Ben ik ook erg blij mee. En de gyn vonden het een goed plan. Heb van de eerste hele dag gelegen tot er eindelijke een gyn kwam die zei van hier gaat geen kindje geboren worden hoor. Ze was sterre kijkertje en maakt helemaal tot nauwlijks ontsluiting terwijl de ander zei het gaat goed
Wat lijkt me dat VRESELIJK als alle familieleden de baby al hebben gezien/vastgehouden voordat jij hem hebt gezien/vastgehouden. Ik heb net mijn vriend even verteld dat wij dat dus niet gaan doen zo, gelukkig denkt hij daar precies hetzelfde over .
bij de eerste een spoed ks en mocht haar niet meteen bij me.. 1,5 uur zonder kind gelegen!! Tweede geplande ks in ander ziekenhuis en hij is al die tijd bij me gebleven, zelfs zijn controles die ze deden heb ik gezien, werd op de ok gedaan... Daarna in warme dekens bij mij en op de uitslaapkamer bleef hij ook bij mij, zelfs op weg terug naar de kamer heeft hij gewoon lekker bij mij gelegen... dus gewoon vragen hoe het bij jullie gaat...
Leuk om al jullie reacties te lezen en volgens mij ligt iedereen in ieder geval wel op 1 lijn! Engeltje, jij mag dus bijna!! Laat je weten hoe het geweest is?? En idd, voor je gezinnetje kiezen hoor! De eerste dagen komt er zoveel op je af, neem daar echt de tijd voor!!
Ja ik laat t zeker weten hoor! Moet zeggen dat ik echt wel zenuwachtig begin te worden nu. Bang dat ik alsnog onder narcose moet ofzo, of dat er iets niet goed is met mn ukkie... Pfff naja gewoon spannend dus, maar komt vast goed Ben blij dat mn man vanaf nu lekker vrij is, zit ik me niet in me eentje gek te maken Nog maar een paar daagjes en t is achter de rug
Engeltje, ik kan het me helemaal voorstellen!! Lijkt me ook zo raar als je gewoon een datum en tijd hebt.....
Ik ga ook voor een geplande ks, mijn eerste bevalling schoot qua ontsluiting niet op en toen ik na 24 uur uiteindelijk volledige ontsluiting had heeft de gyn na 1,5 uur persen met 2x mislukte vacuum uiteindelijk besloten tot spoedkeizersnede. Omdat het zo'n ellendige bevalling was heeft ze toen de volgende dag bij mijn bed al gemeld dat een tweede gewoon meteen per keizersnede gehaald mag worden wat haar betreft. Ik heb nog een tijd zitten twijfelen, maar door verschillende redenen besloten dat het wrsch toch een geplande keizersnede gaat worden. Ik kreeg mijn dochter op de IC (toen geimproviseerde verkoeverkamer) te zien. Ik werd er heen gereden en eigenlijk kwam mijn dochter er al meteen achteraan. Alleen mijn man en mijn ouders hebben haar eerder in hun armen gehad. Ik heb daar niet zoveel moeite mee, voor mijn gevoel was ze er zo snel als kon. Omdat ik borstvoeding wilde geven hebben ze haar toen meteen aangelegd, ik zou mijn 2e dochter dus ook zsm aan willen leggen en dus ook zsm bij me willen hebben. Goed om dus nog even aan te geven bij de gyn, weet niet wat hun protocol is wat dat betreft.
hier ook een geplande ks doordat de eerste bevalling is uit gelopen op een spoed ks,hier is de datum al wel bekend alleen de tijd nog niet dus dat is nog even afwachten al hoop ik natuurlijk dat het uit zich zelf begint ook dan word het een ks
@ vlekje: moeten jullie ook een week van te voren bellen voor t tijdstip? Dat was bij ons wel zo. We kregen alleen eerst te horen hoe laat we in t zh moesten zijn en niet t tijdstip zelf. Maar ivm dat ik nog steeds spuug heb ik van de week aan de gyn gevraagd of ik wel nog een crackertje mocht eten sochtends vroeg. Hij verklapte hierbij dat t dus half 1 zou worden en dat ik om 7.00 sochtends nog wel iets mocht eten.... Vandaar dat we dus precies weten wanneer hij geboren gaat worden
@engeltje wij moeten idd ook een week van te voren bellen hoelaat we binnen moeten zijn,dat is wel fijn dat je eerst nog een crackertje mag eten(niet dat je nog steeds spuugt)ik hoop eigenlijk dat ik niet hoef te gaan bellen en dat het volgende week of deze week al geboren word(heb niet zo'n hele fijne zwangerschap al zijn er altijd waar het nog erger kan natuurlijk)
Hmz jij ook al niet zown fijne zwangerschap? The same here! Heb nu ook al weken voorweeen en hoop idd dat t doorzet steeds, maar t lijkt wel alsof onze beeb alles op alles zet om nog wat meer te plagen.... Tis te hopen dat ie beter zn best doet als hij eruit is
heb idd niet zo'n fijne zwangerschap(er zijn er vast bij wie het nog erger is)tot 23 weken ging het goed,toen opgenomen geweest met bloedverlies en verweekte baarmoedermond vanaf toen absolute rust en dat valt niet mee met een dochtertje van 20 maanden ook flinke bi waardoor ik bijna niet op of neer kan en dus bijna niet slaap door de pijn nou vandaag bij de gyn met spoed aan de ctg omdat de kleine te rustig is dus ben er langzaam wel klaar mee
Dat kan ik me helemaal voorstellen meis, is niet makkelijk, zeker als je nog een dreumes hebt rondlopen! Hier van begin tot t eind dus al misselijk en spugen en vanaf week 26 ook flinke BI erbij gekregen, mocht ook gelijk niet meer werken. Verder nog een bacterie gekregen die weeen veroorzaakte, lijkt nu na de 2e kuur gelukkig over te gaan en omdat ik ook verschijnselen had van een beginnende zwangerschapsvergiftiging dus nog meer rust. Gelukkig is t nu bijna tijd om te gaan bevallen
Pfff vandaag is D-DAY en ben echt op van de zenuwen! Heb van 00.00 tot 3.15 kunnen slapen, dus dat is niet zoveel helaas... Om half 11 moeten we pas in t ziekenhuis zijn, dus misschien lukt een tukkie op de bank nog wel ff... Maar Ohhh nog een paar uurtjes en dan kan ik eindelijk m'n mannetje in m'n armen sluiten!!!