Goedenacht Ik ben nu 34 weken zwanger. Sinds 00.30 had ik nogal last van harde buiken ben uiteindeljk wel in slaap gevallen waarbij ik droomde dat ik ging bevallen. Ik had heel erg pijn in mijn lies en die pijn kwam en gaat. Nu werd ik dus wakker van deze pijn en hij blijft aanhouden. Ik vraag me af of dit normaal is of dat het mis toch weeën kunnen zijn. Ik wil niet zo snel aan de bel trekken Groeten Marjolein
Hoi Marjolein, hoe is het vandaag gegaan? Je kunt last hebben gehad van flinke indalingsweeen. Dat is normaal rond deze termijn. Misschien een blaasontsteking?! Altijd even laten checken bij deze klachten. Zolang je geen bloedverlies en er geen regelmaat in de pijn zit, kun je het afwachten. Anders altijd even bellen met je vk/gyn voor overleg. Groetjes Brigitte
Ik ben smorgens langs mijn vk geweest en de kleine is idd ingedaald. Wel gaf ze aan dat mijn baarmoedermond erg soepel is en half is verstreken. Ook kon ze met 1 vinger mijn bmm binnen. Ze gaf aan dat dit normaal Is gezien ik al meerdere kinderen heb gehad. Ik vraag mij alleen af of de kans nu groot is dat ik eerder beval, of dat ik alsnog tot 40w kan blijven lopen