Jotim, ik zie op beide testen een streepje. alleen op de middelste niet omdat die zo wazig is. Proficiat meid. Vaak zegt je gevoel genoeg.
wil ook zon streepje! als jij niet zwanger bent weet ik het ook niet hoor , maar we wachtten nog wel een dagje af
Ik ben ook een beetje nuchter omdat ik zelf wel eens zo'n valse kruidvattest heb gehad. Op de duidelijkste foto zie ik een duidelijke tweede lijn, maar ze is niet erg blauw? Ik had namelijk ook zo'n blauw-grijs lijntje (wel iets vager) maar mijn bloederonderzoek was negatief. Ik hoop dat je snel een mooie duidelijke test in handen hebt met twee streepjes! Maar ik weet hoe teleurgesteld ik was toen iedereen al dacht dat ik zwanger was, maar dat dus niet zo bleek te zijn , daarom dat ik dit toch maar even post Ik duim voor je!
Ik zou s'morgens met ochtendurine testen. Maar de streep was bij mij ook zo vaag als wat, een paar dagen later was hij al duidelijker, maar geen vette hoor. Ben nd ha geweest en het laten zien, ze feliciteerde me meteen... Anders had ik zelf nog niet geloofd.
Ik duim heeeeeeeel erg hard met je mee. Heel veel succes morgen! Wat kan de dag dan lang duren he Liefs, Elisabeth
Jooooooootim! Wakker worden! Hier zitten een aantal dames met smacht te wachten op jouw berichtje! Liefs Assie
Dat is heel lief van jullie, Maar ik mag van mijn mannetje niet meer alleen testen en we hebben afgesproken vanavond of morgenvroeg samen te testen. Heb ook geen test in huis. Dus nog ff wachten dames. Wel nog steeds moe, misselijk, pijnelijke borsten en ga maar verder. Geen Gaat de goede kant op toch