Wat ik hier nu weer mee aan moet... Ik heb aangegeven dat ik de zorg niet meer trek en dat ik wel de dingen er om heen wil en kan doen. Wordt ik netjes ingedeeld voor korte diensten dat wel, maar de zorguren. Ik weet niet wat ik nu moet. Ik durf niet aan te geven dat mijn lijf dat niet trekt. Maar zie het ook niet zitten om de zorg in te gaan. Ik kan nu al niet veel meer door mijn bekken en zit nog maar op de 18 weken Ga zo en zo om opheldering vragen en vragen wat er van mij verwacht wordt die zorg uren.
Volgens mij wordt er in de zwangerschap alleen gekeken of je je eigen werkzaamheden kan uitvoeren en hoef je niet perse wat anders te doen (vertelde mijn bedrijfsarts). Dan ben je dus gewoon ziek
ik werk ook in de zorg (pg afdeling) en ben met 21 weken de ziektewet in gegaan omdat ik de zorg momenten ook niet meer trok. wel werk ik nu boventallig op de afdeling. medicatie delen, hulp bij maaltijden, collega inwerken die soort dingen. en voornamelijk in de ochtend van 8 tot 1.
Heeft je leidinggevende dit 'geregeld'? Is bij de totstandkoming van dit plan een bedrijfsarts betrokken geweest? Je kan het natuurlijk even aankijken. Blijf in gesprek gaan en ga niet over je grenzen. Als je leidinggevende niet zo goed weet wat hij/zij er mee moet, kun je altijd nog voorstellen om (alleen/afzonderlijk) met de bedrijfsarts te praten. Die heeft dit vast vaker meegemaakt.