Moe, misselijk nergens zin in of fut voor, drinken en eten smaakt anders. en het gevoel van ik ben zwanger wat ik herken van me vorige zwangerschappen
ik heb dat net zo misselijk en ontzettend moe maar zo ontzettend licht slapen normaal gesproken kan je een bom naast me laten afgaan en ik sliep zo door maar nu word ik al wakker als me man zich omdraait. en ik heb puistjes niet normaal jeuken als een gek en witte afscheiding en dnet wat je zegt heb ik ook een gevoel van ja het is raak maar aan de andere kant je lichaam kan je zo voor de gek houden. dus ik durf gewoon weg niet te testen voor me nod
Hoi meis, Op 1 foto zie ik een lichte streep, maar kan me er niet van overtuigen dat het een blauwe is en niet het printje van de test zelf.. Ook omdat de test van het kruidvat is zou ik nog een beetje voorzichtig zijn! Over 3 dagen weer testen en nu wel een beetje blij zijn met het lichte streepje... (maar wel voorzichtig) spannend!
Hallo, Zoals iedereen zie ik ook een licht streepje. Ik zou er toch nog niet teveel van verwachten omdat het niet zo heel duidelijk is. Ik hoop voor je dat de volgende test meer duidelijkheid geeft en dat je dan natuurlijk een hele dikke vette streep ziet Zo ja dan bij deze al gefeliciteerd.
Ja hoor Jotim testnr 2 is overduidelijk Jij bent zwanger gefeliciteerd! Mijn testje ook kijken? staat in mn album.
Ik ga morgenvroeg nog wel een testje doen. Maar me lichaam zegt eigenlijk genoeg herken het wel van vorige zwangerschappen owu het bevestigt hebben gisteren met een test. Maar gewoon te vroeg getest.
Goeiemorgen Jotim, Leef echt met je mee, ben er zelf gespannen van hihih... Wat zei de test vanmorgen? Wooohwwooh wat spannend! Liefs Assie
Heb vanmorgen neit getest, we wachten tot vrijdag dan is mijn NOD. Heb vanmorgen wel de HA gebelt met de vraag daar een test te latne doen ivm twijfel. Bij mij HA doen ze geen testen Gewoon zelf thuis doen. Ik vertelt over piep klein wazig streepje. Assitente zei dan ben je gewoon zwanger streep is streep. Maar dan ben ik en mij hubbie nog niet overtuigd wil dikke vette streppen.
Jotim, Misschien is dat ook maar het verstandigst. Ik heb vorige ronde bijna iedere dag getest maar werd er alleen maar onzekerder van. Zeker en vast is dat je toch zwanger bent. Je kunt geen HCG aanmaken als je niet zwanger bent. Is alleen de vraag, haalt het vruchtje het cq nestelt het zich in of niet. Ik ga heel hard voor je duimen Liefs Assie
precies meid zou gewoon wachten tot vrijdag, dan is die streep waarschijnlijk dikker Suc6 iid jessica
hihihihihihi je houdt me goed in de gaten he Fem. Morgenavond testen of zaterdagochtend samen met hubbie in iedergeval.