iemand ervaring met mixed chicks leave in conditener??

Discussie in 'De lounge' gestart door sapje, 26 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,

Ik wil voor mijn dochtertje de leave in conditener van mixed chicks kopen, aangezien het nogal prijzing is (20 euro voor een flesje en dan de verzendkosten er nog niet bij) wil ik graag weten of iemand hier er persoonlijk ervaring mee heeft, ik lees wel heel veel goede revieuws op het internet maar ben beniuewd of iemand hier er ook positieve of negatieve ervaring mee heeft. Als het echt zo een goed spulletje is als ze zeggen dan is het me dat geld zeker wel waard aangezien ik tot nu toe nog niet echt het juiste spulletje voor mijn krullenkopje heb gevonden!

alvst bedankt sapje

2. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    even up;)

3. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Heb het zelf nooit gebruikt voor mijn dochters, maar heb wel vriendinnen die het voor hun kroost hebben gebruikt. Zij vonden het echt geweldig spul: beter dan alle andere producten omdat het zo specifiek gericht is op 'gemixt' haar. Anders dus dan puur Afro-producten. Ik vind het persoonlijk écht te duur. Daarom smeer ik gewoon kinder-Afro-producten in hun haar en detangler om het te kammen. Werkt ook goed.

4. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor je reactie, fijn om te horen dat het hun echt beviel, ik heb al van alles geprobeert bij mijn kleine meid ,ook spulletjes van curly q dat beviel nog het beste maar is het toch ook niet helemaal,ik kan het haar van mijn dochtertje eigelijk nooit mooi los dragen omdat het zo droog is en spiraalkrul is, zelfs als ik haar douche en het haar door en door nat maak blijven de spiraalkrullen, en als het droog is dan zit het niet mooi omdat het zo droog word, hoop dus echt dat dit spul dan eindelijk is wat ik al heel lang zoek..

Deel Deze Pagina