Bevestigen tuigje Tripp Trapp

Discussion in 'De babyuitzet' started by superb, Jan 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. superb

superb Fanatiek lid

Jul 20, 2009
    1,120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Ik heb een tuigje gekocht voor de Stokke Tripp Trapp stoel (originele van Stokke) maar nu heb ik geen idee hoe ik deze moet bevestigen en van de gebruiksaanwijzing word ik ook niet veel wijzer.

Inmiddels heb ik de twee plastic dingen bevestigd aan het zitgedeelte met de ogen naar achter toe. Ik begrijp dat je het eigenlijke tuigje daaraan vast moet klikken. Maar wat dan?? Hoe krijg ik de banden goed? Moet ik dan eerst het tuigje helemaal uit elkaar halen? Waar laat ik dat witte plastic tussenstuk, voor of achter de rugleuning? Wij hebben de babyset nog op de stoel zitten dus misschien is dat wel het probleem.

Help!

2. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    1,138
    0
    0
    De babyset moet het probleem niet zijn hoor. Ik kan je helaas niet verder helpen; wij gebruiken gewoon een goedkope versie, van prenatal merk zelf. Werkt ook dikke prima. In begin ook wel even moeten puzzelen hoe we hem vast konden maken.....

Iemand anders met wel het stokke -tuigje weet vast wel raad.

3. Anice

Anice Niet meer actief

Je maakt het tuigje met de gespen vast aan de plastic ogen. Vervolgens trek je het tuigje onder de rugleunig door. Dus het plastic middenstuk zit nu dus voor de rugleuning. Nu kun je je kindje erin zetten en de bandjes over zijn schouders doen en van voren vastklikken. Als het nog niet helemaal lukt dan wil ik wel even een foto maken. Laat maar weten.

4. superb

superb Fanatiek lid

Jul 20, 2009
    1,120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Aha, begrepen. Dankjewel! Ik hoop nu maar dat het gaat werken en dat zoonlief een beetje stiller blijft zitten. Wat een karwei trouwens om de riempjes te verstellen.

5. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Volgensmij helpt het tuigje niet om stiller te zitten, maar wel veiliger.

6. superb

superb Fanatiek lid

Jul 20, 2009
    1,120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb het tuigje net even uitgeprobeerd tijdens de fruithap. Hij zit nu inderdaad niet veel stiller maar hij kan in ieder geval niet meer zover alle kanten opbuigen dat hij er bijna uitglijdt en dat eten geven onmogelijk wordt. Straks nog maar eens een keer proberen tijdens het avondeten.

7. Amelle

Amelle Actief lid

Dec 13, 2010
    463
    0
    0
    @ Marijntje, wij hebben ook een tuigje van Prenatal maar mijn vriend en ik snappen er geen hout van hoe je dit bevestigd krijgt aan de stoel. Wij hebben het nieuwste babysetje erop (hard plastic) Heb jij die ook en hoe hebben jullie het vast gemaakt??

Share This Page