Wanneer weer iets op je litteken kunnen verdragen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door wendy1611, 1 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Voor de dames die via een keizersnede zijn bevallen...wanneer konden jullie weer normale heupslips dragen en laagvallende kleding?

Ik draag slips/kleding die over mijn buik vallen omdat ik nog niets op het litteken kan verdragen. Gaat pijnlijk worden en schrijnen wanneer ik dit wel doe..

Mijn keizersnede is bijna 7 weken geleden.

2. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Ik had toen ook nog een poosje hoge onderbroeken gedragen omdat het anders pijnlijk was aan m'n litteken. Volgens mij een week of 3 en toen kon ik wel weer m'n eigen 'normale' ondergoed aan. Zal toch wel bij iedreen anders zijn. Hopelijk heb jij er ook snel niet meer zo'n last van...

3. Angeltje24

Angeltje24 Bekend lid

22 nov 2006
    536
    1
    18
    Ik heb nu nog steeds wat hogere onderbroeken aan en het liefst draag ik bv rokken met rekbaar band. Ik vind het gewoon nog niet lekker zitten en merk als ik een broek aan heb dat ik deze de hele dag naar beneden of boven loop te trekken. Voor de rest moet ik zeggen dat ik weinig last heb van het litteken. Waarschijnlijk omdat deze van binnenuit is gehecht...Heb ook niet echt last van een doof gevoel om het litteken heen....

4. tientje

tientje Actief lid

28 jun 2006
    375
    0
    0
    als ik eerlijk ben had ik er als snel geen last mewer van, en nu al helemaal niet meer.

5. ik draag nu al weer maillots en gewoon ondergoed . Vind het juist prettig zitten wat strakkere kleding . Bij mij is het ook van binnenuit gehecht dus misschien dat dat scheelt ?

Deel Deze Pagina