Hoi, Sophie is bij 41 weken en 6 dagen geboren,nou heb ik het gevoel dat dit kindje ook lang opzich laat wachten...wat is jullie ervaring ermee? Groetjes,
Ik heb hier geen ervaring mee, maar weet van anderen dat dit niets zegt. Vriendin van mij: haar eerste dochter kwam na 41w4d, na enkele weken met voorweeën en is uiteindelijk met vacuum gehaald omdat de bevalling erg lang duurde. Haar tweede kwam na 38w5d, geen enkele voorwee gehad, bevalling heeft maar 3 uur geduurd. Ik hoop voor je dat je deze keer niet zo lang hoeft te wachten als bij de eerste! Veel succes en een gezond kindje gewenst.
Nee hoor, zegt niets. Ik had ook sterk het gevoel dat mijn tweede overtijd zou lopen, net als de eerste...Deze is geboren met 41,3 weken. Maar de tweede is netjes 'op' tijd geboren met 39,6 weken...
Mijn eerste is geboren toen ik precies 41 weken zwanger was en ik had ook het gevoel dat de tweede ook "later" zou komen. Maar die is met precies 38 weken geboren echter opgewekt i.v.m te hoge bloeddruk. In ierder geval vast succes met de bevalling!
Mijn eerste kwam met 36 weken en 2 dagen. Mijn tweede kwam met 41 weken en 5 dagen. Nu ben ik inmiddels 40 weken en 1 dag zwanger van de derde. Ik heb sinds gisteren weeen die telkens weer stoppen, ik denk dat het nu niet heel lang meer gaat duren.
Mijn eerste is geboren toen ik precies 41 weken zwanger was en ik had ook het gevoel dat de tweede ook "later" zou komen. Maar die is met precies 38 weken geboren echter opgewekt i.v.m te hoge bloeddruk. In ierder geval vast succes met de bevalling!
Mijn eerste kwam met 36 weken en 2 dagen. Mijn tweede kwam met 41 weken en 5 dagen. Nu ben ik inmiddels 40 weken en 1 dag zwanger van de derde. Ik heb sinds gisteren weeen die telkens weer stoppen, ik denk dat het nu niet heel lang meer gaat duren.
Mijn zoontje kwam met 41.5. Ben vandaag 41.5 zwanger van de tweede. Mijn verloskundige zei dat het regelmatig voorkomt dat de tweede ook later komt.
De eerste is met 42 weken en 1 dag ingeleid. De tweede kwam met 41 weken vanzelf (wel met behulp van strippen, wonderolie, km's lopen op die ene dag)
Hier loopt dat overtijd zijn ook echt in de familie langs de vrouwelijke lijn.. Mijn oma heeft 3 van de 5 kinderen meer dan 2 weken overtijd gehad, de andere 2 waren een week telaat. Mijn moeder heeft 2 kinderen, elk 17 dagen overtijd. Mijn kleintje kwam 8 dagen te laat, en mijn zusje zit nu op 40+3, en nog geen bevalling in zicht.. Dus het lijkt bij ons echt erfelijk te zijn..