voor ruim een week..

16. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    ik heb ook het gevoel dat het niet lang meer al gaan duren maarja of het ook zo is :( het is al wel aan het rommelen maarja dat doet het al bijna een week dus dat zegt ook niks

17. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Vanaf het begin van de zwangerschap heb ik geroepen op 20 juni te bevallen.
    Het begon met een grapje, schoonmoeder en mans opa zijn die dag jarig, en met de proefdruk van het geboortekaartje ook 20 juni erop gezet. Ik keek dan ook raar op toen om 11 uur in de ochtend van 20 juni het gerommel eindelijk doorzette en mijn weeen direct om de 3 min kwamen en een minuut bleven. Helaas schoot mijn ontsluiting niet op; 4 krappe cm in 11 uur en uiteindelijk is Milan geboren op 21 juni om 05:45 haha. Maar vind dat ik dr toch wel erggg dichtbij zat!!

18. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Haha Bailey, dat had ik met 2 juni! Vanaf het begin geroepen, stond ook op het geboortekaartje en ja hoor, onze man kwam op hemelvaartsdag :D Overigens was dat voor mij 2 dagen overtijd. Maar bij 37 weken heb ik ook wel gedacht; het zou me niet verbazen als...

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb m'n hele zwangerschap het gevoel gehad dat ik te vroeg ging bevallen. Zeker toen ik op ong. 26w valse weeën kreeg. Gyn had ook niet gedacht dat ik zo lang ging lopen. Uiteindelijk op 41w bevallen...

Deel Deze Pagina