Beverwijk markt

Discussie in 'De lounge' gestart door Pollewop, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pollewop

Pollewop Actief lid

7 dec 2006
    477
    0
    0
    Moeder zijn!!
    Wij willen morgen graag naar beverwijk gaan naar de markt.
    Nu zie ik op de site staan.. dat ze ook een Hema outlet hebben..
    ik ben dr al 3 jr niet meer geweest, en aangezien we uit te zuiden van t land komen, hoop dat t wel leuk is.. :)
    Wie is dr laatst nog geweest? en hoe wast?

2. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Alleen al voor die Hema outlet is het de moeite om te gaan. Daar moet je een stalen emmer kopen voor 5 euro, die je ook echt mee krijgt, en die mag je helemaal vullen met wat je maar wil! echt super!
    En de bazaar is ook gewoon leuk om over te lopen. En natuurlijk een lekker broodje showarma :p

3. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Leuk ;)
    Ben er ook al een tijdje niet meer geweest, dus dat van de Hema is ook nieuw voor mij!
    Ga gelijk aan mannnetje vragen of we zaterdag ook gaan!

jessica

4. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Ohw wat leuk zeg!Het is voor mij ook iets van 3 jaar geleden dat we er geweest zijn krijg nu gelijk weer zin om te gaan!

Liefs,Claudia

5. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Het is voor mij toch ook alweer een jaartje geleden dat ik daar ben geweest. Kan me ook niet herinneren dat ik daar de hema outlet heb gezien dus ga ook eens kijken of we morgen daar heen kunnen :D

6. en dat met die emmer? die mag je dus volgooien voor 5 euro? en daar mag alles in?
    hebben ze daar ook alles wat ze in de " gewone " hema ook hebben

7. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Ik kan helemaal niet vinden dat het morgen allemaal open is? Wie kan mij vertellen of het gesloten of open is?

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik vond op de site dat ze morgen en overmorgen open zijn.

9. Pollewop

Pollewop Actief lid

7 dec 2006
    477
    0
    0
    Moeder zijn!!
    www.debazaar.nl
    en dan extra openingsdagen volgens mij..
    Maar inderdaad over die emmer wil ik wel meer weten!
    Kunnen we ook lekker babyshopen in die hema outlet!
    dan koop ik 10 van die stalen emmers ;)

10. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Ik woon in Zaanstad en ga bijna maandelijks naar de Bazaar, maar ik vind de Hema outlet echt verschrikkelijk tegenvallen als ik heel eerlijk mag zijn. Veel spullen die er liggen zijn niet compleet of kapot, en eigenlijk is het allemaal afgeschreven troep.

Maar desondanks is de bazaar echt super leuk, ik wens jullie dan ook heel veel plezier !

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik vind de hema daar ook tegenvallen en ga dan ook echt om de kraampjes af te stuimen en wat te eten. gezellig is het zeker wel maar voor de hema kun je het wel laten, het ligt allemaal door elkaar en je moet echt goed graaien wil je iets compleet of heel hebben. ook hebben ze niet alles wat ze bij de gewone hema wel hebben het gaat vooral om afgeschreven of overgebleven spullen.

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Wij komen er bijna wel 1 keer in de 2 maanden ...
    Ik vind het werkelijk waar fantatisch....
    Niet dat ik me eigen lens koop daar , maar gewoon lekker rondstruinen , in de rommelmarkt hal komen wij nooit dus daar kan ik niks over zeggen.

L.sybje

13. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ik woon dus in Beverwijk en vind de zwarte markt verschrikkelijk! hahahahaha

- Ze verkopen allemaal troep, en in elke hal hetzelfde!
    - Goedkoper dan in de winkel is het ook bijna niet meer, op de cd's, dvd's en leren jassen na!
    - De HEMA outlet vind ik dus niks! Ook allemaal troep en niet te vergelijken met de normale HEMA! Afgeschreven spullen verkopen ze daar!
    - Je moet tegenwoordig entree betalen!
    - Tis mega druk!

Vroeger was het veel leuker, duidelijk goedkoper en veel gezelliger!
    Klingt heel negatief maar het is gewoon heel erg veranderd...

Wij kopen nog wel elk jaar een nieuw vloerkleed daar!

O en die nieuwe hal...China Town...klingt heel leuk en ziet er mooi uit, maar is ook gewoon hetzelfde als de rest, en is nog niet af!

Met feestdagen zijn ze meestal open, morgen dus ook!

Mmmm..klingt wel heel negatief, maar ik vind het gewoon niets! En zal er al helemaal niet lang voor gaan rijden! hahahahahahaha

kus miek

14. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik woon er vlakbij in de buurt en vind de bazaar echt gezellig!

De hema-outlet stelt niet veel voor. Echt veel troep die ze in de winkels niet meer verkopen. En dat is niet voor niets. Die emmer van 5 euro ken ik niet. Misschien dat dat een tijdelijk iets is of was.

Chinatown is inderdaad nog niet af. Veel kraampjes staan nog leeg.

De rommelmarkt is waardeloos. Kom ik ook nooit.

Voor de rest is het superleuk om een dagje heen te gaan. Zorg wel dat je van tevoren hebt gepind! De rij daar bij de pinautomaat is gigantisch! Scheelt dus een hoop tijd om dat van tevoren te doen. Let wel op zakkenrollers.

En parkeren kost geen drol. Net als de entree trouwens. Ik vind het helemaal niet duur. Parkeren is geloof ik €2,50 en toegang €1,25. Maar dat weet ik niet meer zeker.

Deel Deze Pagina