Vond het ook heel kort en snel afgekapt allemaal. Jammer.. Ze kunnen beter afleveringen van een uur doen.
Ik ga vanavond wel eens kijken.. ben wel benieuwd.. GTST kijk ik al in de ochtend.. en komen eten moet ik via internet kijken.. Dus als het niks is... ga ik naar mijn oude programma's!
Ik vond er niks aan... Misschien dat ik het vanavond nog weer een kans geef maar verwacht er niet veel van!
Zit nu te kijken, maar is niet veel bijzonders. Voor mij zelf wel aardig om te zien hoe een keizersnee er van de andere kant uitziet....hihihi
@Mamanama dat vondt ik nou ook, die KS vondt het wel interessant hoe het eruit zag, aangezien ik er zelf ook 1 heb gehad(onder volledige narcose) Maar voor de rest vindt ik de serie niet echt heel boeiend
Me neither... Veel geklets over niets, en ik vond die keizersnede vrij klinisch... Die man stond daarna in z'n operatieoutfit gewoon weer over z'n aandelen te bellen, bah!
gelukkig dat ik dan maar niet gekeken heb hahaha. bij uitzendinggemist moet je er voor betalen dus dat is ook niet de moeite waard.