Goedemorgen, Ik heb een hele rare vraag misschien maar door een beginnende prenatale depressie maak ik mezelf helemaal gek met allemaal rare ideeën. Afgelopen donderdag heb ik de 20 weken echo gehad deze was gelukkig prima. Het geslacht is een meisje en dit liet de echoscopiste ook zien door drie witte streepjes. Ik was helemaal gerust gesteld en tevreden. En nu twee dagen later komen er gedachtes in mij op of het geslacht wel klopt. Het ging namelijk erg snel allemaal en ik heb de streepjes wel gezien maar niet of dat tussen de beentjes was. Dus mijn vraag; kunnen die streepjes ook ergens anders te zien zijn? Dat er niet goed gekeken is? Ik heb geen foto van het geslacht mee gekregen en bij weg gaan zei de echoscopiste nogmaals dat ze 100% zeker schaamlippen had gezien. Maar omdat die rare gedachtes in me opkomen ga ik enorm twijfelen. Kan iemand mij hier een zinnig antwoord op geven?
Hoi Mara81, als zegt pas wat het geslacht van het kindje is als je er als echoscopiste zelf van overtuigd bent. twijfel je ook maar ene heel klein beetje, zeg je dit er altijd bij. De 3 steepjes bij een meisje zijn vaan heel duidelijk te herkennen, dus ik denk echt dat je je er geen zorgen over hoeft te maken. Goed dat je de vraag stelt trouwens. Alles wat je ook maar een beetje uit balans kan brengen; gooi het er uit! Groetjes Brigitte
Hallo Brigitte, Bedankt voor je antwoord, ergens wist ik ook wel dat ze echt niet zomaar wat zeggen, maar door die onzekerheden en twijfels werd ik helemaal naar. Ik heb daarom gisteren een pret echo laten maken en het me heel duidelijk uit laten leggen. Het is idd een meisje en ik ben blij dat ik het nu zelf ook duidelijk gezien heb. Dit geeft me wel weer rust! Nogmaals bedankt!