is toch raar

Discussie in 'De bevalling' gestart door Saartje1, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje1

Saartje1 Actief lid

12 aug 2009
    199
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Vanaf week 32 heb ik constant harde buiken en voorweeen gehad. Voorweeen waren soms niet uit te houden. Ik was blij als ik eenmaal de 37 weken ben gepasseerd, dan mocht het wel komen. Ben ik nu die grens voorbij, is het opeens heel erg rustig. Geen harde buik of oefenwee sinds week 37. Voel me zelfs heel goed. Nou ja zeg.....
    Zul je net zien dat ik toch weer overijd ga zoals bij de eerste :(.

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Onbewust toch een soort ontspanning gecreeerd nu je die belangrijke datum voorbij bent? Geniet er lekker even van en rust nog een beetje uit voor zover mogelijk. Wie weet is dit even een soort van adempauze van je lichaam en je ukkie, voor je echt gaat bevallen. Dus neem het er even van :)

3. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Saartje,

Toch wel lekker dat je in ieder geval even van die nare krampen af bent en weer een beetje kunt genieten.
    Dat je nu nergens meer last van hebt wil niet zeggen dat de bevallen ook ver weg is. Ik heb genoeg verhalen gelezen dat de bevalling heel spontaan en onverwachts op gang kwam ruim voor de 40 weken!

Succes meid..

Grt Vanilia

4. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Misschien stilte voor de storm? ;)
    Ik zou inderdaad lekker nog even van je rust genieten voordat het echte werk gaat beginnen.

5. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Saartje,

Ik begrijp je gevoel helemaal! Zelf heb ik ook erge last van harde buiken en voorweeen vanaf week 33. En ik leef daarom ook erg toe naar de 37 weken grens. Duurt voor mij nog 3 dagen... haha... Zat me idd ook al af te vragen wat er dan zal gebeuren. Of een spontane bevalling of idd alles weer rustig. We zullen moeten afwachten... Het kan idd 'stilte voor de storm' zijn. Hoop voor je dat het snel begint!

6. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    hoi saartje,
    nou het is net alsof ik het geschreven heb!! bij mij was het precies hetzelfde. Verloskundige dacht ook echt aan een vroeggeboorte ivm veel harde buiken en voorweeen. Maar toen ik week 36 was gepasseerd voelde ik me beter als ooit!! Uiteindelijk is ons kleintje met week 39 geboren. Zou zeggen geniet er nog van. Dus echt te vroeg ben ik ook niet bevallen terwijl we er wel rekening mee hebben gehouden.
    Moest zelfs vanaf week 26 al volledig in de ziektewet ivm extreem harde buiken en weeen activiteit.
    succes meis,
    groetjes rensje

Deel Deze Pagina