Gisteren een grappige situatie. Ik stopte bij een tankstation om een flesje water te halen. Bij de kassa aangekomen werd het flesje aangeslagen waarna de kassiere ze": "pomp 4 ook erbij". Ik had helemaal niet getankt en mijn auto stond zelfs niet eens bij het tankgedeelte. De kassiere was dan ook verontwaardigd dat haar 1 + 1= 2 gedachte niet bleek te kloppen. De bewuste auto bij pomp 4 was van een klein formaat waarbij je inderdaad zou kunnen vermoeden dat deze door een vrouw wordt bestuurd (m.a.w. een echte vrouwen auto) maar het grappige was dat deze auto nou juist van een forse man was
heb jij haar mooi betrapt op het niet opletten Ik heb daar zelf ook wel last van hoor. We waren laatst bij de karwei. Daar stond een hele dikke Lexus geparkeerd. Komt er op dat moment een "uit de hoogte gevallen" vrouw naar buiten lopen. Echt zo'n vrouw met een heleboel poeha. Ik zei: die hoort vast bij die Lexus. maar ze stapte in een Peugeot Sommige mensen stralen (in mijn geval) wat uit, automatisch maak je daar een associatie bij. Het is volgens mij mens eigen, iedereen doet dit toch?