Gebruikt iemand dat? Ik zag dat het de kans op een knip verlaagd maar is dat ook echt zo? Ik koop anders liever iets anders voor 15 euro.. Perineum Massageolie - Weleda - Weleda
Weleda werd ook aangeraden door mijn VK. Heb wel eens een testzakje van de vk gekregen, misschien kun je daar eens naar vragen. De olie van Weleda was het bijna nergens te krijgen en bij een online bestelling moest je iets van 6 euro verzendkosten betalen dus heb ik 'm uiteindelijk niet gekocht. Ik heb mijn perineum gemasseerd met glijmiddel dat tegelijk massageolie is. Geen idee of dat werkt maar het klonk we alsof het kon . Helaas wel een knip gehad omdat zoontje er heel snel uit moest.
Ik zie die olie altijd overal staan. Etos, DA etc. Ik heb hem in duitsland gekocht, is daar maar 8 of 9 euro. Of het werkt weet ik niet, beide keren ingeknipt omdat de hartslag te ver zakte. Wel na de bevalling (na een paar maanden hoor, niet direct) gebruikt en het letteken van de knip werd er weer heel mooi soepel van.
Volgens mijn gyn. was 't echt verspilling van 't geld. Uitscheuren en knippen gebeurt namelijk omdat de druk van binnenaf naar buiten te groot wordt / is terwijl masseren alleen de buitenste oppervlakte betreft. (ik zeg 't misschien niet helemaal goed, maar zoiets was de uitleg in elk geval)
Ik heb het bij mn vorige zwangerschap gebruikt en je weet natuurlijk nooit of het ook daadwerkelijk geholpen heeft, maar mijn dochter werd geboren met beide armen naast haar hoofd (soort superwoman)en heb daar maar een schaafwondje aan overgehouden..dus tegen uitscheuren zou het misschien best iets gedaan hebben. Deze zwangerschap weer gebruikt...weet nog niet of het deze x ook iets doet.. Ik denk maar zo, het kan sowieso geen kwaad en hier gewoon bij de etos te koop voor ongeveer 12 euro.
Hier ook gebruikt en toch geknipt, ook omdat de bevalling heel snel ging TE snel.. nu gebruik ik het niet, ze blijven zeggen dat deze waarschijnlijk nog sneller is dan nr 1..
Ja klopt. Een scheurtje loop je sowieso op vanwege de druk binnenuit. En of de creme voorkomt dat je geknipt wordt lijkt me helemaal flauwe kul
Niet gebruikt en bij de eerste twee hechtingen ( minimaal dus) 12 min geperst en bij nr 2 ook niet gebruikt en 11 min geperst en helemaal geen scheurtjes / knip oid... Ik denk dat het onzin is...
Een kennisje van mij heeft er, bij wijze van, liters van gesmeerd maar liep toch een totaalruptuur op.. Ik heb dus van dat geld wat anders gekocht (Van de andere kant...baadt het niet, schaadt het niet)
Ik wilde het ook aanschaffen, maar met 37wkn braken mn vliezen al. Ik heb aan de bevalling 1 hechtinkje overgehouden dus ik denk dat het gewoon kul is...