De bevalling is in sneltrein vaart gegaan. Zondag rond 17.00 uur begonnen de eerste krampen en om 19.00 uur kwam er steeds meer regelmaat in. om de 13 min. Hans heb ik toen om 20.30 uur gebeld dat het begonnen was. 21.30 uur verloskundige gebeld, moest terug bellen wanneer de weeen om de 3 min kwamen gedurende een uur. in hele korte tijd kwamen de weeen steeds sneller en om 23.30 uur had ik pas een half uur weeen om de 3 min en kan niet langer wachten. De verloskundige was er om 24.00 uur en had ik al 4 cm ontsluiting. meteen richting ziekenhuis. 01.00 uur met 6-7 cm ontsluiting in het ziekenhuis en na hele korte tijd volledige ontsluiting en met 12 min persen kwam ons mooie ventje ter wereld.
Volgens mij heb je wel een mooie (in zoverre dat kan) bevalling gehad of niet? Is snel gegaan ja! (mooie naam trouwens Jamie)
Dank je wel. Het is allemaal in een snelvaart gegaan, heb de helft maar meegekregen. Stond verbaasd te kijken toen hij geboren was en op mijn buik werd gelegd. Ik had echt zoiets van was dat 't? Nu al? Hoe is jouw bevalling verlopen?
kan ik me voorstellen. je verwacht van een bevalling heel vee lpijn en dat het lang kan duren. Vind het heel fijn dat het een goede bevalling is geweest. Mijn bevalling? Ik heb mijn bevallingsverhaal destijds hier gedeeld op het forum dit is de link. (anders word het een lang verhaal haha) http://www.zwangerschapspagina.nl/na-de-bevalling/154620-mijn-zware-bevalling.html Ik heb een zware bevalling gehad helaas.
Jeetje lijkt een beetje op mijn verhaal: 18.15 braken de vliezen. 21.00 begonnen de weeen. 00.00 voledige ontsluiting bij de eerste check van de VK. Persen was wat lastiger, ik was er helemaal nog niet klaar voor en hij is met zijn hand naast zijn hoofd geboren (auwww) 02.30 was Tygo er... Volgende keer toch maar wat eerder de VK bellen...
Die van mij ging ook heel snel.. Om 1.30u begonnen de weeen..om 3.30u kwam de verloskundige en had ik 9 cm ontsluiting. Om 4.00u mocht ik persen en om 5.35u ben ik (na ingescheurd en ingeknipt te zijn) bevallen van onze prachtige zoon . Het was wel erg zwaar maar ook heel mooi....